تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
1

لورس :شتاب دهنده Web3 ‘Store Nº۸’ Walmart اغاز به فعالیت کرد🛰️

  • کد خبر : 2627742
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
لورس :شتاب دهنده Web3 ‘Store Nº۸’ Walmart اغاز به فعالیت کرد🛰️
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شتاب دهنده Web3 ‘Store Nº۸’ Walmart اغاز به فعالیت کرد به گزارش زوم ارز، بازوی جوجه کشی Walmart، Store Nº۸، با همکاری Outlier Ventures، برنامه شتاب دهنده Web3 به نام Nº۸ Base Camp را معرفی می‌کند. این برنامه ۱۲ هفته‌ای در قالب یک انکوباتور مجازی برگزار می‌شود و به تبلیغات، بازاریابی و فناوری پرداخت Web3 تمرکز خواهد کرد. پنج استارت‌آپ انتخاب شده که از کشورهای مختلف مانند ایالات متحده، ایتالیا، لهستان و بریتانیا هستند، آماده‌اند تا در حوزه خرده‌فروشی و تجارت جهانی تحولی ایجاد کنند.
تاماس کانگ، معاون و جنرال موتورز در Walmart، درباره پتانسیل Web3 برای ارتباط بین فضای فیزیکی و مجازی صحبت می‌کند و می‌گوید: «در طول سال آینده، شاهد آزمایش تجربیات مختلف در دنیای مجازی خواهید بود که به تجارت در فروشگاه‌ها و برعکس متصل می‌شوند.»
هدف اصلی برنامه Nº۸ Base Camp تقویت تجربه خرده‌فروشی و مصرف کننده از طریق نوآوری Web3 است. استارت‌آپ‌ها در این برنامه به بررسی بلاکچین‌های مختلف می‌پردازند و ۲۰۰,۰۰۰ دلار کمک هزینه از Synergis Capital دریافت می‌کنند. همچنین، آن‌ها به مشاوره شرکت‌های ارزشمند از KPMG ایا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شتاب دهنده Web3 ‘Store Nº۸’ Walmart اغاز به فعالیت کرد🛰

به گزارش زوم ارز، بازوی جوجه کشی Walmart، Store Nº۸، با همکاری Outlier Ventures، برنامه شتاب دهنده Web3 به نام Nº۸ Base Camp را معرفی می‌کند. این برنامه ۱۲ هفته‌ای در قالب یک انکوباتور مجازی برگزار می‌شود و به تبلیغات، بازاریابی و فناوری پرداخت Web3 تمرکز خواهد کرد. پنج استارت‌آپ انتخاب شده که از کشورهای مختلف مانند ایالات متحده، ایتالیا، لهستان و بریتانیا هستند، آماده‌اند تا در حوزه خرده‌فروشی و تجارت جهانی تحولی ایجاد کنند.

تاماس کانگ، معاون و جنرال موتورز در Walmart، درباره پتانسیل Web3 برای ارتباط بین فضای فیزیکی و مجازی صحبت می‌کند و می‌گوید: «در طول سال آینده، شاهد آزمایش تجربیات مختلف در دنیای مجازی خواهید بود که به تجارت در فروشگاه‌ها و برعکس متصل می‌شوند.»

هدف اصلی برنامه Nº۸ Base Camp تقویت تجربه خرده‌فروشی و مصرف کننده از طریق نوآوری Web3 است. استارت‌آپ‌ها در این برنامه به بررسی بلاکچین‌های مختلف می‌پردازند و ۲۰۰,۰۰۰ دلار کمک هزینه از Synergis Capital دریافت می‌کنند. همچنین، آن‌ها به مشاوره شرکت‌های ارزشمند از KPMG ایالات متحده و دسترسی به شبکه گسترده فروشگاه Nº۸ نیز دسترسی خواهند داشت.

با وجود چالش‌هایی که در حال حاضر در بازار کریپتو وجود دارد، این ابتکار همچنان به آینده خوش‌بین است. روث گالوین، مدیر برنامه در Outlier Ventures، می‌گوید: «این دوره چالش‌برانگیز فرصتی برای بنیانگذاران است تا پیشنهاد ارزش اصلی خود را بهبود بخشند، بازار را جذب کنند و فرهنگ نوآوری و کارایی را تقویت کنند.» پنج استارت‌آپ هم اکنون به مرحله نهایی راه یافته‌اند:

۱. HypeLab: ساده‌سازی تبلیغات وب ۳ برای کسب‌وکارها

هدف HypeLab این است که با ارائه خدمات طراحی، شرکت‌ها را در ارائه محصولات خود در مقابل کاربران وب ۳ یاری کند. این استارتاپ، ابزارهایی مانند “پرتال آگهی‌دهندگان سلف سرویس” را فراهم می‌کند که به شرکت‌ها در ایجاد دارایی‌های کمپین کمک می‌کند. علاوه بر این، HypeLab گزینه‌های درون زنجیره و خارج از زنجیره را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند تا بتوانند جایی که آگهی‌هایشان نمایش داده می‌شود را انتخاب کنند.

به گفته این شرکت، کیت توسعه نرم‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد که می‌توانند در برنامه‌های غیرمتمرکز “در ۲۰ دقیقه یا کمتر” تبلیغات را درج کنند. HypeLab توسط سرمایه‌گذارانی مانند Coinbase Ventures، Shima Capital، Dispersion Capital، OP Crypto و دیگران پشتیبانی می‌شود.

۲. Reveel: زیرساخت پرداخت روی زنجیره و ابزار سازنده

Reveel یک ابزار و زیرساخت فعال است که به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا زیرساخت حسابداری و پرداخت خود را خودکار کنند. این ابزار، از تعدادی برنامه، برندها و شبکه‌هایی مانند اتریوم، پلیگون، کیمیاگری و زورا پشتیبانی می‌کند.

این پلتفرم به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا تمام درآمد خود را از طریق یک داشبورد مدیریت کنند و همچنین جریان‌های پرداخت قابل تنظیم را ارائه دهند. Reveel با چند زنجیره سازگار بوده و امکان پردازش هر توکن را در پلتفرمش فراهم می‌کند. توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند پروتکل اشتراک درآمد Reveel را از طریق کیت توسعه نرم‌افزاری آن در پروژه‌های خود پیاده کنند تا سازندگان بتوانند درآمد خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. Reveel توسط Binance Labs، Moment Ventures، Anamcara و Pixelynx پشتیبانی می‌شود.

۳. پروتکل Tide: بازاریابی وتبلیغات و توزیع محتوا در وب ۳

پروتکل Tide یک پلتفرم بازاریابی و توزیع محتوا است که بر اساس تکنولوژی بلاکچین و وب ۳ ساخته شده است. این پروتکل به تبلیغ‌دهندگان و انتشاردهندگان کمک می‌کند تا به صورت مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر همکاری کنند و به عنوان یک جامعه متمرکز بر افراد اقدام به توزیع و نمایش محتوای متنوع کنند.

Tide از طریق استفاده از تکنولوژی بلاکچین و قراردادهای هوشمند ، امکان تعاملات مستقیم بین تبلیغ‌دهندگان و انتشاردهندگان را فراهم می‌کند و از واسطه‌های سنتی مانند شبکه‌های تبلیغاتی و واسطه‌های دیگر برای توزیع محتوا جدا می‌شود. این پروتکل همچنین از سیستم جوایز مبتنی بر توکن برای تشویق انتشاردهندگان به تولید محتوای باکیفیت استفاده می‌کند.

Tide توسط سازندگانی مانند بنیانگذار اتریوم و تیمی از توسعه‌دهندگان برجسته در حوزه بلاکچین توسعه یافته است و در حال حاضر در حال جذب سرمایه‌گذاری است.

منبع: blockster.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها