تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

لورس :سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر

  • کد خبر : 2597813
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :دریافت سود ماهیانه از جمله خدماتی بوده که مخاطبان زیادی را مخصوصاً در ایران به سمت بانک ها کشانده است. دنیای رمزارزها هم برای اینکه بتواند جایگزین سیستم بانکداری سنتی گردد نیاز دارد تا خدماتی مشابه را به کاربران خود ارائه دهد. در این مقاله قصد داریم تا […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دریافت سود ماهیانه از جمله خدماتی بوده که مخاطبان زیادی را مخصوصاً در ایران به سمت بانک ها کشانده است. دنیای رمزارزها هم برای اینکه بتواند جایگزین سیستم بانکداری سنتی گردد نیاز دارد تا خدماتی مشابه را به کاربران خود ارائه دهد.

در این مقاله قصد داریم تا روش های مختلف دریافت سود در این بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

حتما شما هم اگر از علاقه مندان به دنیای رمزارزها باشید با موارد زیادی برخورد داشتید که با وعده پرداخت سود ماهیانه یا حتی لحظه ای قصد دارند شما را برای سرمایه گذاری متقاعد کنند.

بخوانید  ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین/ جدیدترین قیمت ارزهای دیجیتال

یکی از مطرح ترین های آنها این روزهای پروژه Bank of Tron بوده که در مقالات پیشین به بررسی این طرح پانزی (کلاهبرداری هرمی) پرداخته ایم. ولی واقعا کدام یک از این پلن ها واقعیست و به کدامیک می توانیم اعتماد کنیم؟

 

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

کسب درآمد از ارز های دیجیتال روش های مختلفی دارد. در مقاله زیر روش های کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتالرا آموزش داده ایم. در این سایت ها در واقع سایت سود دهی ارز دیجیتال بدون نیزا به ترید کردن می باشند. اغلب این سایت ها ، سایت های سرمایه گذاری خارجی هستند.

کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال روش های مختلفی دارد. یکی از این روش ها خرید ارز دیجیتال به امید افزایش قیمت آن است. اما ارز های دیجیتال پا را فرا تر نهاده اند. به شکلی که می توان در یک کیف پول مانند تراست والت و … و یا از صرافی های معتبر یک یا چند ارز را خرید و در قبال نگهداری آن ارز ها در همان صرافی و یا کیف پول سود دریافت کرد.

بخوانید  حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد

سرمایه گذاری ارز دیجیتال با استیکینگ

استیکینگ ارز دیجیتال یکی از رایج ترین روش های سرمایه گذاری ارز دیجیتال در جهان می باشد.

شرکت های بسیار زیادی در جهان ایجاد شده و کار خود را استیک کردن تتر و ارزهای دیجیتال می نامند و سرمایه های بسیار زیادی را جذب کرده و سود های نجومی به مشتریان پرداخت می کنند. این شرکت ها پانزی بوده و در کمتر از دو سال فرو پاشیده و دارایی های مشتریان از بین خواهد رفت.

استخراج و استیک کردن تتر

در حال حاضر تنها روش های معتبر و تضمینی که شما می توانید با استفاده از آنها سرمایه خود را زیادتر کنید و به یک درآمد ماهیانه دست پیدا کنید دو روش استخراج و استکینگ هستند.

سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر

استکینگ تتر

در استخراج شما با تهیه تجهیزات رایانه ای قدرتمند و مشارکت در تأمین امنیت یک بلاک چین مبلغی را (بسته به قدرت دستگاه و ارز انتخابی شما) دریافت می کنید.

بخوانید  ۱۲ عاملی را که باید قبل از سرمایه گذاری در پروژه های شیباریوم در نظر گرفته شود!!

این سیستم برای ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم در دسترس بوده و به تازگی طرح هایی قانونی برای دریافت مجوز و سیستم برق صنعتی از طرف دولت ایران تعیین شده است. ولی این سیستم دارای معایبی نیز می باشد.

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری (استیکینگ)

سایت های استیکینگ امکان استیک ارز های مختلفی را برای کاربران فراهم کرده اند. ولی باید بتوانید ارز ها را از هم تشخیص داده و از ارز های مناسب و سود دهی بالا برای سرمایه گذاری استفاده کنید. در ادامه ارز هایی را بیان کره ایم که در حال حاضر بازدهی خوبی برای سرمایه گذاری و استیکینگ دارند.

  • اتریوم ETH
  • اپتیمیسم OP
  • کاردانو ADA
  • اربیتروم ARB
  • پولکادات DOT
  • اتم ATOM
  • شیبا اینوShiba Inu
  • بایننس BNB
  • Cake
  • ai

هنگام انتخاب ارز ها برای سرمایه گذاری هم باید بازدهی ماهانه و سالانه و سود استخراج را در نظر گرفت و هم باید از رشد خود ارز نیز نیز غافل نشد.

بخوانید  آنتولوژی (Ontology) چیست؟

 

استک کردن تتر در صرافی های ارز دیجیتال

اینجاست که بسیاری از صرافی ها و بنگاه های اقتصادی معتبر در سراسر دنیا استخرهای استکینگ راه اندازی کرده اند.

سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر

آموزش استکینگ تتر و کسب درآمد و سود دلاری

سیستم استخرهای استکینگ ساده بوده و در واقع به جای آنکه شما یک کامپیوتر را برای استکینگ تهیه و حجم زیادی از ارز مورد نظر خود را در آن دپو کنید، یک بنگاه اقتصادی به نمایندگی از شما این فرایند را انجام می دهد.

این فرایند بدین شکل است که صرافی ارز مورد نیاز برای شروع استیکینگ را بین شما و بقیه کاربران تقسیم کرده و در نهایت به هر کاربر به اندازه سرمایه ای که در اختیار قرار داده سود پرداخت می کند.

مثال این کار در دنیای بانک داری سنتی مانند حساب های پس انداز با سود ماهیانه می باشد.

 

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو طی یک بازه زمانی خاص و کوتاه، سود زیادی برای معامله‌گرها ایجاد کرد، به همین دلیل آن را به عنوان اولین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت معرفی می‌کنیم. این ارز یک میم‌کوین یا “Meme coin” است.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر

شیبا اینو

رشدهایی که این ارز داشت کمی عجیب به نظر می‌رسیدند چون شیبا پشتوانه مطمئن و خوبی نداشت. هر چند حالا دیگر مثل گذشته نمودار میم‌کوین‌ها هیجانی نیست اما با این حال هنوز هم می‌توان از شیبا اینو انتظار داشت که در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، با رشد زیاد، سود خوبی را از آن سرمایه گذاران خود کند.

 

ارز دیجیتال دوج کوین (Dogecoin)

شاید دوج‌کوین در زمان راه‌اندازی فقط یک شوخی بود اما حالا مورد توجه عده زیادی از معامله‌گرهای کوتاه مدتی قرار دارد. این ارز توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر راه‌اندازی شد.

سود ماهانه و روزانه از ارز دیجیتال با استک کردن تتر

استیک کردن تتر

سازندگان این ارز آن را با هدف مسخره کردن بازار کریپتوکارنسی توسعه دادند اما حالا یکی از مهمترین میم‌کوین‌های بازار به شمار می‌رود. ایلان ماسک از دوج‌کوین حمایت‌های زیادی کرد و همین مسئله باعث رشد قیمت خوب آن شد.

این فرصتی بود برای سرمایه گذارهای کوتاه مدت تا با تحلیل فاندامنتالی از این ارز سود خوبی به دست بیاورند.

بخوانید  آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال – شرایط، نحوه، تصویری و رایگان

ارز دیجیتال آنتولوژی (Ontology)

ارز دیجیتال Ontology توسط شرکت آنچین که یک شرکت چینی است راه‌اندازی شد. این ارز با قیمت $۰.۲۱۵۷ عرضه می‌شود و در جایگاه ۱۳۴ کوین مارکت کپ قرار دارد. نماد این ارز (ONT) و عرضه در گردش آن نیز ۸۷۵,۲۴۹,۵۲۴ ONT است. حجم معاملات روزانه و حجم بازار ارز دیجیتال آنتولوژی نیز به ترتیب ۷۱,۲۸۱,۹۷۹ ONT و $۱۸۸,۵۰۱,۳۲۵ است.

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها