تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :سومین نهنگ بزرگ بیت کوین، پنجمین دارنده بزرگ اتریوم هم از آب درآمد!

  • کد خبر : 2605189
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
لورس :سومین نهنگ بزرگ بیت کوین، پنجمین دارنده بزرگ اتریوم هم از آب درآمد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهآرکام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای، صرافی رابین‌هود را به عنوان صاحب پنجمین کیف پول بزرگ اتریوم در جهان معرفی کرده است که دارای حدود ۱٫۴۹ میلیون ETH بوده، و ارزش آن حدود ۲٫۵۴ میلیارد دلار است. این افشاگری به دنبال شناسایی قبلی آرکام از رابین‌هود به عنوان مالک سومین کیف پول بیت کوین در سطح جهان است که دارای حدود ۳٫۴۳ میلیارد دلار BTC است.
در کیف پول اتریوم رابین‌هود، رمزارز شیبا اینو به عنوان دومین دارایی بزرگ با ارزش ۱۶۳ میلیون دلار برجسته است. این کیف پول همچنین حاوی ارزهای دیجیتال دیگری از جمله چین لینک (۱۴٫۲۳ میلیون دلار) و اولانچ (۱۰٫۴ میلیون دلار) است.
یکی از سوالاتی که توسط یک کاربر در پاسخ به این کشف مطرح شد، این بود که آیا این وجوه متعلق به خود رابین‌هود است یا کاربران آن. آرکام پیشنهاد می‌کند که این وجوه برای موجودی‌های کاربران نگهداری می‌شوند و خاطرنشان می‌کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می‌خواهد موجودی ارزهای دیجیتالی در رابین‌هود به نسبت ۱:۱ پشتیبانی شود.
افشای دارایی‌های ارزهای دیج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آرکام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای، صرافی رابین‌هود را به عنوان صاحب پنجمین کیف پول بزرگ اتریوم در جهان معرفی کرده است که دارای حدود ۱٫۴۹ میلیون ETH بوده، و ارزش آن حدود ۲٫۵۴ میلیارد دلار است. این افشاگری به دنبال شناسایی قبلی آرکام از رابین‌هود به عنوان مالک سومین کیف پول بیت کوین در سطح جهان است که دارای حدود ۳٫۴۳ میلیارد دلار BTC است.
در کیف پول اتریوم رابین‌هود، رمزارز شیبا اینو به عنوان دومین دارایی بزرگ با ارزش ۱۶۳ میلیون دلار برجسته است. این کیف پول همچنین حاوی ارزهای دیجیتال دیگری از جمله چین لینک (۱۴٫۲۳ میلیون دلار) و اولانچ (۱۰٫۴ میلیون دلار) است.
پنجمین دارنده بزرگ اتریومیکی از سوالاتی که توسط یک کاربر در پاسخ به این کشف مطرح شد، این بود که آیا این وجوه متعلق به خود رابین‌هود است یا کاربران آن. آرکام پیشنهاد می‌کند که این وجوه برای موجودی‌های کاربران نگهداری می‌شوند و خاطرنشان می‌کند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) می‌خواهد موجودی ارزهای دیجیتالی در رابین‌هود به نسبت ۱:۱ پشتیبانی شود.

بخوانید  آیا سخنگوی تتر توطئه بزرگ را تأیید کرد؟

افشای دارایی‌های ارزهای دیجیتال قابل توجه رابین‌هود در زمانی صورت می‌گیرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مقررات را در فضای ارزهای دیجیتال سخت‌تر کرده است. اثبات ذخایر، روشی برای اطمینان از توانایی پرداخت بدهی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، موضوع مورد بحث در صنعت بوده و این نهاد نظارتی به سرمایه‌گذاران در مورد قابلیت اطمینان چنین ممیزی‌هایی هشدار داده است.
علاوه بر این، رابین‌هود اخیراً سواپ‌های اتریوم را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌‌های مبتنی بر اتریوم را بدون نیاز به نگه داشتن خود اتریوم مبادله کنند. این توسعه با علاقه فزاینده به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و راه‌های جایگزین برای دسترسی و استفاده از ارزهای دیجیتال همسو است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سومین نهنگ بزرگ بیت کوین، پنجمین دارنده بزرگ اتریوم هم از آب درآمد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  راه اندازی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی و تحلیل داده‌ها | اخبارداغ🔥🔥
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها