تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :سه عاملی که می‌توانند از سقوط شدید قیمت بیت کوین جلوگیری کنند

  • کد خبر : 2635023
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
لورس :سه عاملی که می‌توانند از سقوط شدید قیمت بیت کوین جلوگیری کنند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سه عاملی که می‌توانند از سقوط شدید قیمت بیت کوین جلوگیری کنند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : با تداوم اصلاحات در بازار کریپتو، قیمت بیت‌کوین به زیر سطح روانی ۴۰هزار دلار کاهش یافته‌است، با این حال طبق نظر شرکت رتبه‌بندی مالی وایس (Weiss)، به دلیل برخی از عوامل، این روند نزولی ممکن است محدود شود. به گفته شرکت وایس، اولا، هجوم سرمایه‌ سازمانی توسط سرمایه‌گذاران سنتی به ETFهای اسپات بیت‌کوین، می‌تواند این روند کاهشی را محدود کند. طبق گزارش CC۱۵Capital در ۲۳ ژانویه، با وجود خروجی‌های قابل‌توجه از صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل، ۲۷ هزار ۷۱۷ واحد بیت‌کوین، معادل تقریبا ۱٫۱‌میلیارد دلار، از زمان راه‌اندازی ETFهای اسپات به صورت خالص خریداری شده‌است. ثانیا، هاوینگ آتی بیت‌کوین در اواخر آوریل یا اوایل مه که منابع جدید BTC را به نصف کاهش می‌دهد، جنبه‌های منفی را محدود می‌کند. با وجود ۱۹.۶ میلیون بیت‌کوینی که در حال حاضر در گردش است، این رویداد یک شوک عرضه را ایجاد خواهد کرد، با این حال قیمت‌ها معمولا ۶ ماه پس هاوینگ شروع به افزایش می‌کنند، بنابراین ممکن است افزایش فوری وجود نداشته باشد.
چرخه‌های باز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سه عاملی که می‌توانند از سقوط شدید قیمت بیت کوین جلوگیری کنند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : با تداوم اصلاحات در بازار کریپتو، قیمت بیت‌کوین به زیر سطح روانی ۴۰هزار دلار کاهش یافته‌است، با این حال طبق نظر شرکت رتبه‌بندی مالی وایس (Weiss)، به دلیل برخی از عوامل، این روند نزولی ممکن است محدود شود.

به گفته شرکت وایس، اولا، هجوم سرمایه‌ سازمانی توسط سرمایه‌گذاران سنتی به ETFهای اسپات بیت‌کوین، می‌تواند این روند کاهشی را محدود کند. طبق گزارش CC۱۵Capital در ۲۳ ژانویه، با وجود خروجی‌های قابل‌توجه از صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل، ۲۷ هزار ۷۱۷ واحد بیت‌کوین، معادل تقریبا ۱٫۱‌میلیارد دلار، از زمان راه‌اندازی ETFهای اسپات به صورت خالص خریداری شده‌است. ثانیا، هاوینگ آتی بیت‌کوین در اواخر آوریل یا اوایل مه که منابع جدید BTC را به نصف کاهش می‌دهد، جنبه‌های منفی را محدود می‌کند. با وجود ۱۹.۶ میلیون بیت‌کوینی که در حال حاضر در گردش است، این رویداد یک شوک عرضه را ایجاد خواهد کرد، با این حال قیمت‌ها معمولا ۶ ماه پس هاوینگ شروع به افزایش می‌کنند، بنابراین ممکن است افزایش فوری وجود نداشته باشد.

چرخه‌های بازار کریپتو سومین دلیلی است که وایس به آن اشاره کرده است. خود چرخه چهار ساله کریپتو از نظر تاریخی دقیقا در همین زمان با یک انفجار قیمتی همراه بوده ‌است. معمولا در اواسط چرخه و بین اوج‌های اصلی، یک اوج کوچک‌تر ثبت می‌شود که به‌نظر می‌رسد این اتفاق در ۱۰ ژانویه، زمانی که قیمت بیت‌کوین به ۴۸۵۰۰ دلار رسید، رخ داده است.در همین حال، یک اصلاح ۳۰‌درصدی هم پیش‌بینی شده که می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به محدوده ۳۴ هزار دلار بازگرداند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2635023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها