تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سولانا همچنان نزولی است اما یک نقطه ورود مناسب را نشان می‌دهد

  • کد خبر : 2620510
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
لورس :سولانا همچنان نزولی است اما یک نقطه ورود مناسب را نشان می‌دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رمزارز اصلی شبکه سولانا (SOL) از ATH (رکورد قیمتی) سال جاری خود در حدود ۳۲ دلار، طی یک روند نزولی کاهش یافته و بعد از ۴۰ درصد ریزش در زمان نگارش مقاله در حدود ۱۹ دلار معامله می‌شود.
نمودار روزانه SOL/USDT
تحلیل سولانا (SOL) قیمت سولانا در زیر دو خط میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار گرفته است که می‌توان نتیحه گرفت روند همچنان نزولی است. انتظار می‌رود که قیمت SOL همچنان به ریزش خود ادامه دهد. محدوده حمایتی اصلی سولانا در حدود ۱۷.۶ دلار (خط‌چین آبی) قرار گرفته که بارها نقش حمایت و مقاومت را داشته و با سطح ۰.۶۱ فیب اصلاحی (از ۱۲.۸ تا ۳۲ دلار) نیز یکی شده است. علاوه بر این محدوده، خط روند صعودی اصلی SOL هم به عنوان یک حمایت قوی پایین‌تر از قیمت فعلی قرار گرفته است. تقاطع این خط روند و خط حمایت داینامیک می‌تواند نقطه ورود خوبی برای گاوهای سولانا باشد. در این صورت احتمال برگشت قیمت و تغییر روند از این محدوده وجود دارد. در صورت شکست محدوده‌های ذکر شده، قیمت ۱۴.۸ دلار (خط چین سبز) حمایت بعدی SOL خواهد بود.
منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت : مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رمزارز اصلی شبکه سولانا (SOL) از ATH (رکورد قیمتی) سال جاری خود در حدود ۳۲ دلار، طی یک روند نزولی کاهش یافته و بعد از ۴۰ درصد ریزش در زمان نگارش مقاله در حدود ۱۹ دلار معامله می‌شود.

نمودار روزانه SOL/USDT

تحلیل سولانا (SOL)

قیمت سولانا در زیر دو خط میانگین متحرک ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار گرفته است که می‌توان نتیحه گرفت روند همچنان نزولی است. انتظار می‌رود که قیمت SOL همچنان به ریزش خود ادامه دهد. محدوده حمایتی اصلی سولانا در حدود ۱۷.۶ دلار (خط‌چین آبی) قرار گرفته که بارها نقش حمایت و مقاومت را داشته و با سطح ۰.۶۱ فیب اصلاحی (از ۱۲.۸ تا ۳۲ دلار) نیز یکی شده است. علاوه بر این محدوده، خط روند صعودی اصلی SOL هم به عنوان یک حمایت قوی پایین‌تر از قیمت فعلی قرار گرفته است. تقاطع این خط روند و خط حمایت داینامیک می‌تواند نقطه ورود خوبی برای گاوهای سولانا باشد. در این صورت احتمال برگشت قیمت و تغییر روند از این محدوده وجود دارد. در صورت شکست محدوده‌های ذکر شده، قیمت ۱۴.۸ دلار (خط چین سبز) حمایت بعدی SOL خواهد بود.

منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

کلمات کلیدی : تحلیل SOL تحلیل امروز سولانا تحلیل سولانا

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620510

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها