تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :سقوط قیمت اتریوم به ۲ هزار دلار با تهدید خط پشتیبانی اصلی!😱

  • کد خبر : 2634821
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۸
لورس :سقوط قیمت اتریوم به ۲ هزار دلار با تهدید خط پشتیبانی اصلی!😱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط قیمت اتریوم به ۲ هزار دلار با تهدید خط پشتیبانی اصلی! به گزارش زوم ارز، قیمت اتریوم افت جدیدی را تجربه کرده است و به سمت منطقه پشتیبانی ۲۰۰۰ دلاری در حال حرکت است. این افت در زیر سطوح ۲,۳۵۰ و ۲,۲۵۰ دلاری آغاز شده است.
در حال حاضر، قیمت زیر سطح ۲۲۵۰ دلار قرار دارد و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته راهبرد معاملاتی را تعیین می‌کند. در نمودار ساعتی ETH/USD (فید داده از طریق Kraken)، یک خط روند نزولی کلیدی در حال شکل‌گیری است و مقاومتی نزدیک به ۲۲۴۰ دلار دارد. اگر قیمت توانایی پاک کردن سطوح ۲,۲۴۰ و ۲,۲۸۰ دلاری را داشته باشد، احتمال افزایش جدیدی وجود دارد. این موضوع نشان دهنده تلاش اتریوم برای بهبود و جابجایی به سمت بالاتر است. قیمت اتریوم ضرر را افزایش می دهد قیمت اتریوم همچنان در منطقه نزولی زیر سطح محوری ۲۴۰۰ دلار باقی مانده است و مانند بیت کوین زیر سطح حمایت ۲۲۵۰ دلار معامله می‌شود.
قیمت حتی به زیر سطح ۲۰۰۰ دلار هم کاهش یافته است و پایین‌ترین سطح هفتگی نزدیک به ۲۱۶۵ دلار شکل گرفته است. در حال حاضر، قیمت در حال تثبیت ضرر است و افزایش جزئی بالاتر از سطح ۲۲۲۰ دلار رخ داده است. این قیمت،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط قیمت اتریوم به ۲ هزار دلار با تهدید خط پشتیبانی اصلی!

به گزارش زوم ارز، قیمت اتریوم افت جدیدی را تجربه کرده است و به سمت منطقه پشتیبانی ۲۰۰۰ دلاری در حال حرکت است. این افت در زیر سطوح ۲,۳۵۰ و ۲,۲۵۰ دلاری آغاز شده است.

  • در حال حاضر، قیمت زیر سطح ۲۲۵۰ دلار قرار دارد و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته راهبرد معاملاتی را تعیین می‌کند.
  • در نمودار ساعتی ETH/USD (فید داده از طریق Kraken)، یک خط روند نزولی کلیدی در حال شکل‌گیری است و مقاومتی نزدیک به ۲۲۴۰ دلار دارد.
  • اگر قیمت توانایی پاک کردن سطوح ۲,۲۴۰ و ۲,۲۸۰ دلاری را داشته باشد، احتمال افزایش جدیدی وجود دارد. این موضوع نشان دهنده تلاش اتریوم برای بهبود و جابجایی به سمت بالاتر است.

قیمت اتریوم ضرر را افزایش می دهد

قیمت اتریوم همچنان در منطقه نزولی زیر سطح محوری ۲۴۰۰ دلار باقی مانده است و مانند بیت کوین زیر سطح حمایت ۲۲۵۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت حتی به زیر سطح ۲۰۰۰ دلار هم کاهش یافته است و پایین‌ترین سطح هفتگی نزدیک به ۲۱۶۵ دلار شکل گرفته است. در حال حاضر، قیمت در حال تثبیت ضرر است و افزایش جزئی بالاتر از سطح ۲۲۲۰ دلار رخ داده است. این قیمت، سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی موج نزولی را که از نوسان بالای ۲۴۸۰ دلار به پایین ۲۱۶۵ دلار رخ داده بود، آزمایش کرده است.

در حال حاضر، اتریوم زیر ۲۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در صورتی که روند صعودی ادامه یابد، قیمت با مقاومتی نزدیک به ۲۲۴۰ دلار روبرو خواهد شد. همچنین، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۲۴۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است.

مقاومت بعدی می‌تواند در سطح ۲۲۸۰ دلار قرار داشته باشد که بالاتر از آن، قیمت می‌تواند بهبود قابل توجهی را هدف قرار دهد. مقاومت اصلی بعدی در حال حاضر نزدیک به ۲۳۶۰ دلار یا سطح ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی موج نزولی از نوسان بالا ۲۴۸۰ دلار به پایین ۲۱۶۵ دلار قرار دارد.

منبع: ETHUSD در TradingView.com
منبع: ETHUSD در TradingView.com

حرکت واضح به بالای سطح ۲,۳۶۰ دلار ممکن است باعث افزایش مناسبی شود. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند تا سطح ۲۴۱۵ دلار افزایش یابد. هر سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت منطقه ۲۵۵۰ دلاری سوق دهد.

تلفات بیشتر در ETH؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۲۴۴۰ دلاری را پاک کند، احتمالاً کاهش دیگری را آغاز خواهد کرد. پشتیبانی اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۲۰۰ دلار قرار دارد.

پشتیبانی کلیدی بعدی ممکن است در منطقه ۲۱۶۵ دلار باشد. شکست نزولی زیر سطح حمایت ۲۱۶۵ دلار ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود. در صورت ادامه نزول، اتریوم ممکن است پشتیبانی ۲۱۲۰ دلاری را آزمایش کند. هر کاهش بیشتری می‌تواند قیمت را به سطح ۲۰۰۰ دلار برساند.

درباره شاخص‌های فنی:

  • شاخص MACD ساعتی برای ETH/USD در منطقه نزولی در حال افزایش است، که نشان می‌دهد احتمالاً موج نزولی همچنان در حال ادامه است.
  • شاخص RSI ساعتی برای ETH/USD در حال حاضر زیر سطح ۵۰ قرار دارد، که نشانگر فشار فروشندگان است.

سطح پشتیبانی اصلی در این مورد ۲۱۶۵ دلار است و سطح مقاومت اصلی در حال حاضر ۲۴۸۰ دلار است.

منبع: newsbtc.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها