تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد!

  • کد خبر : 2611023
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳ تام ایمر، سناتور جمهوری ‌خواه مینه ‌سوتا و نماینده اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده، از اصلاحیه‌ ای حمایت کرده است که استفاده کمیسیون بورس و اوراق بهادار از بودجه برای اجرای نظارت بر دارایی ‌های دیجیتال را تا زمانی که مقررات جامع اعمال نشود، محدود می ‌کند. به نقل از bitcoinsistemi، هدف Emmer جلوگیری از استفاده SEC از پول مالیات دهندگان علیه صنعت ارزهای دیجیتال است.
طبق اخبار ارز دیجیتال، او قصد دارد از اصلاحیه اعتبارات حمایت کند تا بودجه را تا زمانی که قوانین روشنی ایجاد شود محدود کند. این سناتور آمریکایی یک مدافع قوی برای وضوح نظارتی و نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال، حمایت مالی مشترک برای افزایش شفافیت و محافظت از مصرف کنندگان بوده است.
درباره ی قانون گذاری بیشتر بخوانید
جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد برنامه جدید فدرال رزرو برای نظارت بر معاملات ارز دیجیتال..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

  • ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳

تام ایمر، سناتور جمهوری ‌خواه مینه ‌سوتا و نماینده اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده، از اصلاحیه‌ ای حمایت کرده است که استفاده کمیسیون بورس و اوراق بهادار از بودجه برای اجرای نظارت بر دارایی ‌های دیجیتال را تا زمانی که مقررات جامع اعمال نشود، محدود می ‌کند. به نقل از bitcoinsistemi، هدف Emmer جلوگیری از استفاده SEC از پول مالیات دهندگان علیه صنعت ارزهای دیجیتال است.

طبق اخبار ارز دیجیتال، او قصد دارد از اصلاحیه اعتبارات حمایت کند تا بودجه را تا زمانی که قوانین روشنی ایجاد شود محدود کند. این سناتور آمریکایی یک مدافع قوی برای وضوح نظارتی و نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال، حمایت مالی مشترک برای افزایش شفافیت و محافظت از مصرف کنندگان بوده است.

بخوانید  انفجار توکن های شیبا اینو؛ نرخ توکن سوزی ۳۲۰٪ افزایش یافت!

درباره ی قانون گذاری بیشتر بخوانید

  • جی پی مورگان مبتکر پرداخت های بلاک چینی بین المللی خواهد شد
  • برنامه جدید فدرال رزرو برای نظارت بر معاملات ارز دیجیتال بانک ها
  • طغیانی درمورد مالیات ارز دیجیتال شفاف سازی کرد

سناتور آمریکایی جلوی مداخلات SEC در کریپتو را می گیرد! منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه حساب توییتری ویتالیک بوترین هک شد و ۶۹۱ هزار دلار از دست رفت! یازده هزار سال زندان برای کلاهبرداری مدیر عامل صرافی تادکس ترکیه! پیش بینی جاستین سان از چرخه صعودی بعدی ارز دیجیتال هشدار کلاهبرداری به کاربران دوج کوین؛ فورا آیفون های خود را به روز کنید! کلاهبرداری ۲۴ میلیون دلاری، یکی از بزرگترین سرقت های ارز دیجیتال را رقم زد! پس از چند روز وقفه، نرخ توکن سوزی شیبا اینو احیا می شود

بخوانید  معامله Zcash در صرافی کوین بیس محدود شد، زیرا ViaBTC خطر حمله ۵۱٪ را به همراه دارد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها