تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :سولانا از اتریوم گذشت و بر صحنه NFT تسلط یافت

  • کد خبر : 2632662
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

فروش NFT سولانا از اتریوم پیشی گرفته که نشان‌دهنده‌ی تغییری قابل توجه در صنعت است.
خلاصه‌ی خبر فروش ۱۶ میلیون دلاری اخیر سولانا در NFT از اتریوم پیشی گرفت. پس از دستاوردهای تاریخی و پیشی گرفتن از اتریوم در فعالیت‌های زنجیره‌ای، سولانا به عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر می‌شود. سولانا به عنوان رقیب اتریوم ظاهر می‌شود سولانا با بیش از ۱۶ میلیون دلار فروش NFT، تسلط اتریوم را به چالش می‌کشد و خود را به عنوان یک تهدید بزرگ برای غول صنعت مطرح می‌کند. عملکرد فوق‌العاده‌ی شبکه، که با افزایش ۸۰۰ درصدی، حجم بالای DEX و تراکنش‌های شبکه مشخص شده، توجه را از سلطنت تاریخی اتریوم منحرف می‌کند.
جبران شکاف: پیروزی NFT سولانا اتریوم که مدت‌ها پیشرو صنعت NFT بود، با چالشی مهم از سوی سولانا مواجه است که اخیراً در فروش NFT از آن پیشی گرفته است. علیرغم موقعیت تثبیت‌شده‌ی اتریوم به وسیله‌ی حجم معاملات بالا و پذیرش کاربران و پروژه‌ها، چالش‌هایی مانند تراکم شبکه و افزایش هزینه‌ها سلطه آن را تهدید می‌کند. افزایش سولانا در ۹ دسامبر، آن را به عنوان یک رقیب معتبر در فضای NFT قرار می‌دهد.
تغییر دینامیک صنعت: سولانا د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

فروش NFT سولانا از اتریوم پیشی گرفته که نشان‌دهنده‌ی تغییری قابل توجه در صنعت است.

خلاصه‌ی خبر

  • فروش ۱۶ میلیون دلاری اخیر سولانا در NFT از اتریوم پیشی گرفت.
  • پس از دستاوردهای تاریخی و پیشی گرفتن از اتریوم در فعالیت‌های زنجیره‌ای، سولانا به عنوان یک رقیب قدرتمند ظاهر می‌شود.

سولانا به عنوان رقیب اتریوم ظاهر می‌شود

سولانا با بیش از ۱۶ میلیون دلار فروش NFT، تسلط اتریوم را به چالش می‌کشد و خود را به عنوان یک تهدید بزرگ برای غول صنعت مطرح می‌کند. عملکرد فوق‌العاده‌ی شبکه، که با افزایش ۸۰۰ درصدی، حجم بالای DEX و تراکنش‌های شبکه مشخص شده، توجه را از سلطنت تاریخی اتریوم منحرف می‌کند.

جبران شکاف: پیروزی NFT سولانا

اتریوم که مدت‌ها پیشرو صنعت NFT بود، با چالشی مهم از سوی سولانا مواجه است که اخیراً در فروش NFT از آن پیشی گرفته است. علیرغم موقعیت تثبیت‌شده‌ی اتریوم به وسیله‌ی حجم معاملات بالا و پذیرش کاربران و پروژه‌ها، چالش‌هایی مانند تراکم شبکه و افزایش هزینه‌ها سلطه آن را تهدید می‌کند. افزایش سولانا در ۹ دسامبر، آن را به عنوان یک رقیب معتبر در فضای NFT قرار می‌دهد.

تغییر دینامیک صنعت: سولانا در مقابل اتریوم

موفقیت سولانا در NFTها نشان‌دهنده‌ی شناخت روزافزون پتانسیل آن توسط سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان است. علیرغم تسلط تاریخی اتریوم، مسیر سولانا حاکی از یک تغییر قابل توجه در صنعت است. در حالی که فروش فعلی NFT از اوج سال ۲۰۲۲ عقب است، رشد سولانا نشان‌دهنده‌ی تغییر چشم‌انداز است.

اتریوم در مقابل سولانا به روایت اعداد

در دنیای NFT، مجموع کل فروش اتریوم به ۴۱ میلیارد دلار رسیده در حالی که کل فروش سولانا به ۴ میلیارد دلار می‌رسد. فروش اخیر نشان می‌دهد که سولانا ممکن است بازی را تغییر دهد و تسلط طولانی مدت اتریوم را به چالش بکشد. اتریوم که زمانی بی‌رقیب بود، اکنون با سولانای رو به رشد مواجه است که یک لحظه مهم در تکامل بخش NFT محسوب می‌شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته سولانا از اتریوم گذشت و بر صحنه NFT تسلط یافت اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها