تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :شرکت وام‌دهنده رمزارزی، ۸میلیون دلار جریمه شد

  • کد خبر : 2633692
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :شرکت وام‌دهنده رمزارزی، ۸میلیون دلار جریمه شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شرکت وام‌دهنده رمزارزی، ۸میلیون دلار جریمه شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : گزارش اخیر مجله فورچون (Fortune) نشان داد که دپارتمان خدمات مالی نیویورک (DFS) برای دریافت جریمه با جنسیس گلوبال، یکی از شرکت‌های تابعه دیجیتال کارنسی گروپ (DCG) به توافق رسیده است. آدرین هریس، سرپرست DFS، در بیانیه‌ای که با فورچون به اشتراک گذاشته شد، نگرانی‌های خود را درباره شکست جنسیس در حفظ انطباق عملکرد با قوانین ابراز و اظهار کرد که رویکرد گذشته این شرکت نشان‌دهنده بی‌توجهی به الزامات نظارتی بوده که شرکت و مشتریانش را در معرض تهدیدات بالقوه قرار داده است. قبل از شروع بازار نزولی در اواخر سال۲۰۲۱، جنسیس در فرآیند وام‌دهی خود با شرکت‌های ورشکسته‌ای مانند تری ارو کپیتالو آلامدا ریسرچ همکاری می‌کرد که منجر به ورشکستگی آن در اوایل سال۲۰۲۳ شد. متعاقبا، جنسیس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و دفتر دادستان کل نیویورک به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده مورد اتهام و شکایت قرار گرفت. با وجود اینکه جنسیس مستقیما در درگیری‌های حقوقی دخیل نبود، به‌دلیل شکست شرکت مادر در دادگاه، تعطیلی پلتفرم معاملات خود را د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شرکت وام‌دهنده رمزارزی، ۸میلیون دلار جریمه شد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : گزارش اخیر مجله فورچون (Fortune) نشان داد که دپارتمان خدمات مالی نیویورک (DFS) برای دریافت جریمه با جنسیس گلوبال، یکی از شرکت‌های تابعه دیجیتال کارنسی گروپ (DCG) به توافق رسیده است. آدرین هریس، سرپرست DFS، در بیانیه‌ای که با فورچون به اشتراک گذاشته شد، نگرانی‌های خود را درباره شکست جنسیس در حفظ انطباق عملکرد با قوانین ابراز و اظهار کرد که رویکرد گذشته این شرکت نشان‌دهنده بی‌توجهی به الزامات نظارتی بوده که شرکت و مشتریانش را در معرض تهدیدات بالقوه قرار داده است.

قبل از شروع بازار نزولی در اواخر سال۲۰۲۱، جنسیس در فرآیند وام‌دهی خود با شرکت‌های ورشکسته‌ای مانند تری ارو کپیتالو آلامدا ریسرچ همکاری می‌کرد که منجر به ورشکستگی آن در اوایل سال۲۰۲۳ شد. متعاقبا، جنسیس توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و دفتر دادستان کل نیویورک به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت‌نشده مورد اتهام و شکایت قرار گرفت. با وجود اینکه جنسیس مستقیما در درگیری‌های حقوقی دخیل نبود، به‌دلیل شکست شرکت مادر در دادگاه، تعطیلی پلتفرم معاملات خود را در سپتامبر۲۰۲۳ اعلام کرد. پس از تعطیلی، تحقیقات درباره این شرکت شروع شد.

دپارتمان خدمات مالی نیویورک دریافت که جنسیس آن‌طور که وزارت خزانه‌داری خواسته است، غربالگری پیشرفته‌ای را از کارمندان و ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث انجام نداده است. همچنین اقدامات ناکافی امنیت سایبری، از جمله عدم بررسی و تایید سالانه شیوه‌نامه‌ها و حفاظت ناکافی از داده‌های حساس و اطلاعات شخصی غیرعمومی نیز توسط این دپارتمان شناسایی شد. در نتیجه، این شرکت با پرداخت ۸میلیون دلار جریمه به‌عنوان بخشی از تسویه حساب موافقت کرده است. به گفته فورچون، این مبلغ نسبتا کم، نشان‌دهنده همکاری جنسیس در طول تحقیقات و تلاش‌های آن برای به‌روز‌رسانی برنامه‌هایش است. با این حال، جنسیس همچنین موافقت کرده است که تمام خدمات خود در نیویورک را متوقف و گواهینامه بیت‌لایسنس خود را نیز تسلیم کند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها