تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند

  • کد خبر : 2602451
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند بعد از این که بازار ارزهای دیجیتال ماه گذشته میلادی را با رکود به پایان رساند، در هفته گذشته شاهد یک بازار نزولی شدید بودیم و بیت کوین به همراه سایر آلت‌کوین‌ها سقوطی عجیب را تجربه کردند. همین مساله باعث ایجاد گمانه‌زنی‌ها و بحث‌هایی درباره پیش‌بینی چشم‌انداز پیش روی بازار شد؛ این‌که آیا بازار به زودی از حالت نزولی خارج می‌شود یا نه یا این سوال مهم که آیا هم‌اکنون زمان سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای دیجیتال فرا رسیده یا باز هم بازار تا انتهای سال ۲۰۲۳ کاهشی خواهد شد؟ همه این موارد تحلیل‌هایی متفاوت را شکل داده است.
به گزارش والکس و به نقل از benzinga، در حالی که برخی از تحلیلگران بهبود سریع بازار را پیش‌بینی می‌کنند و می‌گویند روند نزولی به زودی به پایان می‌رسد، عده‌ای دیگر بر این باورند که این سقوط تازه شروع یک رکود طولانی و کاهش‌های پی‌در‌پی است.
بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین چه زمانی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟ اما شرکت تجزیه و تحلیل Santiment که به بررسی داده‌های آماری ارزهای دیجیتال می‌پردازد، ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند

بعد از این که بازار ارزهای دیجیتال ماه گذشته میلادی را با رکود به پایان رساند، در هفته گذشته شاهد یک بازار نزولی شدید بودیم و بیت کوین به همراه سایر آلت‌کوین‌ها سقوطی عجیب را تجربه کردند. همین مساله باعث ایجاد گمانه‌زنی‌ها و بحث‌هایی درباره پیش‌بینی چشم‌انداز پیش روی بازار شد؛ این‌که آیا بازار به زودی از حالت نزولی خارج می‌شود یا نه یا این سوال مهم که آیا هم‌اکنون زمان سرمایه‌گذاری و خرید ارزهای دیجیتال فرا رسیده یا باز هم بازار تا انتهای سال ۲۰۲۳ کاهشی خواهد شد؟ همه این موارد تحلیل‌هایی متفاوت را شکل داده است.

به گزارش والکس و به نقل از benzinga، در حالی که برخی از تحلیلگران بهبود سریع بازار را پیش‌بینی می‌کنند و می‌گویند روند نزولی به زودی به پایان می‌رسد، عده‌ای دیگر بر این باورند که این سقوط تازه شروع یک رکود طولانی و کاهش‌های پی‌در‌پی است.

بخوانید  از کجا متاورس بخریم؟ (آموزش خرید ارز متاورس)

بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین چه زمانی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

اما شرکت تجزیه و تحلیل Santiment که به بررسی داده‌های آماری ارزهای دیجیتال می‌پردازد، در پستی که در پلتفرم X منتشر کرده است، تاکید می‌کند که آلت‌کوین‌ها در حال حاضر در یک منطقه فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری قرار دارند.

این نشان می‌دهد که از نظر آماری، ممکن است پتانسیل صعودی قابل توجهی برای سرمایه‌گذارانی وجود داشته باشد که هم‌اکنون و در شرایط فعلی مایل به ورود به بازار هستند.

fate-of-digital-currency-market-2023
منبع : Santiment

سقوط هفته گذشته یکی از بارزترین افت قیمت‌ها در سال جاری میلادی بود و هنوز به طور کامل عواقب آن مشخص نشده و بازار در وضعیت ثابتی به سر نمی‌برد اما نکته جالب توجه این است که مشاهدات سنتیمنت نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به وضعیت فعلی به چشم یک فرصت خرید و انباشت نگاه می‌کنند. این مهر تاییدی است بر این موضوع که چشم‌انداز پیش روی بازار صعودی خواهد بود.

fate-of-digital-currency-market-2023
منبع : Santiment

با وجود آشفتگی بازار، تعداد دارندگان کیف‌پول‌هایی با رقم‌های سنگین کاهش نیافته است. این می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از اطمینان در بین سرمایه‌گذاران باتجربه تعبیر شود؛ افرادی که به جای وحشت‌زدگی و گرفتن تصمیم‌های احساسی، می‌دانند که وضعیت در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد.

بخوانید  ۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار که برای هفته آینده باید زیر نظر داشت!

نوشته های مشابه

  • سرنوشت بازار کریپتو سنتیمنت: آلت کوین ها در ناحیه فوق‌العاده برای خرید قرار دارند ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
  • احراز هویت صرافی بیت گت احراز هویت در صرافی بیت گت (Bitget) اجباری شد؛ شرایط برداشت دارایی چگونه است؟ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

در مجموع با وجود اینکه ریزش اخیر بازار باعث ایجاد ترس شد و اعتماد سرمایه‌گذاران را متزلزل کرد، اما داده‌های آماری از یک صعود فوق‌العاده به ویژه برای آلت‌کوین‌ها خبر می‌دهند.

تاخیر در تایید صندوق‌های ETF به همراه تاکید فدرال رزرو بر ادامه سیاست‌های انقباضی و فروش بیت کوین توسط شرکت‌ها مهم، از جمله مواردی هستند که تحلیلگران برای ریزش اخیر به آن‌ها اشاره می‌کنند. آلت‌کوین‌هایی مثل ریپل، سولانا، دوج‌کوین و شیبا با وجود اینکه سقوطی دو رقمی را تجربه کردند اما هم‌اکنون به بازیابی خود مشغولند و سرمایه‌گذاران امیدوارانه در انتظار شروع یک حرکت صعودی هستند.

(۱ امتیاز) – ۵/۵ برچسب هاآلت کوین بیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها