تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :شبکه اجتماعی اولانچ ۹۰ درصد از رمزارزهای سرقتی توسط هکرها را بازیابی کرد!

  • کد خبر : 2623785
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
لورس :شبکه اجتماعی اولانچ ۹۰ درصد از رمزارزهای سرقتی توسط هکرها را بازیابی کرد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهتیم توسعه‌دهنده شبکه اجتماعی غیرمتمرکز استارز آرنا (Stars Arena) اعلام کرده که موفق به بازیابی تقریباً ۹۰ درصد از ۲۶۶،۰۰۰ توکن اولانچ (AVAX) سرقتی از این شبکه شده است. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این توکن‌های AVAX در تاریخ ۷ اکتبر و به دلیل یک نقض امنیتی، از شبکه استارز آرنا دزدیده شده بودند. طبق گزارش‌ها، به عنوان پاداشی برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده، ۱۰ درصد از وجوه، معادل ۲۵۷،۰۰۰ دلار یا ۲۷,۶۱۰ AVAX، به هکر پرداخت شده است. در یک حادثه جداگانه در تاریخ ۵ اکتبر، استارز آرنا با یک سوءاستفاده کوچک‌تر روبرو شد که منجر به زیان تقریبی ۲,۰۰۰ دلاری شده بود. این نفوذ ناشی از آسیب‌پذیری موجود در قرارداد هوشمند این پلتفرم بود که به هکر اجازه داد تا در ازای فروش سهام کاربران، توکن AXAX دریافت کند. در همین حال، لازم به ذکر است که کاربران فرند تک (Friend.tech)، رقیب اصلی استارز آرنا، نیز اخیرا هدف حملات هدفمند تعویض سیم‌کارت قرار گرفته‌اند. این حملات باعث شده که تیم فرند تک به تازگی ویژگی‌های امنیتی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند. در صفحه قیم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده شبکه اجتماعی غیرمتمرکز استارز آرنا (Stars Arena) اعلام کرده که موفق به بازیابی تقریباً ۹۰ درصد از ۲۶۶،۰۰۰ توکن اولانچ (AVAX) سرقتی از این شبکه شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این توکن‌های AVAX در تاریخ ۷ اکتبر و به دلیل یک نقض امنیتی، از شبکه استارز آرنا دزدیده شده بودند.

طبق گزارش‌ها، به عنوان پاداشی برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده، ۱۰ درصد از وجوه، معادل ۲۵۷،۰۰۰ دلار یا ۲۷,۶۱۰ AVAX، به هکر پرداخت شده است.

در یک حادثه جداگانه در تاریخ ۵ اکتبر، استارز آرنا با یک سوءاستفاده کوچک‌تر روبرو شد که منجر به زیان تقریبی ۲,۰۰۰ دلاری شده بود. این نفوذ ناشی از آسیب‌پذیری موجود در قرارداد هوشمند این پلتفرم بود که به هکر اجازه داد تا در ازای فروش سهام کاربران، توکن AXAX دریافت کند.

در همین حال، لازم به ذکر است که کاربران فرند تک (Friend.tech)، رقیب اصلی استارز آرنا، نیز اخیرا هدف حملات هدفمند تعویض سیم‌کارت قرار گرفته‌اند.

این حملات باعث شده که تیم فرند تک به تازگی ویژگی‌های امنیتی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شبکه اجتماعی اولانچ ۹۰ درصد از رمزارزهای سرقتی توسط هکرها را بازیابی کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها