تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ و مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال

  • کد خبر : 2613566
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
لورس :سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ و مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، پس حتما در حال مطالعه درباره ارزهای دیجیتال بودبد و حالا برای یافتن پاسخ این سوال که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ به این صفحه آمده‌اید!
سیگنال ارز دیجیتال، ایده یا یک سرنخ برای پیدا کردن یک فرصت معاملاتی خوب است که بر اساس تحلیل‌های تحلیلگران برجسته و متخصص به دست می‌آیند.
اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به ارزهای دیجیتال بدست آورید و کاربرد آنها را بدانید، پیشنهاد می‌کنیم با دقت فراوان، تا انتها با بیتمینو همراه باشید! و اگر نمیدانید ارز دیجیتال چیست می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.
سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ اگر کمی درباره ترید کردن و انجام معاملات مختلف در کریپتو کارنسی، بورس، فارکس و دیگر بازارهای مالی تحقیق کرده باشید، با دو عبارت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال برخورد داشته‌اید! خب برای انجام معاملات در کریپتوکارنسی، مسلما به این دو مهارت نیاز خواهید داشت.
اما یادگیری این دو مهارت، پیش نیازهایی دارد؛ برای مثال، باید حداقل ۲ ماه برای یادیگیری تحلیل تکنیکال زمان بگذارید؛ هزینه دوره‌های آموزشی بسیار بالاست و شما در ابتدا، تنها باید به روش آزمون..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، پس حتما در حال مطالعه درباره ارزهای دیجیتال بودبد و حالا برای یافتن پاسخ این سوال که سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ به این صفحه آمده‌اید!

سیگنال ارز دیجیتال، ایده یا یک سرنخ برای پیدا کردن یک فرصت معاملاتی خوب است که بر اساس تحلیل‌های تحلیلگران برجسته و متخصص به دست می‌آیند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به ارزهای دیجیتال بدست آورید و کاربرد آنها را بدانید، پیشنهاد می‌کنیم با دقت فراوان، تا انتها با بیتمینو همراه باشید! و اگر نمیدانید ارز دیجیتال چیست می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

بخوانید  3xpl یک جستجوگر فوق سریع برای بلاک چین های محبوب

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

اگر کمی درباره ترید کردن و انجام معاملات مختلف در کریپتو کارنسی، بورس، فارکس و دیگر بازارهای مالی تحقیق کرده باشید، با دو عبارت تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال برخورد داشته‌اید! خب برای انجام معاملات در کریپتوکارنسی، مسلما به این دو مهارت نیاز خواهید داشت.

اما یادگیری این دو مهارت، پیش نیازهایی دارد؛ برای مثال، باید حداقل ۲ ماه برای یادیگیری تحلیل تکنیکال زمان بگذارید؛ هزینه دوره‌های آموزشی بسیار بالاست و شما در ابتدا، تنها باید به روش آزمون و خطا پیش بروید تا بتوانید به چم و خم کار پی ببرید.

اما روش کم هزینه‌تری نیز وجود دارد؛ استفاده از سیگنال‌ها! سیگنال‌های ارز دیجیتال توسط افراد متخصص و باتجربه کشف و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این افراد، تجربه زیادی در تحلیل‌های مختلف دارند و جزو تریدرهای خبره هستند.

برخی از این تریدرهای ماهر، زمانی که یک سیگنال پرسود پیدا می‌کنند، سعی می‌کنند آن را به صورت پولی یا در مواردی، به صورت رایگان در اختیار تریدرهای تازه‌کار قرار دهند. مسلما تفاوت سیگنال‌های رایگان و غیر رایگان را هم می‌دانید! درست است؛ سود کسب شده توسط سیگنال‌های رایگان، معمولا کمتر از سیگنال‌های غیر رایگان است.

بخوانید  نظر متخصصین و افراد تاثیر گذار درباره بیت کوین و ارز دیجیتال

سیگنال‌ها باید دارای دو ویژگی اصلی به نام حد سود و حد ضرر باشند. زمانی که قیمت ارز دیجیتال مورد نظر به حد سود می‌رسد، بهتر است آن را بفروشید و سودتان را دریافت کنید؛ و در زمانی که قیمت آن به حد ضرر رسید، سریعا آن را به فروش برسانید تا متحمل ضرر نشوید.

بسیاری از صرافی‌های مشهور دنیا، از این ویژگی برخودار هستند و می‌توانید حد ضرر و حد سود را تنظیم کنید تا زمانی که قیمت کوین مورد نظر به یکی از این دو رسید، به صورت خودکار ارز شما فروخته شود. عملا لقمه گرفته شده را در دهان شما می‌گذارند و تنها کار شما، این است که آن را جویده و قورت دهید!

انواع سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال‌هایی که در بازار کریپتو وجود دارند، به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. این تقسیم بندی، بر اساس نوع تحلیلی است که بر اساس آن، این سیگنال بدست آمده است. فکر می‌کنم متوجه منظورم شدید؛ تحلیل تکنیکال و فاندامنتال!

بخوانید  بازی Battle Racers؛ انقلابی در بازی‌های کریپتویی که شکست خورد

البته این تقسیم بندی، هیچ دلیل علمی خاصی ندارد و فقط برای یادگیری بهتر کاربران انجام شده است.

بیشتر بخوانید :

  • بیت کوین چیست
  • ساتوشی چیست
  • میم کوین چیست
  • دوج کوین چیست
  • بازی آپلند

سیگنال تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال، روشی است برای اینکه بتوانیم روند بازار را مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم و قیمت احتمالی ارز مورد نظر را با استفاده از نمودارها و ابزارهای مختلف پیشبینی کنیم. یادگیری این نوع تحلیل، کمی مشکل است؛ زیرا باید با تعداد قابل توجهی ابزار و نمودار کار کنید.

اما سوال که مطرح است، این است که چطور می‌توانیم با استفاده از این مهارت، آینده بازار را پیشبینی کنیم؟ جواب این سوال ساده است؛ در نمودارهای مورد استفاده، نکات و نشانه‌هایی وجود دارند که افراد حرفه‌ای، می‌توانند آنها را مشاهده و درک کنند. سیگنال‌هایی که افزایش و کاهش قیمت یک کوین را در بازه‌ای مشخص نشان می‌دهند. به این نشانه‌ها، سیگنال‌های تکنیکال گفته می‌شود.

بخوانید  سود رمزباکس رمزینکس به ۹۰ درصد رسید
چرا سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال تحلیل فاندامنتال چیست؟

بر خلاف چیزی که بسیاری از افراد تصور می‌کنند، تنها نمودارها نیستند که سیگنال‌هایی را به تحلیلگران نشان می‌دهند. برای مثال، در سال ۲۰۲۱، هیچ تحلیلگر تکنیکالی نتوانست پیشبینی کند که قیمت بیت کوین به نزدیکی ۷۰ هزار دلار می‌رسد.

سیگنال‌های فاندامنتال، از برخی از پست‌ها و توییت‌های افراد تاثیر گذار مانند ایلان ماسک و اینفلوئسرهای مشهور دیگر حاصل می‌شوند و نشانه‌هایی هستند که به تریدرها، فرصت خوبی برای معامله می‌دهد. توییت‌های ایلان ماسک در سال ۲۰۲۱ درباره دوج کوین و بیت کوین را به خاطر بیاورید تا کاملا منظور ما را درک کنید!

مزایا و معایب استفاده از سیگنال‌ها

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال، می‌تواند باعث شود بدون دانش تحلیل و آنالیز نمودار، اقدام به ترید در بازار کریپتو کارنسی کنید. علاوه بر این مورد، مزیت‌های دیگری نیز در استفاده از سیگنال‌ها نهفته است که تعدادی از آنها را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • می‌توانید به سرعت، ترید را شروع کنید و به کسب سود بپردازید.
  • اگر تازه کار هستید، دیگر لازم نیست که بر اساس روش آزمون و خطا پیش بروید.
  • اگر بتوانید کمی دقت به خرج دهید، می‌توانید سیگنال‌های معتبر را تحلیل کنید و با این کار، تجربه کسب کنید.
بخوانید  آموزش خرید پولکادات در ایران | چگونه پولکادات بخرم

اما استفاده از سیگنال، همیشه هم مفید نیست؛ بلکه در مواقعی، بهتر است از آنها استفاده نکنید و کلا بیخیال آنها شوید. در مواردی مثل زیر، بهتر است دور این سیگنال‌ها را خط بکشید:

  • هنگامی که یک سیگنال را مورد استفاده قرار داده باشید و به جای کسب سود، متحمل ضرر شده‌اید!
  • زمانی که با فردی مواجه می‌شوید که کاربران، از سیگنال‌های او رضایت ندارند.
  • موقعی که اطلاعات و دسترسی مناسبی (مثل شماره تماس، سایت یا حتی ایمیل) به تحلیلگری که سیگنال ارز دیجیتال ارائه می‌دهد، وجود ندارد.
  • و …

چطور از معتبر بودن سیگنال مطمئن شویم؟

اما چطور می‌توانیم بفهمیم که این سیگنال، حتما موفق می‌شود و سوددهی دارد؟ در قدم اول، سعی کنید درباره شخص یا تیم مدنظرتان که در حال ارائه سیگنال است، اطلاعات جمع آوری کنید.

می‌توانید این کار را با جستجو در اینترنت انجام دهید. برای مثال، نام تیم آنها را در اینترنت جستجو کنید و اگر سایتی دارند، وارد سایت آنها شوید و از صحت خدمات ارائه شده مطمئن شوید.

بخوانید  نووگراتز از مدیر بانک معاملات بین المللی انتقاد کرد

اگر هم قصد دارید از سیگنال‌های یک شخص استفاده کنید، می‌توانید با جستجوی نام او، اطلاعاتی درباره آن شخص به دست بیاورید یا درباره آن شخص از تعدادی از تحلیلگران بپرسید.

اما موضوعی که می‌تواند در انتخاب یک منبع معتبر سیگنال‌دهی، به شما کمک کند، نظرات کاربرانی است که از سیگنال‌های آنها استفاده کرده‌اند! معمولا نظرات این افراد را می‌توانید در بخش کامنت‌های مقالات سایت پیدا کنید.

پیشنهاد ما این است که حتما از مراجعی استفاده کنید که درس خود را پس داده باشند و سابقه خوبی در زمینه سیگنال‌دهی و ارائه خدمات ترید داشته باشند. در این صورت، نیازی نیست هیچکدام از روش‌های بالا را به کار بگیرید.

گفتار آخر

همان‌طور که گفتیم، سیگنال‌ها علاوه بر کمکی که به تریدرهای تازه‌کار می‌کنند، می‌توانند سرمایه آنها را نابود کنند. بهتر است به جای استفاده از سیگنال‌های افراد نه چندان معروف و اصطلاحا زرد، از سیگنال‌های ارائه شده سایت‌ها و گروه‌های معتبر استفاده کنید!

بخوانید  آشنایی با پراپ تریدینگ

ممنون از اینکه تا انتهای این مطلب نیز با ما همراه بودید. اگر تجربه استفاده از سیگنال ارز دیجیتال در معاملاتتان را داشته‌اید، لطفا آن را به اشتراک بگذارید تا سایر کاربران سایت بیتمینو، بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

اگر پیشنهاد، انتقاد یا نظری درباره این مطلب دارید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش کامنت‌ها برای ما ارسال کنید.

سوالات متداول:

۱) سیگنال های معاملات بیت کوین چیست؟

سیگنال معاملاتی کریپتو توصیه‌ای برای خرید یا فروش یک دارایی کریپتو در زمان و قیمتی خاص است. این سیگنال‌ها را می‌توان به صورت دستی توسط یک معامله‌گر باتجربه/ مستر از طریق تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال یا از طریق یک فرآیند بسیار خودکار که شامل ربات‌ها و الگوریتم‌های هوش مصنوعی است، تولید کرد.

۲) چگونه سیگنال های معاملاتی را بررسی می کنند؟

برای اطمینان از اینکه معامله‌گران سیگنال‌های معاملاتی را در زمان مناسب دریافت می‌کنند، ارائه‌دهندگان سیگنال‌ها را از طریق کانال‌های ارتباطی متعدد مانند پیامک، ایمیل و … ارسال می‌کنند. گزینه دیگر دانلود افزونه‌های پلتفرم‌ها است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد سیگنال‌های خود را مستقیماً در پلت‌فرم معاملاتی خود دریافت کنند.

بخوانید  پرسودترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹ با صرف نظر از بیت کوین

۳) بهترین ابزار پیش‌بینی برای رمزارز چیست؟

DigitalCoinPrice یک ابزار پیش‌بینی ارزهای دیجیتال است که پیش‌بینی قیمت بیش از ۱۵۰۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این سایت هم پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و هم بلندمدت را ارائه می‌کند و تجزیه و تحلیل دقیقی از تاریخچه قیمت هر ارز دیجیتال و روند بازار ارائه می‌کند.

Originally posted 2023-05-14 21:30:46.

The post سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ و مزایا و معایب سیگنال ارز دیجیتال appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613566

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها