تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :سولانا در تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفت

  • کد خبر : 2633004
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
لورس :سولانا در تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سولانا در تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفت اخبارNFTآلت کوین توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۷ دسامبر ۲۰۲۳ ۰ ۷۲ اشتراک سولانا از لحاظ فعالیت های درون شبکه ای بهبود قابل توجهی داشته است. پلتفرم تحلیلی Step Data Insights با استناد به داده های Artemis در پلتفرم ایکس نوشت که آدرس های فعال روزانه این شبکه از اتریوم پیشی گرفته اند. این پیشرفت در حالی رخ داده که قیمت توکن SOL در چند ماه گذشته چندین سطوح مقاومت را شکسته و به اوج جدیدی در سال ۲۰۲۳ رسیده است.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید
آدرس های های فعال روزانه سولانا بیشتر از اتریوم براساس گزارش پلتفرم تحلیلی Step Data Insights، آدرس های فعال روزانه سولانا در حال حاضر در حدود ۴۰۰۰۰۰ هستند که از تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم پیشی گرفته اند. این افزایش فعالیت نشان می دهد که سولانا در حال جذب کاربران بیشتر و رشد پایگاه کاربر خود بوده و افراد زیادی مشتاق ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سولانا در تعداد آدرس های فعال روزانه از اتریوم پیشی گرفت اخبارNFTآلت کوین توسط حسام شایق ۰ ۷۲ اشتراک

سولانا از لحاظ فعالیت های درون شبکه ای بهبود قابل توجهی داشته است. پلتفرم تحلیلی Step Data Insights با استناد به داده های Artemis در پلتفرم ایکس نوشت که آدرس های فعال روزانه این شبکه از اتریوم پیشی گرفته اند. این پیشرفت در حالی رخ داده که قیمت توکن SOL در چند ماه گذشته چندین سطوح مقاومت را شکسته و به اوج جدیدی در سال ۲۰۲۳ رسیده است.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

آدرس های های فعال روزانه سولانا بیشتر از اتریوم

براساس گزارش پلتفرم تحلیلی Step Data Insights، آدرس های فعال روزانه سولانا در حال حاضر در حدود ۴۰۰۰۰۰ هستند که از تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم پیشی گرفته اند. این افزایش فعالیت نشان می دهد که سولانا در حال جذب کاربران بیشتر و رشد پایگاه کاربر خود بوده و افراد زیادی مشتاق کشف اکوسیستم های آن (از جمله NFTها، دیفای و سایر پروتکل ها) هستند.

داده های Artemis نشان می دهد که سولانا همچنین از لحاظ تعداد تراکنش های روزانه از اتریوم پیش افتاده است. اگرچه اتریوم در ارزش کل دارایی های قفل شده (TVL) پیشتاز است، کارمزد پایین و محیط مقیاس پذیر سولانا می تواند توضیح دهد که چرا کاربران این شبکه را انتخاب می کنند.

روند صعودی قیمت SOL

به طور کلی، روند بهبود شبکه سولانا با حرکت مثبت قیمت توکن SOL در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز شد. Step Data Insights اشاره می کند که قیمت این توکن در سه ماه گذشته بیش از ۲۱۰ درصد افزایش یافته، اما اتریوم در این مدت افزایش بسیار کم تری (تقریبا ۳۹ درصد) داشته است.

به عبارت دیگر، قیمت توکن SOL در سه ماه گذشته از نزدیک ۱۷ دلار به بالاترین سطح در حدود ۷۰ دلار رسیده است. اما اتریوم در همین مدت از حدود سطح ۱۵۰۰ دلار به حدود سطح ۲۳۰۰ دلار (در ۶ دسامبر) افزایش یافته است.

این بهبود نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به شبکه سولانا است. با این حال، آینده معلوم خواهد کرد که آیا SOL به رشد خود ادامه خواهد داد یا خیر. نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت این توکن از نیمه دوم ماه نوامبر تا اوایل ماه دسامبر به صورت افقی حرکت کرده است.

خط مقاومت اصلی در ۷۰ دلار است. با توجه به حرکت SOL در داخل یک پرچم صعودی، هر حرکت صعودی که قیمت را به بالای اوج نوامبر ۲۰۲۳ برساند، سنگ بنای یک روند صعودی احتمالی خواهد بود که SOL را تا سقف ۱۴۰ دلار در آوریل ۲۰۲۲ بالا خواهد برد.

ETF اسپات بیت کوین و راه اندازی فایردنسر (Firedancer)

آلت کوین ها، از جمله سولانا، با احیای بازار ارز رمزنگاری افزایش یافته اند. با وجود این که اف‌تی‌ایکس از دادگاه مجوز فروش دارایی های رمزنگاری خود را در بازاری های ثانویه گرفت تا طلب طلبکارانش را پرداخت کند، سولانا نسبتا محکم و تزلزل ناپذیر بوده است.
آلت کوین ها چه هستند؟آنچه باید درباره آنها بدانید

امید به تایید ETFهای اسپات بیت کوین توسط SEC نیز به نفع سولانا بوده است. شبکه آزمایشی فایردنسر (یک کلاینت اعتبارسنج که توسط Jump Crypto توسعه یافته) که اخیرا راه اندازی شده، از SOL پشتیبانی می کند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

این کلاینت شبکه سولانا را انعطاف پذیرتر و کارآمدتر می کند. فایردنسر در نیمه اول سال ۲۰۲۴ فعال خواهد شد. انتظار می رود که این کلاینت پس از راه اندازی، ثبات و پایداری شبکه سولانا را بهبود بخشد.

افزایش قیمت توکن HNT

قیمت هلیوم HNT در مدت زمان نسبتا کوتاهی بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت. افزایش قیمت HNT از روز سه شنبه، اندکی پس از آن که شبکه هلیوم اعلام کرد که کاربران در سراسر ایالات متحده آمریکا اکنون می توانند به داده ها، تماس ها و پیام های نامحدود با قیمت ۲۰ دلار در ماه از طریق یک سرویس موبایل تازه راه اندازی شده دسترسی داشته باشند، آغاز شد.
لازم به ذکر است که هلیوم در سال ۲۰۲۲ از بلاک چین خود به بلاک چین سولانا منتقل شد.

نُوا لبز (شرکت پشتیبان هلیوم) از زمان همکاری با تی موبایل (T-Mobile) در سپتامبر ۲۰۲۲، در حال برنامه ریزی راه اندازی طرح تلفن سراسری بوده است. این امر اکنون به واقعیت تبدیل شده، چون هلیوم موبایل (Helium Mobile) با انتشار پستی در پلتفرم ایکس اعلام کرد که طرح تلفن همراه نامحدود خود را با استفاده از شبکه هلیوم راه اندازی کرده است. این شرکت ادعا می کند که این بزرگ ترین شبکه ۵G در آمریکا خواهد بود.

قیمت توکن HNT در معاملات روز سه شنبه از حدود سطح ۲٫۷۵ دلار به ۳ دلار رسید. رسیدن قیمت به این سطح مهم و همچنین حرکت صعودی در کل بازار، باعث شد تا خریداران برای خرید HNT هجوم بیاوردند. این روند صعودی این توکن را تسریع کرد و قیمت در روز چهارشنبه تا حدود سطح ۵٫۹ دلار افزایش یافت.

هلیوم

در زمان انتشار این مطلب، قیمت توکن HNT در حدود سطح ۵٫۱۵ دلار نوسان می کرد.

منبع newsbtc u.today ETF بیت کویناتریومتوکن HNTتوکن SOLسولاناشبکه هلیومکیف پول ارز دیجیتال ۰ ۷۲ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

معرفی ۸ آلت کوین برتر دارای پتانسیل رشد توسط یک تحلیلگر بازار

مقاله بعدی

نکات امنیتی کیف پول متامسک ؛ چگونه از آن محافظت کنیم؟

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها