تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :«سم بنکمن-فرید» مدیرعامل صرافی FTX درنهایت مجرم شناخته شد

  • کد خبر : 2628477
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
لورس :«سم بنکمن-فرید» مدیرعامل صرافی FTX درنهایت مجرم شناخته شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی «سم بنکمن-فرید» مدیرعامل صرافی FTX درنهایت مجرم شناخته شد «سم بنکمن-فرید»، مدیرعامل و بنیانگذار سابق صرافی ورشکسته FTX، طبق نظر هیات منصفه دادگاه به دلیل کلاهبرداری مجرم شناخته شد.
اشتراک گذاری: کپی لینک «سم بنکمن-فرید»، مدیرعامل سابق صرافی شکست‌خورده FTX به دلیل کلاهبرداری مجرم شناخته شده است. هیئت منصفه دادگاه نیویورک روز گذشته این حکم را صادر کرد و دادگاهی را به پایان رساند که در آن بنکمن-فرید، بارها از خود در برابر ادعاهایی مبنی بر مدیریت نامناسب صرافی ارزهای دیجیتال FTX و شرکت تجاری Alameda Research دفاع کرده است.
براساس گزارش ورج، پس از گذشت بیش از یک ماه دادگاه، هیئت منصفه سرانجام درباره سرنوشت بنیانگذار FTX تصمیم‌گیری کرد و او را در هفت اتهام از جمله کلاهبرداری و توطئه برای ارتکاب پولشویی مجرم تشخیص داده است. او قرار است در ۲۸ مارس سال آینده میلادی (۹ فروردین ۱۴۰۳) توسط قاضی «لوئیس کاپلان» محکوم شود و برای چندین ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کریپتوکارنسی «سم بنکمن-فرید» مدیرعامل صرافی FTX درنهایت مجرم شناخته شد

«سم بنکمن-فرید»، مدیرعامل و بنیانگذار سابق صرافی ورشکسته FTX، طبق نظر هیات منصفه دادگاه به دلیل کلاهبرداری مجرم شناخته شد.

اشتراک گذاری: کپی لینک

«سم بنکمن-فرید»، مدیرعامل سابق صرافی شکست‌خورده FTX به دلیل کلاهبرداری مجرم شناخته شده است. هیئت منصفه دادگاه نیویورک روز گذشته این حکم را صادر کرد و دادگاهی را به پایان رساند که در آن بنکمن-فرید، بارها از خود در برابر ادعاهایی مبنی بر مدیریت نامناسب صرافی ارزهای دیجیتال FTX و شرکت تجاری Alameda Research دفاع کرده است.

براساس گزارش ورج، پس از گذشت بیش از یک ماه دادگاه، هیئت منصفه سرانجام درباره سرنوشت بنیانگذار FTX تصمیم‌گیری کرد و او را در هفت اتهام از جمله کلاهبرداری و توطئه برای ارتکاب پولشویی مجرم تشخیص داده است. او قرار است در ۲۸ مارس سال آینده میلادی (۹ فروردین ۱۴۰۳) توسط قاضی «لوئیس کاپلان» محکوم شود و برای چندین دهه به زندان برود.

«سم بنکمن-فرید» مدیرعامل صرافی FTX درنهایت مجرم شناخته شد

بنکمن فرید FTX را در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد و ارزش آن در طول دوران رونق ارزهای دیجیتال به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافت. اما به گفته دادستان‌ها این عملیات «از همان ابتدا» یک تقلب بوده است. در حالی که بنکمن-فرید صرافی خود را برای سرمایه‌گذاران و عموم مردم به‌عنوان یک گزینه ایمن و امن تبلیغ می‌کرد، اما همکاران سابق او شهادت دادند که اعداد و ارقام را جعل می‌کرد و امتیازات مخفی و ویژه‌ای را به Alameda اعطا کرده است.

با این حال، امپراتوری FTX سال گذشته شکست خورد، بنکمن-فرید استعفا داد و FTX اعلام ورشکستگی کرد.

بنکمن-فرید ابتدا با بازداشت خانگی مواجه شده بود و در ماه آگوست به دلیل نقض شرایط وثیقه، از جمله استفاده از یک VPN برای تماشای فوتبال به زندان فرستاده شد. همچنین پرونده او باعث لکه‌دار شدن صنعت کریپتو شد و چندین شرکت بزرگ دیگر نیز با اتهامات مدنی یا کیفری مواجه شدند و برخی دیگر به اندازه FTX دچار فروپاشی ناگهانی شدند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها