تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسید

  • کد خبر : 2607412
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
لورس :سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسیدمحصول رمزباکس صرافی رمزینکس به عنوان یک سبد قابل معامله شامل ۱۰ رمزارز برتر بازار، بعد از گذشت یک سال از عرضه آن، بازدهی ۹۰ درصدی را برای سرمایه‌گذاران به ثبت رساند.
به گزارش روابط عمومی رمزینکس، سبد شاخصی رمزباکس در ابتدای مرداد ۱۴۰۱ عرضه و بعد از گذشت یک‌سال در مرداد ۱۴۰۲ بازدهی ۹۰ درصدی را به ثبت رسانده است. این سبد شامل ۱۰ رمزارز برتر بازار است که به نسبت ارزش بازار هرکدام در رمزباکس وزن‌دهی شده‌اند. این ۱۰ ارز شامل بیت‌کوین، بایننس کوین، پولکادات، ترون، اتریوم، کاردانو، سولانا، تتر، ریپل و دوج‌کوین می‌شود.
وزن‌دهی در رمزباکسهمانطور که گفته شد رمزباکس، سبدی متشکل از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی است که بر اساس ارزش بازار آنها وزن‌دهی شده‌اند. برای مثال اگر ۴۰ درصد از ارزش بازار ۱۰ رمز ارز برتر جهانی را بیت‌کوین تشکیل دهد، وزن بیت‌کوین در هر واحد از رمزباکس نیز ۴۰ درصد خواهد بود. در حقیقت ارزها به نسبت تسلط (دامیننس) خود در رمزباکس وزن‌دهی شده‌اند. با توجه به اینکه دسترسی به NAV (خالص ارزش دارایی‌های درون سبد) برای سرمایه‌گذاران فراهم است ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسید

محصول رمزباکس صرافی رمزینکس به عنوان یک سبد قابل معامله شامل ۱۰ رمزارز برتر بازار، بعد از گذشت یک سال از عرضه آن، بازدهی ۹۰ درصدی را برای سرمایه‌گذاران به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی رمزینکس، سبد شاخصی رمزباکس در ابتدای مرداد ۱۴۰۱ عرضه و بعد از گذشت یک‌سال در مرداد ۱۴۰۲ بازدهی ۹۰ درصدی را به ثبت رسانده است. این سبد شامل ۱۰ رمزارز برتر بازار است که به نسبت ارزش بازار هرکدام در رمزباکس وزن‌دهی شده‌اند. این ۱۰ ارز شامل بیت‌کوین، بایننس کوین، پولکادات، ترون، اتریوم، کاردانو، سولانا، تتر، ریپل و دوج‌کوین می‌شود.

وزن‌دهی در رمزباکس

همانطور که گفته شد رمزباکس، سبدی متشکل از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی است که بر اساس ارزش بازار آنها وزن‌دهی شده‌اند. برای مثال اگر ۴۰ درصد از ارزش بازار ۱۰ رمز ارز برتر جهانی را بیت‌کوین تشکیل دهد، وزن بیت‌کوین در هر واحد از رمزباکس نیز ۴۰ درصد خواهد بود. در حقیقت ارزها به نسبت تسلط (دامیننس) خود در رمزباکس وزن‌دهی شده‌اند. با توجه به اینکه دسترسی به NAV (خالص ارزش دارایی‌های درون سبد) برای سرمایه‌گذاران فراهم است و رمزباکس از قابلیت بازتنظیم دارایی‌ها که به صورت خودکار در رمزباکس انجام می‌شود، نیازی به ترید روزانه برای حفظ ارزش دارایی‌ها وجود ندارد. حالا با تجربه یکساله و با نگاهی به حرکت نمودار رمزباکس و مقایسه با حرکت کلی بازار کریپتوکارنسی به این نتیجه می‌رسیم که رمزباکس سبدی با ریسک کمتر نسبت به نوسانات بازار است که در هنگام صعود ارزهای دیجیتال می‌تواند سود مناسبی را برای سرمایه‌گذاران خود به همراه داشته باشد.

بخوانید  آیا تزوس روند صعودی را از سرمی‌گیرد؟ نگاهی به وضعیت XTZ پس از لیست شدن در بایننس

مقایسه بازدهی رمزباکس با چند دارایی دیگر

رمزباکس در سال گذشته به ارزش هر واحد ۱۰۰۰ تومان عرضه شد. هر واحد این سبد در سال گذشته بیشترین قیمتی که تجربه کرد ۲۶۹۹ تومان بود و در حال حاضر با قیمت ۱۸۷۰ تومان معامله می‌شود. حجم معاملات این محصول در سال گذشته بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان بوده است.

در یک مقایسه آماری با سایر بازارهای سرمایه‌گذاری با داده‌های جالبی مواجه می‌شویم. اگر شما سال گذشته در طلا سرمایه‌گذاری کرده بودید در حال حاضر تقریبا ۷۰ درصد به ارزش دارایی شما اضافه شده بود.

اگر مرداد ماه سال گذشته دلار خریده بودید با احتساب قیمت حدود ۲۹ هزار تومانی دلار در آن تاریخ حالا در حدود ۶۰ درصد سود کرده بودید و اگردر بورس سرمایه گذاری کرده بودید با توجه به شاخص کل که عددی در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد بود حالا تقریبا ۳۵ درصد به ارزش دارایی شما اضافه شده بود.

بخوانید  نحوه استیک متیک با استفاده از کیف پول متامسک

سال گذشته در مرداد ماه قیمت بیت‌کوین در محدوده ۲۳ هزار دلار بود. شما اگر همزمان با رونمایی از رمزباکس؛ بیت‌کوین خریده بودید در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد سود کرده بودید؛ در اینجا باید اشاره کنیم که ریسک‌های احتمالی داشتن بیت‌کوین به عنوان تنها دارایی در سبد سرمایه‌گذاری نیز باید در نظر گرفته شود. (مبنای محاسبه تمام موارد مطرح شده به صورت ریالی از نیمه مرداد ۱۴۰۱ تا نیمه مرداد ۱۴۰۲ است)

چه زمانی بازتنظیم می‌شود؟

با توجه به نوسانات قیمتی لحظه‌ای در بازار رمزارزها همانطور که قیمت ارزها تغییر می‌کند تسلط (دامیننس) آن‌ها نیز دچار تغییرات لحظه‌ای می‌شود. به عنوان مثال، اگر امروز تسلط اتریوم ۱۸ درصد باشد ممکن است با تغییرات قیمت تسلط آن در روز بعدی به ۱۹ درصد برسد. ربات‌های تنظیم‌گر رمزباکس به صورت روزانه وظیفه بازتنظیم وزن دارایی‌ها را دارند تا به کاربران این اطمینان را بدهند که وزن دارایی‌ها در هر روز مطابق تسلط دارایی در بازار رمز ارز خواهد بود. به طور مثال اگر کل بیت‌کوین‌های دنیا ارزشی هزار میلیارد دلاری داشته باشد و ارزش بازار کریپتوکارنسی حدود ۲ هزار میلیارد دلار باشد، دامیننس بیت کوین معادل ۵۰ درصد است و وزن آن نیز در سبد رمزباکس ۵۰ درصد است.

بخوانید  علت ریزش قیمت دلار و تتر چه بود؟

بازار گردانی و امکان نقد شوندگی آنی

با توجه به اهمیت نقدشوندگی دارایی‌ها در دنیای مالی، ربات‌های بازارگردانی رمزباکس در هر لحظه با ثبت سفارشات متنوع وظیفه بازارگردانی رمزباکس را بر عهده دارند، تا هر کاربر بدون نگرانی از امکان نقد شدن واحدهای رمزباکس بتواند این سبد را خریداری کنند. مدل معاملاتی این سبدها دقیقا شبیه به بقیه حوزه‌های رمز و P2P (همتا به همتا) است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها