تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :سیف مون نفس‌های آخر را می‌کشد! امیدی به بازگشت هست؟

  • کد خبر : 2629014
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
لورس :سیف مون نفس‌های آخر را می‌کشد! امیدی به بازگشت هست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهارز دیجیتال سیف‌مون (SafeMoon) با چالش‌های قابل‌توجهی روبرو است؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اتهام کلاهبرداری را علیه این توکن و مدیران آن مطرح کرده است. این اتهامات شامل فریب افکار عمومی با ادعاهای نادرست مبنی بر قفل شدن وجوه سرمایه‌گذاران در طول راه‌اندازی توکن، واش تریدینگ و دستکاری بازار برای ایجاد تصور نادرست از فعالیت‌های معاملاتی و سوءاستفاده از وجوه کاربران برای استفاده‌های شخصی، است. این افشاگری باعث شده که ارزش بازار این توکن از بیش از ۵.۷ میلیارد دلار کاهش یابد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که این توکن تا تاریخ ۱ نوامبر روند صعودی را تجربه می‌کرد، اما بعد از آن با انتشار این اتهامات، افت قابل‌توجه ۵۳.۷۱ درصدی را در ارزش خود تجربه کرد. در روزهای بعد نیز کاهش ۲۸.۹۸ درصدی و ۲۱.۰۳ درصدی را ثبت نمود. سیف‌مون در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد و بیش از ۶ درصد دیگر از ارزش خود را هم در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده است. به این ترتیب، این ارز دیجیتال اکنون بیش از ۹۹ درصد با اوج تاریخی خود فاصله گرفته است.علاوه بر این، فشار فروش مداوم، شاخص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارز دیجیتال سیف‌مون (SafeMoon) با چالش‌های قابل‌توجهی روبرو است؛ زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده اتهام کلاهبرداری را علیه این توکن و مدیران آن مطرح کرده است. این اتهامات شامل فریب افکار عمومی با ادعاهای نادرست مبنی بر قفل شدن وجوه سرمایه‌گذاران در طول راه‌اندازی توکن، واش تریدینگ و دستکاری بازار برای ایجاد تصور نادرست از فعالیت‌های معاملاتی و سوءاستفاده از وجوه کاربران برای استفاده‌های شخصی، است. این افشاگری باعث شده که ارزش بازار این توکن از بیش از ۵.۷ میلیارد دلار کاهش یابد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که این توکن تا تاریخ ۱ نوامبر روند صعودی را تجربه می‌کرد، اما بعد از آن با انتشار این اتهامات، افت قابل‌توجه ۵۳.۷۱ درصدی را در ارزش خود تجربه کرد. در روزهای بعد نیز کاهش ۲۸.۹۸ درصدی و ۲۱.۰۳ درصدی را ثبت نمود. سیف‌مون در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد و بیش از ۶ درصد دیگر از ارزش خود را هم در ۲۴ ساعت گذشته از دست داده است. به این ترتیب، این ارز دیجیتال اکنون بیش از ۹۹ درصد با اوج تاریخی خود فاصله گرفته است.علاوه بر این، فشار فروش مداوم، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن را به زیر ۲۵ رسانده است.
سیف مون نفس‌های آخر را می‌کشد! امیدی به بازگشت هست؟از طرفی، سیف‌مون در ماه مارس نیز یک سوءاستفاده را تجربه کرده بود که منجر به زیان قابل‌توجه ۸.۹ میلیون دلاری برای آن شد. این سوءاستفاده شامل انتقال تعداد زیادی توکن SFM به آدرس یک هکر بود و این وجوه تا آخرین به‌روزرسانی بازیابی نشده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سیف مون نفس‌های آخر را می‌کشد! امیدی به بازگشت هست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629014

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها