تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :شایع‌ترین و مخرب‌ترین روش‌های کلاه‌برداری رمزارزی در سال۲۰۲۳

  • کد خبر : 2627996
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :شایع‌ترین و مخرب‌ترین روش‌های کلاه‌برداری رمزارزی در سال۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شایع‌ترین و مخرب‌ترین روش‌های کلاه‌برداری رمزارزی در سال۲۰۲۳ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در سه‌ماه سوم سال۲۰۲۳، در مجموع ۱۱۷هک رخ داده که در این میان ۷۲۰میلیون دلار از طریق نقض کنترل دسترسی و راگ پول، به سرقت رفته است. درحالی‌که خسارات (۴۹.۸میلیون دلار) از حوادث راگ پول به‌طور قابل‌توجهی کمتر از ۴۴۹میلیون دلار از دست رفته از طریق کنترل دسترسی و ورود مجدد است، داده‌های این مطالعه نشان می‌دهد که حوادث راگ پول شایع‌ترین شکل حمله است. بر اساس آخرین گزارش امنیتی Web۳ توسط حسابرس امنیت بلاک‌چین Hacken، در مجموع ۱۱۷هک در سه‌ماه سوم سال۲۰۲۳ وجود داشته و ارزش وجوه دزدیده‌شده در این دوره به بیش از ۷۲۰میلیون دلار رسیده است. برای مقایسه، ۱۳۱هک در سه‌ماه قبل وجود داشت؛ اما تنها ۳۲۷میلیون دلار به سرقت رفت. همان‌طور که در این گزارش اشاره شده، نقض‌های کنترل دسترسی دوباره، مضرترین حملات مالی بودند؛ به‌طوری‌که «فقط ۸ حادثه باعث ضرر ۴۴۹ میلیون دلاری شد.» در این گزارش آمده است که راگ پول به‌شدت رایج شده است؛ نوعی کلاه‌برداری خروج سرمایه که با برداشت ناگهانی نقدینگی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شایع‌ترین و مخرب‌ترین روش‌های کلاه‌برداری رمزارزی در سال۲۰۲۳ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در سه‌ماه سوم سال۲۰۲۳، در مجموع ۱۱۷هک رخ داده که در این میان ۷۲۰میلیون دلار از طریق نقض کنترل دسترسی و راگ پول، به سرقت رفته است. درحالی‌که خسارات (۴۹.۸میلیون دلار) از حوادث راگ پول به‌طور قابل‌توجهی کمتر از ۴۴۹میلیون دلار از دست رفته از طریق کنترل دسترسی و ورود مجدد است، داده‌های این مطالعه نشان می‌دهد که حوادث راگ پول شایع‌ترین شکل حمله است. بر اساس آخرین گزارش امنیتی Web۳ توسط حسابرس امنیت بلاک‌چین Hacken، در مجموع ۱۱۷هک در سه‌ماه سوم سال۲۰۲۳ وجود داشته و ارزش وجوه دزدیده‌شده در این دوره به بیش از ۷۲۰میلیون دلار رسیده است. برای مقایسه، ۱۳۱هک در سه‌ماه قبل وجود داشت؛ اما تنها ۳۲۷میلیون دلار به سرقت رفت. همان‌طور که در این گزارش اشاره شده، نقض‌های کنترل دسترسی دوباره، مضرترین حملات مالی بودند؛ به‌طوری‌که «فقط ۸ حادثه باعث ضرر ۴۴۹ میلیون دلاری شد.»

در این گزارش آمده است که راگ پول به‌شدت رایج شده است؛ نوعی کلاه‌برداری خروج سرمایه که با برداشت ناگهانی نقدینگی مشخص می‌شود که اغلب با تغییرات در توکنومیک یا قرارداد هوشمند پروژه همراه است. درک آناتومی این کلاه‌برداری بسیار مهم است؛ زیرا آنها بیشترین سوءاستفاده‌های امسال را تشکیل می‌دهند. به‌رغم میانگین نسبتا پایین ۶۳۸هزار دلاری که توسط عوامل مخرب وصول شده است، این یکی از ساده‌ترین کلاه‌برداری‌ها است که می‌توانید جلوی آن را بگیرید. در همین حال، این گزارش از کاربران خواست تا قبل از سرمایه‌گذاری وجوه خود، مالکیت رمزارز، شرایط نقدینگی و نتایج حسابرسی آن را تجزیه و تحلیل کنند. این گزارش افزوده است که کاربران همچنین باید پروژه‌هایی را که کنترل‌های مدیریتی و مالی تحت رهبری جامعه‌شان را کنار گذاشته‌اند، در اولویت بررسی قرار دهند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627996

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها