تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :سه ارز دیجیتال برتر برای زیر نظر گرفتن در هفته پایانی اکتبر ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2626838
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
لورس :سه ارز دیجیتال برتر برای زیر نظر گرفتن در هفته پایانی اکتبر ۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سه ارز دیجیتال برتر برای زیر نظر گرفتن در هفته پایانی اکتبر ۲۰۲۳ آلت کویناخباربیت کوین توسط سحر شریفی آخرین به روز رسانی ۲۳ اکتبر ۲۰۲۳ ۰ ۲۹۶ اشتراک بازار ارز دیجیتال در آخر هفته گذشته دوباره شتاب گرفته است. ارزش بازار جهانی کریپتو در ۲۴ ساعت ۳٫۲ درصد افزایش یافته و در حال حاضر به ۱٫۲۱ تریلیون دلار رسیده است. اکتبر معمولاً یک ماه صعودی برای صنعت کریپتو است که اغلب “آپتوبر” نامیده می شود. به نظر می رسد این الگو در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه یابد.
با این اوصاف، بیایید به سه پروژه برتر رمزنگاری که تا پایان اکتبر باید به آنها توجه کنیم، نگاهی بیاندازیم.
بیت کوین (BTC) بیت کوین (BTC) در حال حاضر پیشتاز بازار است. پروژه های دیگر از حرکات بیت کوین پیروی می کنند و از این رو سرمایه گذاران باید چشم خود را به ارز دیجیتال اصلی دوخته باشند. بیت کوین ۱۲٫۶ درصد در نمودارهای هفتگی و ۲٫۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. بیت کوین در آخر هفته دوباره سطح ۳۰ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سه ارز دیجیتال برتر برای زیر نظر گرفتن در هفته پایانی اکتبر ۲۰۲۳ آلت کویناخباربیت کوین توسط سحر شریفی ۰ ۲۹۶ اشتراک

بازار ارز دیجیتال در آخر هفته گذشته دوباره شتاب گرفته است. ارزش بازار جهانی کریپتو در ۲۴ ساعت ۳٫۲ درصد افزایش یافته و در حال حاضر به ۱٫۲۱ تریلیون دلار رسیده است. اکتبر معمولاً یک ماه صعودی برای صنعت کریپتو است که اغلب “آپتوبر” نامیده می شود. به نظر می رسد این الگو در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه یابد.

با این اوصاف، بیایید به سه پروژه برتر رمزنگاری که تا پایان اکتبر باید به آنها توجه کنیم، نگاهی بیاندازیم.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) در حال حاضر پیشتاز بازار است. پروژه های دیگر از حرکات بیت کوین پیروی می کنند و از این رو سرمایه گذاران باید چشم خود را به ارز دیجیتال اصلی دوخته باشند. بیت کوین ۱۲٫۶ درصد در نمودارهای هفتگی و ۲٫۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است. بیت کوین در آخر هفته دوباره سطح ۳۰ هزار دلار را به دست آورد و به سرعت به سمت ۳۱ هزار دلار پیش می رود. ممکن است شاهد افزایش سالانه جدیدی از BTC باشیم.

دلایل مختلفی برای افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد. اولا، ممکن است به زودی صندوق مبادلاتی بیت کوین ( BTC ETF ) در ایالات متحده داشته باشیم و ثانیا، به نصف شدن بیت کوین که در آوریل ۲۰۲۴ موعد آن است بسیار نزدیک شده ایم.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) خود را به عنوان یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال در بین ۱۰ توکن برتر ثابت کرده است. این توکن حتی از BTC در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل کرده است. از ابتدای سال، سولانا تقریباً ۲۰۹ درصد افزایش یافته است، بیش از دو برابر رشد تقریباً ۸۰ درصدی بیت کوین در همان بازه زمانی است .

سولانا (SOL) طی هفته گذشته ۳۹٫۴ درصد و در ۲۴ ساعت گذشته ۳٫۷ درصد افزایش داشته است. رشدسولانا یکی از بهترین ها بوده است .

چین لینک Chainlink (LINK)

به غیر از سولانا، حتی چین لینک (LINK) نیز امسال بهتر از BTC عمل کرده است. از ابتدای سال جاری، LINK تقریباً ۹۴٪ افزایش یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته، چین لینک نسبت به هفته قبل ۱۴٫۲ درصد و ۴۵٫۸ درصد افزایش یافته است.

سه ارز دیجیتال برتر برای زیر نظر گرفتن در هفته پایانی اکتبر 2023

چین لینک همچنین یکی از بهترین پروژه های ارز دیجیتال در هفته گذشته است. این توکن انعطاف پذیری نشان داده است و ممکن است به مسیر صعودی خود ادامه دهد یا در سطوح فعلی خود تثبیت شود.

منبع watcher.guru اکتبربیت کوینچین لینکسولانا ۰ ۲۹۶ اشتراک سحر شریفی

مقاله قبلی

مواجه شدن بیت کوین با یک مقاومت قوی؛آیا می تواند از این سطح عبور کند؟

مقاله بعدی

ETF اسپات بیت کوین محرک اصلی افزایش قیمت در بازار ارز رمزنگاری

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها