تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :سودآوری شیبا اینو (SHIB) سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت

  • کد خبر : 2617300
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شیبا اینو، میم‌کوینی که مدتی بی سر و صدا بود، به سطح سود دهی ۱۰% بازگشته و موجب امیدواری دارندگان بلندمدت شده است. با این حال، به دارندگان توصیه می‌شود با احتیاط عمل کنند، زیرا فروش انبوه می‌تواند باعث کاهش قیمت شود.
سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت شیبا اینو، میم‌کوین محبوب، در حال بازگشت است. پس از ماندن در محدوده‌ی سودآوری ۷ تا ۹ درصد، اکنون در مرز سوددهی ۱۰% قرار گرفته که بارقه‌ای از امید برای دارندگان بلندمدت است که این سکه را مانند باری به دوش کشیده‌اند.
پرتوی امید برای شیبا اینو Shiba Inu با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷۳ دلار، علیرغم چالش‌های قبلی، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. اگرچه این میم‌کوین فاصله‌ی زیادی با روزهای اوج خود در سال ۲۰۲۱ دارد، اما این تجدید حیات نشان می‌دهد که زمان آن فرا رسیده است تا این میم‌کوین را مجددا بررسی کنیم.
معضل دارندگان درازمدت اکنون، بیایید به دارندگان درازمدت بپردازیم – کسانی که در فراز و نشیب‌ها شجاعت به خرج دادند. با سودآوری دو رقمی، تمایل به فروش وسوسه‌کننده است. اما نکته اینجاست: فروش انبوه ممکن است شیبا اینو را مجددا به گمنامی بازگرداند…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شیبا اینو، میم‌کوینی که مدتی بی سر و صدا بود، به سطح سود دهی ۱۰% بازگشته و موجب امیدواری دارندگان بلندمدت شده است. با این حال، به دارندگان توصیه می‌شود با احتیاط عمل کنند، زیرا فروش انبوه می‌تواند باعث کاهش قیمت شود.

سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت

شیبا اینو، میم‌کوین محبوب، در حال بازگشت است. پس از ماندن در محدوده‌ی سودآوری ۷ تا ۹ درصد، اکنون در مرز سوددهی ۱۰% قرار گرفته که بارقه‌ای از امید برای دارندگان بلندمدت است که این سکه را مانند باری به دوش کشیده‌اند.

پرتوی امید برای شیبا اینو

Shiba Inu با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۷۳ دلار، علیرغم چالش‌های قبلی، رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد. اگرچه این میم‌کوین فاصله‌ی زیادی با روزهای اوج خود در سال ۲۰۲۱ دارد، اما این تجدید حیات نشان می‌دهد که زمان آن فرا رسیده است تا این میم‌کوین را مجددا بررسی کنیم.

بخوانید  درخت مرکل (Merkle Tree) چیست؟

معضل دارندگان درازمدت

اکنون، بیایید به دارندگان درازمدت بپردازیم – کسانی که در فراز و نشیب‌ها شجاعت به خرج دادند. با سودآوری دو رقمی، تمایل به فروش وسوسه‌کننده است. اما نکته اینجاست: فروش انبوه ممکن است شیبا اینو را مجددا به گمنامی بازگرداند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها