تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت

  • کد خبر : 2599286
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲
لورس :شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت در زمان راه‌اندازی شیباریوم تمام توجه‌ها به این رویداد متمرکز شده بود؛ تیم شیبا اینو به‌ طور دقیق چگونگی توقف فعالیت و دلایل شروع ناامیدکننده آن را شرح داده است. همچنین آنها ادعاهای اخیر را با عنوان فاد (FUD) رد کرده‌اند. این تیم اعلام کرده است که پس از توقف یک روزه، فرآیند تولید بلاک از سر گرفته شده و بلاکچین لایه دوم شیباریوم دوباره فعال شده است.
به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، مشکلات فنی بوجود آمده در راه‌اندازی بلاک چین لایه‌ دوم شیباریوم (Shibarium) باعث شد که حدود ۱/۷ میلیون دلار اتریوم در بریج (پل) کراس چین (cross-chain) شیباریوم برای مدت چند ساعت مسدود شود.
علاوه بر این، انتقاداتی از سیستم غیرکاربردی RPC (فراخوانی رویه از راه دور)، افتضاح بودن کاوشگر بلاکچین و به طور کلی تجربه‌ کاربری «غیراصولی» برای جامعه شیبا مطرح شد.
خرابی‌های فنی ناشی از ترافیک بالا با این حال، تیم شیبا اینو بیانیه‌ای را منتشر کرده که وقایع پیرامون راه‌اندازی شیباریوم را روشن‌تر می‌سازد. آنها ادعا کردند که حجم ترافیک غیرمنتظره‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت

در زمان راه‌اندازی شیباریوم تمام توجه‌ها به این رویداد متمرکز شده بود؛ تیم شیبا اینو به‌ طور دقیق چگونگی توقف فعالیت و دلایل شروع ناامیدکننده آن را شرح داده است. همچنین آنها ادعاهای اخیر را با عنوان فاد (FUD) رد کرده‌اند. این تیم اعلام کرده است که پس از توقف یک روزه، فرآیند تولید بلاک از سر گرفته شده و بلاکچین لایه دوم شیباریوم دوباره فعال شده است.

به گزارش والکس و به نقل از cryptopotato، مشکلات فنی بوجود آمده در راه‌اندازی بلاک چین لایه‌ دوم شیباریوم (Shibarium) باعث شد که حدود ۱/۷ میلیون دلار اتریوم در بریج (پل) کراس چین (cross-chain) شیباریوم برای مدت چند ساعت مسدود شود.

علاوه بر این، انتقاداتی از سیستم غیرکاربردی RPC (فراخوانی رویه از راه دور)، افتضاح بودن کاوشگر بلاکچین و به طور کلی تجربه‌ کاربری «غیراصولی» برای جامعه شیبا مطرح شد.

بخوانید  ظهور یک پدیده نادر در نمودار بیت کوین؛ آیا این یک فرصت خرید است؟

خرابی‌های فنی ناشی از ترافیک بالا

با این حال، تیم شیبا اینو بیانیه‌ای را منتشر کرده که وقایع پیرامون راه‌اندازی شیباریوم را روشن‌تر می‌سازد. آنها ادعا کردند که حجم ترافیک غیرمنتظره‌ در طول اجرای اولیه آن باعث ایجاد مشکلات فنی در شبکه شده است.

شیبا در این بیانیه افزود:

شیباریوم در عرض چند لحظه میلیون‌ها واحد محاسباتی در ترافیک خود دریافت کرد.

نوشته های مشابه

  • شیباریوم شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
  • خرید سنگین نهنگ های شیبا خرید سنگین نهنگ های شیبا؛ رویداد شیبا باعث افزایش قیمت می‌شود؟ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

همچنین گفته شده که با توجه به تحقیقات، هزاران قرارداد تنها در یک بلوک ایجاد شده بوده‌اند، که باعث ورود شیباریوم به حالت خودایمن‌سازی و توقف خودکار فعالیت آن شده است.

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)‌، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو نیز توضیحات مشابهی را در یک پست وبلاگی مورخ ۱۷ آگوست ارائه داد. در این پست، کوساما گفت که هیچ مشکلی از سوی بریج شیباریوم وجود نداشته و تنها دلیل فروپاشی شبکه را ورود گسترده تراکنش‌ها و کاربران پس از راه‌اندازی آن عنوان کرده است.

بخوانید  شیبا اینو به عمومی شدن Shibarium به زودی اشاره می کند

تیم شیبا اینو در آخرین بیانیه‌ خود به این نکته اشاره کرد که برای مقیاس‌بندی عملیات شیباریوم به منظور ایجاد زیرساختی برای ترافیک بالاتر در شبکه بدون وجود خرابی‌های بیشتر، به دنبال دریافت کمک‌های خارجی بوده است. به گفته‌ کال دایریا (Kaal Dhairya)، توسعه‌دهنده شیبا، تیم آنها چندین راه احتمالی برای ارتقاء مقیاس‌بندی شبکه شیباریوم شناسایی کرده و اظهار داشت که در زمان مناسب اقدامات لازم‌الاجرا را به اطلاع جامعه شیبا اینو خواهد رساند.

اسکرین شات ساختگی باعث ایجاد FUD شد

دایریا همچنین به بحث درباره آنچه که او یک «اسکرین شات ساختگی» می‌خواند پرداخت. ادعا می‌شود که این اسکرین شات یک گفتگوی داخلی بین توسعه‌دهندگان شیبا اینو را نشان می‌دهد و در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. این توسعه‌دهنده اعلام کرده که با X (توییتر سابق) در ارتباط است تا بتوانند منبع انتشار این اسکرین شات را پیدا کنند و آنها را به سزای اعمالشان برسانند.

طبق آخرین برزورسانی‌ها تا تاریخ ۱۸ آگوست، شبکه شیباریوم پس از توقف تقریباً یک روزه انجام تراکنش‌ها، دوباره فرآیند تولید بلوک‌ها را آغاز کرده است.

بخوانید  سایت رریبل چیست؟ بررسی کامل پلتفرم  Rarible nft

طبق اطلاعات موجود در کاوشگر بلوک Shibariumscan.io، بلاک چین لایه دوم شیبا اینو دوباره فعال شده و در حال تولید بلوک‌هاست. همانطور که پیش‌ از این گفته شد، شبکه شیباریوم وارد فاز خودایمن‌سازی شده و تیم شیبا برای محافظت از دارایی‌ها در مقابل ترافیک غیرمنتظره پس از راه‌اندازی شبکه اصلی، عملیات اجرایی آن را به حالت تعلیق درآورده بود.

شیتوشی کوساما با تایید اینکه ترافیک افزایش یافته این بلاک چین چالش‌هایی را بوجود آورده، اعلام کرد که امنیت دارایی‌ها حفظ شده است. وی مدعی شده که هم بریج و هم خود بلاک چین بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند و شیباریوم درحال بازگشتی دوباره است.

برچسب هاشیبا

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها