تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :شاخصی که افزایش قیمت شیبا اینو را محتمل می‌داند!

  • کد خبر : 2603650
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :شاخصی که افزایش قیمت شیبا اینو را محتمل می‌داند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهشیبا اینو (SHIB) در حال حاضر نوسانات کمی را تجربه می‌کند. بر اساس آخرین داده‌های بازار، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۱۳ دلار معامله می‌شود و در هفت روز گذشته در محدوده همین قیمت در نوسان بوده است. این عدم حرکت قیمت ممکن است خبر از یک تغییر قابل توجه بدهد.
در همین راستا، شاخص جامع ورود/خروج پول (GIOM) که توسط IntoTheBlock ارئه شده، می‌تواند بینش‌هایی را برای ما ارائه دهد. معیار GIOM میانگین هزینه خرید توکن‌ها را برای هر آدرسی مشخص می‌کند. اگر قیمت فعلی بیشتر از هزینه میانگین باشد، آدرس در سود است و بالعکس، اگر کمتر باشد، آدرس در ضرر خواهد بود.
بر اساس این معیار، تنها ۷۶ تریلیون توکن شیبا برای حرکت رو به جلو باقی مانده است. این نشان می‌دهد که بخش بزرگی از دارندگان شیبا در حال حاضر در وضعیت سوددهی قرار دارند که این موضوع می‌تواند به عنوان یک سطح مقاومتی برای این ارز دیجیتال عمل کند.از نقطه نظر فنی، نوسانات کم برای قیمت شیبا می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد. از یک طرف، نشان‌دهنده عدم فشار خرید و از طرف دیگر، به معنای نیاز به نقدینگی کمتر برای حرکت رو به بالای قیمت است.
در صورت ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر نوسانات کمی را تجربه می‌کند. بر اساس آخرین داده‌های بازار، شیبا با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۸۱۳ دلار معامله می‌شود و در هفت روز گذشته در محدوده همین قیمت در نوسان بوده است. این عدم حرکت قیمت ممکن است خبر از یک تغییر قابل توجه بدهد.

در همین راستا، شاخص جامع ورود/خروج پول (GIOM) که توسط IntoTheBlock ارئه شده، می‌تواند بینش‌هایی را برای ما ارائه دهد. معیار GIOM میانگین هزینه خرید توکن‌ها را برای هر آدرسی مشخص می‌کند. اگر قیمت فعلی بیشتر از هزینه میانگین باشد، آدرس در سود است و بالعکس، اگر کمتر باشد، آدرس در ضرر خواهد بود.

بر اساس این معیار، تنها ۷۶ تریلیون توکن شیبا برای حرکت رو به جلو باقی مانده است. این نشان می‌دهد که بخش بزرگی از دارندگان شیبا در حال حاضر در وضعیت سوددهی قرار دارند که این موضوع می‌تواند به عنوان یک سطح مقاومتی برای این ارز دیجیتال عمل کند.only-76-trillion-shib-left-for-shiba-inus-price-to-move-forward-از نقطه نظر فنی، نوسانات کم برای قیمت شیبا می‌تواند یک شمشیر دولبه باشد. از یک طرف، نشان‌دهنده عدم فشار خرید و از طرف دیگر، به معنای نیاز به نقدینگی کمتر برای حرکت رو به بالای قیمت است.

بخوانید  Shiba Inu بیش از نیم میلیارد توکن را در میان ثبات بازار می‌سوزاند. آینده SHIB چیست؟

در صورت افزایش ناگهانی قدرت خرید، این امر می‌تواند سودمند باشد؛ زیرا برای بالا بردن قیمت به سرمایه کمتری نیاز خواهد بود. علاوه بر این، تحولات آتی در اکوسیستم شیبا اینو، مانند راه اندازی مجدد شیباریوم، می‌تواند به عنوان کاتالیزوری برای حرکت قیمت عمل کند.

با وجود مشکلات اولیه، مانند قفل شدن بیش از ۱۰۰۰ اتریوم (ETH) در پل شیباریوم، راه‌اندازی مجدد این شبکه می‌تواند بر احساسات بازار تأثیر بگذارد و به طور بالقوه قیمت را افزایش دهد.

بنابراین، در حالی که نوسانات پایین فعلی و شاخص GIOM که سطح مقاومتی را برای شیبا نشان می‌دهند، اما هنوز فرصتی برای شیبا وجود دارد. ورود ناگهانی قدرت خرید می‌تواند به راحتی قیمت را به دلیل نقدینگی پایین مورد نیاز بالا ببرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شاخصی که افزایش قیمت شیبا اینو را محتمل می‌داند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  بازار در انتظار گزارش نرخ تورم آمریکا؛ معامله‌گران برای نوسانات بالا آماده می‌شوند!
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها