تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :سوالات پرتکرار و مهم کاشت مو + پاسخ جامع

  • کد خبر : 2637889
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
لورس :سوالات پرتکرار و مهم کاشت مو + پاسخ جامع
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :کاشت مو فرایندی شناخته شده در حوزه پزشکی و زیبایی است که افراد سوالات بسیاری درباره آن دارند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم برای افرادی که قصد کاشتن مو بر پوست سر خود را دارند، به چند سوال پرتکرار پاسخ دهیم. طبیعی است که هر […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاشت مو فرایندی شناخته شده در حوزه پزشکی و زیبایی است که افراد سوالات بسیاری درباره آن دارند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم برای افرادی که قصد کاشتن مو بر پوست سر خود را دارند، به چند سوال پرتکرار پاسخ دهیم. طبیعی است که هر فردی برای انجام فرایند‌های پزشکی، بخواهد با دید باز عمل کند. واضح است که فرایند‌های پزشکی و زیبایی با سلامتی شما سر و کار دارند و نباید در انتخاب روش و سایر موارد مربوط به آن‌ها با دید بسته رفتار کرد. سوالات پرتکرار کاشت مو + پاسخ آن‌ها در ادامه مطلب خدمت شما عزیزان شرح داده خواهند شد.

پاسخ به چند سوال رایج درباره کاشت مو

در ادامه مطلب با پاسخ به چند سوال رایج درباره کاشت مو درخدمت شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

آیا احتمال ماندن اثر سوراخ در مجل کاشت مو‌ها وجود دارد؟

این مورد از پرتکرارترین سوالات درباره فرایند کاشت مو است. همین ابتدای کار خیال شما را راحت کنیم که پاسخ این سوال منفی است. امروزه فناوری‌های پزشکی و روش‌های کاشت مو پیشرفت کرده‌اند و ورود ابزار‌های بسیار ظریف این نگرانی را برطرف کرده است. این ابزار‌ها تنها یک شکاف ظریف روی پوست سر شما ایجاد می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید. به طوری که به راحتی جای آن‌ها از بین خواهد رفت. البته که در این باره مهارت و تخصص جراح نیز دخیل است. یادتان باشد که موهای کاشته شده نیز هیچ تفاوتی با حالت عادی نخواهند داشت.

آیا موهای کاشته شده به روش طبیعی، به صورت دائمی باقی خواهند ماند؟

خوشبختانه این سوال پاسخش مثبت است. مو‌هایی که به این روش‌ها کاشته می‌شوند، در آینده نیز هیچ گونه ریزشی نخواهد داشت. امن‌ترین قسمتی که می‌توان از آنجا موها را برداشت کرد، ناحیه پشت سر است. موهای این ناحیه فولیکول‌های سفتی داشته و به همین دلیل برای کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مو‌ها دارای گیرنده هورمون DHT نبوده و به همین دلیل مستعد ریزش نیستند. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را به هر ناحیه‌ای منتقل کنید. به بیان بهتر این مو‌ها نگرانی بابت ریزش را برای شما ایجاد نخواهند کرد.

آیا ممکن است بیمار حین عمل و یا بعد از آن درد حس کند؟

اصلا چنین نگرانی را نداشته باشید. در این عمل‌های جراحی از متد‌های بی‌حسی استفاده می‌شود. شاید تنها دردی که در این مسیر قرار است متحمل بشوید، درد تزریق ماده بی‌حسی به محل کاشت مو باشد. یادتان باشد روش‌هایی مانند FIT برای درست انجام شدن تنها به بی‌حسی موضعی نیاز دارند. بیمار در این روش طی دوره‌های یکی دو روزه بیمار به صورت کاملا حرفه‌ای درمان می‌شود. آن هم درحالتی که دارای هوشیاری کامل است. خستگی در این روش بسیار کمتر بوده و بعد از کمی استراحت به راحتی می‌توانید به خوبی به امور روزمره خود بپردازید.

ایا تراشیده شدن تمامی مو‌ها در مسیر کاشت مو الزامی است؟

بله انجام این کار نیازمند تراشیده شدن کامل موهای ناحیه است. شاید بپرسید که تراشیده شدن موها دارای چه ضرورتی است. این را بدانید که به منظور جلوگیری از مشکلاتی مانند عفونت و راحت‌تر شدن انجام عمل باید موها تراشیده شوند. موهای خود را با خیال راحت ماشین کنید و در این مسیر نیاز به هوشیاری درباره تبلیغاتی که درباره کاشت می‌شود، دارید. گاها در برخی تبلیغات دیده می‌شود که فرایند کاشت مو را بی‌نیاز از تراشیده شدن موها معرفی می‌کنند. این توضیحات کاملا غیرحرفه‌ای بوده و هیچ پایه و اساس علمی ندارند.

درصورتی که با موی ریش و سیبیل کاشت مو انجام دهم، امکان اصلا ح و تراش وجود دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است. این موها کاملا طبیعی کاشته شده و مانند هر موی طبیعی دیگری رشد دارند. به همین دلیل قابلیت ارایش، تراشیدن و… را دارا هستند. درصورتی که از این مو‌ها برای کاشت استفاده کنید، خواهید دید که عین قبل رشد می‌کنند. شاید بپرسید که آیا این مو‌ها سبب تحریک دستگاه ایمنی نمی‌شوند. این را بدانید که این مو‌ها متعلق به ژنتیک خود شما هستند. به همین دلیل سبب واکنش دستگاه ایمنی نمی‌شوند. بنابراین نگران هرگونه واکنش حساسیت‌زا مانند آلرژی و یا پس زدن کاشت و… نباشید.

چه زمانی موهای کاشته شده شروع به رشد می‌کنند؟

در ابتدای کار بین یک تا چهار هفته این مو‌ها رشد کرده و سپس رو به ریزش می‌روند. اما بعد از گذشت ۴ تا ۶ ما رشد را ازسرمیگیرند. بهتر است برای دیدن نتیجه کار حدود ۱ سال صبر کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها