تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :شگرد جدید کلاهبرداران رمزارزی در فیلیپین!

  • کد خبر : 2603421
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
لورس :شگرد جدید کلاهبرداران رمزارزی در فیلیپین!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهواحد مبارزه با جرایم سایبری فیلیپین، (PNP ACG)، گفته است که کاربران مراقب پاداش‌های ارائه شده توسط بازی‌های P2E (بازی برای کسب درآمد) باشند؛ زیرا برخی از این بازی‌ها برای سرقت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند. به گفته این واحد، این بازی‌ها قربانیان را با وعده‌های «پاداش‌های مالی هنگفت متناسب با مبلغ سرمایه‌گذاری» فریب می‌دهند. آنها قربانیان را با یک بازی آنلاین یا موبایلی آشنا می‌کنند، که در آن بازیکنان ظاهراً در ازای برخی فعالیت‌ها، مانند رشد محصولات کشاورزی در مزرعه، پاداش‌های رمزارزی دریافت می‌کنند. این بازی‌های موبایل برای نمایش پاداش‌های جعلی طراحی شده‌اند که هنگام بازی قربانی جمع می‌شوند. هنگامی که قربانی سپرده‌گذاری دارایی‌های رمزارزی را به کیف پولی که قبلاً در معرض خطر قرار گرفته است ارسال میکند، مجرمان سایبری وجوه را از کیف پول کاربران برداشت می‌کنند. واحد جرایم سایبری اضافه کرد که هکرها معمولاً پس از ارتکاب این جرائم بدون محاکمه و به راحتی فرار می‌کنند؛ زیرا حوزه رمزارزها نسبتاً جدید است و قوانین دقیق و مشخصی در قبال آن وجود ندارد. همچنین این پژوهش می‌گوی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

واحد مبارزه با جرایم سایبری فیلیپین، (PNP ACG)، گفته است که کاربران مراقب پاداش‌های ارائه شده توسط بازی‌های P2E (بازی برای کسب درآمد) باشند؛ زیرا برخی از این بازی‌ها برای سرقت ارزهای دیجیتال استفاده می‌شوند.
به گفته این واحد، این بازی‌ها قربانیان را با وعده‌های «پاداش‌های مالی هنگفت متناسب با مبلغ سرمایه‌گذاری» فریب می‌دهند.
آنها قربانیان را با یک بازی آنلاین یا موبایلی آشنا می‌کنند، که در آن بازیکنان ظاهراً در ازای برخی فعالیت‌ها، مانند رشد محصولات کشاورزی در مزرعه، پاداش‌های رمزارزی دریافت می‌کنند. این بازی‌های موبایل برای نمایش پاداش‌های جعلی طراحی شده‌اند که هنگام بازی قربانی جمع می‌شوند.

هنگامی که قربانی سپرده‌گذاری دارایی‌های رمزارزی را به کیف پولی که قبلاً در معرض خطر قرار گرفته است ارسال میکند، مجرمان سایبری وجوه را از کیف پول کاربران برداشت می‌کنند. واحد جرایم سایبری اضافه کرد که هکرها معمولاً پس از ارتکاب این جرائم بدون محاکمه و به راحتی فرار می‌کنند؛ زیرا حوزه رمزارزها نسبتاً جدید است و قوانین دقیق و مشخصی در قبال آن وجود ندارد.
همچنین این پژوهش می‌گوید بازیکنان می‌توانند با انجام تحقیقات خود قبل از پرداخت وجه، شانس از دست دادن سرمایه خود را کاهش دهند. آنها باید مراقب افراد کلاهبردار و لینک‌های آلوده باشند.

بخوانید  شبکه اجتماعی Friend.tech کاربران خود را تهدید کرد! ماجرا چیست؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته شگرد جدید کلاهبرداران رمزارزی در فیلیپین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها