تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد

  • کد خبر : 2619854
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
لورس :شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد ۰۴ مهر ۱۴۰۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۲ شیبا اینو یک ارز دیجیتال محبوب است که در سال ۲۰۲۱ روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد. ابن میم کوین جایگاه خود را به عنوان یکی از ۲۰ آلتکوین برتر از نظر ارزش بازار حفظ کرده است. شیب با دوج کوین رقابت می کند و به همین دلیل در جامعه کریپتو لقب دوج کیلر یا قاتل دوج کوین گرفته است.
از نظر عملکرد، Dogecoin در سال گذشته نسبتاً ثابت باقی ماند در حالی که Shiba Inu کاهش ۳۴ درصدی را تجربه کرد. شیبا اینو علیرغم تلاش جدی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، زمانی که به بالاترین سطح محلی در حدود ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسید، نتوانست آن را حفظ کند.
طبق پیش بینی ChatGPT، درباره اینکه کدام یک از این دو کریپتو عملکرد بهتری خواهند داشت، چندین فاکتور در نظر گرفته می شود. این عوامل شامل: فعالیت تجاری، رویدادهای خارجی، حمایت جامعه، شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال و پیشرفت های فنی در راد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد ۰۴ مهر ۱۴۰۲

  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲

شیبا اینو یک ارز دیجیتال محبوب است که در سال ۲۰۲۱ روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرد. ابن میم کوین جایگاه خود را به عنوان یکی از ۲۰ آلتکوین برتر از نظر ارزش بازار حفظ کرده است. شیب با دوج کوین رقابت می کند و به همین دلیل در جامعه کریپتو لقب دوج کیلر یا قاتل دوج کوین گرفته است.

از نظر عملکرد، Dogecoin در سال گذشته نسبتاً ثابت باقی ماند در حالی که Shiba Inu کاهش ۳۴ درصدی را تجربه کرد. شیبا اینو علیرغم تلاش جدی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳، زمانی که به بالاترین سطح محلی در حدود ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسید، نتوانست آن را حفظ کند.

طبق پیش بینی ChatGPT، درباره اینکه کدام یک از این دو کریپتو عملکرد بهتری خواهند داشت، چندین فاکتور در نظر گرفته می شود. این عوامل شامل: فعالیت تجاری، رویدادهای خارجی، حمایت جامعه، شرایط کلی بازار ارزهای دیجیتال و پیشرفت های فنی در رادار است.

به نقل از cryptopotato، بهبود یا به ‌روزرسانی فناوری یک ارز دیجیتال بر چشم‌انداز بلندمدت و پتانسیل قیمت آن تأثیر مثبت می گذارد.

براساس این فاکتورها شیبا اینو اخیراً کاملاً فعال بوده است. این تیم اخیراً شیباریوم را که یک شبکه لایه دو است برای گسترش اکوسیستم خود طراحی و راه اندازی کرد.

منبع:cryptopotato اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه مایکروسافت می خواهد کریپتو را به ایکس باکس بیاورد! نهنگ ها همچنان به شکار شیبا اینو ادامه می دهند؛ منتظر صعود باشیم؟ بیش از ۲۵۰ هزار دلار بازیگر روسی در کلاهبرداری از دست رفت! ماجرا چه بود؟ توکن سوزی شیبا اینو شدت می گیرد؛ ربع میلیارد شیب سوخت! هشدار کلاهبرداری: کلیدهای API بازار ان اف تی OpenSea لو رفت! توکن کلسیم کلاهبرداری است! توسعه دهندگان شیبا اینو هشدار می دهند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها