تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :سقوط کوین‌بیس می‌تواند به این معنا باشد که یک روند صعودی دیگر بیت‌کوین در راه است—در اینجا دلیل آن است

  • کد خبر : 2636332
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
لورس :سقوط کوین‌بیس می‌تواند به این معنا باشد که یک روند صعودی دیگر بیت‌کوین در راه است—در اینجا دلیل آن است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط کوین‌بیس می‌تواند به این معنا باشد که یک روند صعودی دیگر بیت‌کوین در راه است—در اینجا دلیل آن است به گزارش زوم ارز،
بیت‌کوین افزایش می‌یابد، مبادله‌ها داغ می‌شوند و مشکلات کوین‌بیس وجود دارد — کف، آبکشی، تکرار. پس از گزارش های گسترده مبنی بر اینکه کاربران کوین بیس برای مشاهده موجودی صفر در کیف پول خود وارد سیستم می شوند، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، بعد از ظهر چهارشنبه گفت که این مشکل برطرف شده است. آرمسترانگ در توییتر گفت: «ما افزایش ۱۰ برابری ترافیک را مدل‌سازی کرده بودیم و بارگذاری آن را آزمایش کردیم. “این از این تعداد فراتر رفت.
او ادامه داد: “تامین بیش از حد خدمات گران است، اما ما باید به کار بر روی راه حل های مقیاس بندی خودکار و از بین بردن تنگناهای باقی مانده ادامه دهیم.” “از اینکه با ما همراه بودید متشکریم.”
ما می دانیم که برخی از کاربران ممکن است موجودی صفر را در حساب های Coinbase خود ببینند و ممکن است در خرید یا فروش با خطا مواجه شوند. تیم ما در حال بررسی این موضوع است و به زودی به روز رسانی را ارائه خواهد کرد. دارایی‌های شما امن است.
می‌توانید این حادثه را در ht..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط کوین‌بیس می‌تواند به این معنا باشد که یک روند صعودی دیگر بیت‌کوین در راه است—در اینجا دلیل آن است

به گزارش زوم ارز،

بیت‌کوین افزایش می‌یابد، مبادله‌ها داغ می‌شوند و مشکلات کوین‌بیس وجود دارد — کف، آبکشی، تکرار. پس از گزارش های گسترده مبنی بر اینکه کاربران کوین بیس برای مشاهده موجودی صفر در کیف پول خود وارد سیستم می شوند، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت، بعد از ظهر چهارشنبه گفت که این مشکل برطرف شده است.

آرمسترانگ در توییتر گفت: «ما افزایش ۱۰ برابری ترافیک را مدل‌سازی کرده بودیم و بارگذاری آن را آزمایش کردیم. “این از این تعداد فراتر رفت.

او ادامه داد: “تامین بیش از حد خدمات گران است، اما ما باید به کار بر روی راه حل های مقیاس بندی خودکار و از بین بردن تنگناهای باقی مانده ادامه دهیم.” “از اینکه با ما همراه بودید متشکریم.”

ما می دانیم که برخی از کاربران ممکن است موجودی صفر را در حساب های Coinbase خود ببینند و ممکن است در خرید یا فروش با خطا مواجه شوند. تیم ما در حال بررسی این موضوع است و به زودی به روز رسانی را ارائه خواهد کرد. دارایی‌های شما امن است.
می‌توانید این حادثه را در https://t.co/a3pl4WiDhZ

ردیابی کنید

— پشتیبانی Coinbase (@CoinbaseSupport) 28 فوریه ۲۰۲۴

پیش از این، آرمسترانگ گفت که کوین بیس با “فشار زیادی از ترافیک” سروکار دارد و بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرد.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال معمولاً در طول افزایش قیمت بیت‌کوین دچار قطع‌هایی می‌شوند که باعث افزایش شدید ترافیک کاربران و فعالیت‌های معاملاتی همراه با تشدید غیرقابل پیش‌بینی بودن قیمت بیت‌کوین می‌شود. اگر صرافی‌ها می‌توانستند به‌طور قابل اعتمادی چنین افزایش‌هایی را پیش‌بینی کنند و مراکز داده خود را زودتر از موعد فراهم کنند، احتمالاً آنقدر ثروتمند خواهند بود که به مشتریان نیازی نداشته باشند.

با این وجود، سابقه ریزش کوین‌بیس در هنگام افزایش ترافیک باعث شد تا توییتر کریپتو فرصت دیگری برای مسخره کردن صرافی ایجاد کند و مشکلات فنی آشنا را به عنوان یک شاخص مثبت بازار معرفی کند.

فقط داخل: پایین نیست

— Kraken Exchange (@krakenfx) 28 فوریه ۲۰۲۴

ویل کلمنته، یکی از بنیانگذاران Reflexivity Research در توییتر نوشت: «برنامه Coinbase از کار افتاده است. “ما خیلی برگشتیم.”

برنامه Coinbase از کار افتاده است

ما خیلی برگشتیم

— ویل (@WClementeIII) 28 فوریه ۲۰۲۴

الکس والایتیس، یکی از بنیانگذاران Chateau Capital و مدیر عامل شرکت Chateau Capital گفت: سقوط کوین بیس یک سیگنال صعودی است. “خرده فروشی باز می گردد!”

خرابی کوین بیس یک سیگنال صعودی است.

خرده فروشی باز می گردد! pic.twitter.com/CoP3tuWz39

— Alex Valaitis (@alex_valaitis) 28 فوریه ۲۰۲۴

زنکا، بنیانگذار آکادمی ذن، گفت: “این مانند قناری در معدن زغال سنگ است که گاو گیگا تازه شروع به کار کرده است.” “خرده فروشی… در راه است؟”

این مثل قناری در معدن زغال سنگ است که گیگا گاو تازه شروع کرده است

خرده فروشی.. می آید؟ https://t.co/ioO2oEPCE1

— Zeneca 🔮 (@Zeneca) 28 فوریه ۲۰۲۴

تاریخچه روزهای بد برای کوین بیس و روزهای خوب برای بیت کوین به خوبی مشخص شده است. در سال ۲۰۱۷، کوین بیس سقوط کرد زیرا بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی ۱۹۳۴۵ دلار در آن زمان رسید. Coinbase دوباره در آوریل ۲۰۲۰ سقوط کرد زیرا قیمت بیت کوین یک شبه در ۲۹ آوریل ۱۵ درصد افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران بیت کوین برای نصف شدن بیت کوین در ماه مه آماده شدند و FOMO شروع به کار کرد.

Coinbase با افزایش سرسام آور بیت کوین امروز سقوط کرد.

— Pomp 🌪 (@APompliano) 29 آوریل ۲۰۲۰

Coinbase بار دیگر در ژانویه ۲۰۲۱ سقوط کرد زیرا قیمت بیت کوین به ۴۰۰۰۰ دلار نزدیک شد و سپس ۲۵٪، ۸۰۰۰ دلار، به ۳۲۰۰۰ دلار در روز بعد سقوط کرد. زمانی که ارزش بیت کوین در ۲۴ ساعت در ماه می همان سال بیش از ۳۰ درصد کاهش یافت، سقوط دیگری رخ داد. وقتی بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود رسید، چطور؟

Coinbase چند هفته بعد دوباره “مشکلات اتصال” را گزارش کرد.

ما دوباره با مشکلات اتصال در https://t.co/ohqDivCZYw و Coinbase Pro مواجه شدیم. این ممکن است باعث معاملات ناموفق، تاخیر در معاملات و رفتار غیرمنتظره در صفحه وب و برنامه های تلفن همراه شود. ما برای رفع این مشکل و بازیابی خدمات کامل به آن بازگشته ایم.

— پشتیبانی Coinbase (@CoinbaseSupport) 24 نوامبر ۲۰۲۱

صرافی‌های سنتی ۶ تا ۸ ساعت در روز، پنج روز در هفته کار می‌کنند و به توسعه‌دهندگان خود زمان کافی برای رسیدگی به مسائل فنی می‌دهند. صرافی‌های کریپتو معمولاً ۲۴ ساعته کار می‌کنند، و حفظ سیستم را به‌ویژه در زمان‌های پر ترافیک، بسیار چالش‌برانگیزتر می‌کند.

ویرایش شده توسط رایان اوزاوا.

منبع: decrypt.co

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها