تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

لورس :شیبا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

  • کد خبر : 2592571
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
لورس :شیبا برای سرمایه گذاری مناسب است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :ارز دیجیتال شیبا این روزها پیشرفت‌های زیادی پشت سر گذاشته است. بسیاری از توسعه دهندگان با سرمایه گذاری بر روی این ارز به رشد آن کمک کردند. به همین دلیل، ممکن است تا چند سال آینده پیشرفت‌های بیشتری از این ارز را شاهد باشیم. ولی باید در نظر […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز دیجیتال شیبا این روزها پیشرفت‌های زیادی پشت سر گذاشته است. بسیاری از توسعه دهندگان با سرمایه گذاری بر روی این ارز به رشد آن کمک کردند. به همین دلیل، ممکن است تا چند سال آینده پیشرفت‌های بیشتری از این ارز را شاهد باشیم. ولی باید در نظر داشته باشید که سرمایه گذاری در شیبا بسیار پرریسک است. ممکن است یک سرمایه کلان به دست آورید یا ممکن است به کل سرمایه خود را از دست بدهید.

آشنایی با ارز شیبا

Shiba Inu یک ارز دیجیتال راه اندازی شده توسط یک فرد ناشناس به نام ریوشی است. شیبا مانند دوج کوین بر اساس الگوی رفتاری دوج بوده و و نماد آن یک سگ شیبا است. شیبا خود را قاتل دوج کوین نیز می‌نامد و سرمایه گذاری در این رمز ارز بسیار آسان است. ShibArmy یک جامعه غیرمتمرکز است که مسئولیت و توسعه ارز شیبا را دارد. در دنیای ارزهای دیجیتال این موضوع خیلی منحصر به فرد نیست. بسیاری از ارزهای دیگر نیز توسط جوامع غیرمتمرکز اداره می‌شوند.

بخوانید  بیت کوین در ایران قانونی است؟

شیبا برای اولین بار به عنوان جایگزین دوج کوین معرفی شد. ولی یک تفاوت اساسی با دوج کوین دارد. شیبا بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و امکان اجرای قراردادهای هوشمند را دارد. از این طریق، شیبا می‌تواند با برنامه‌های غیرمتمرکز هم کار کند. دوج کوین این ویژگی را ندارد و از نظر کارایی، نسبت به شیبا محدودتر است.

افزایش مجدد ارزش شیبا

 

بسیاری از توسعه دهندگان تلاش کردند تا با افزایش کاربرد شیبا، موفقیت سرمایه گذاری در شیبا را بیشتر کنند. قبل از این موضوع، شیبا کاربرد کمی در دنیای ارزهای دیجیتال داشت که مسیر رشد را بسیار سخت می‌کرد.

اخیراً توسعه دهندگان اعلام کردند که شیبا با پروژه جدید Shiberse به دنیای متاورس وارد می‌شود. در این دنیای مجازی کاربران می‌توانند در جوامع دیجیتالی تعامل داشته و خدمات مجازی و کالاهای خود را از طریق توکن‌های غیر قابل تعویض خریداری کنند. این توکن‌های غیر قابل تعویض همان NFT هستند که حتی امکان خریداری زمین مجازی را نیز به شما می‌دهد. در دنیای متاورس همه چیز با استفاده از توکن‌های شیبا امکان‌پذیر است. موفقیت Shiberse سبب رشد ارز دیجیتال نیز می‌شود.

بخوانید  پایین‌ترین قیمت بیت‌کوین چقدر خواهد بود؟ | قیمت ارزهای دیجیتال

خطرها را مدنظر داشته باشید

شیبا

طبق این شرایطی که گفته شد، سرمایه گذاری در شیبا و خرید شیبا می‌تواند یک سرمایه گذاری وسوسه‌انگیز باشد. ولی قبل از هر چیزی باید خطرها و ریسک‌ها را هم در نظر بگیرید. ورود شیبا به دنیای متاورس نمی‌تواند دلیل قطعی برای رشد ارزهای دیجیتال باشد.

خارج از دنیای متاورس، شیبا در دنیای واقعی هنوز کاربرد بسیار کمی دارد. حتی نسبت به رقبای خود یعنی اتریوم و سولانا، شیبا دارای یک بلاک چین قابل برنامه ریزی نیست. این موضوع باعث می‌شود که نتواند از قراردادهای هوشمند میزبانی کند. در عوض، شیبا یک سکه برای پرداخت و سرمایه گذاری در شیبا برای استفاده در مبادله‌ها است.

تعداد بسیار کمی از بازرگانان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را مورد قبول می‌دانند. آن تعداد کم هم ارزهای دیجیتال را قبول دارند، تنها بیت کوین را می‌پذیرند. برای چنین افرادی، شیبا قابل پذیرش نیست. در این شرایط، شیبا برای رشد مسیر بسیار سختی را دارد و برای رقابت با بیت کوین باید مزیت‌های بالایی به دست آورد.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

همچنین، در دنیای متاورس هم شیبا در رقابت سختی خواهد بود. زیرا، متاورس این روزها از داغ‌ترین موضوعات سرمایه گذاری است. از این رو، بسیاری از ارزهای دیجیتال برای تثبیت خود تلاش می‌کنند. شیبا نیز برای برتری و رقابت در این بین باید از چنین رقبایی جلو بزند.

شیبا

سرمایه گذاری در شیبا برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به مطالبی که در بالاتر گفته شد، باید بدانید که سرمایه گذاری در شیبا صرفاً بد و خطرآفرین نیست. ماندگار شدن شیبا در بین دیگر ارزهای دیجیتال به این معنا است که باید پیشرفت کند. در فضای ارزهای دیجیتال رقابت بالایی وجود دارد. شما نیز قبل از خرید شیبا باید از ریسک‌های آن آگاه باشید. همین آگاهی از خطرات مهم است. باید بدانید که شیبا از بی‌ثبات‌ترین ارزهای دیجیتال است و حتی ممکن است در عرض یک شب، کل سرمایه خود را از دست بدهید.

اگر سرمایه‌ای بلا استفاده دارید و نسبت به از دست رفتن آن نگرانی ندارید، می‌توانید سرمایه گذاری در شیبا را انجام دهید. ولی اگر با این میزان از ریسک راحت نیستید، بهتر است سرمایه گذاری در یک ارز باثبات‌تری را امتحان کنید. البته این را هم باید در نظر بگیرید که همان طور که ممکن این با سرمایه گذاری در شیبا کل سرمایه خود را از دست بدهید. همان‌طور هم ممکن است سود بسیار زیادی را به دست آورید.

بخوانید  چرا قیمت اتریوم بالا نمی‌رود؟ دلایل عدم افزایش قیمت اتریوم

در حال حاضر صرافی‌های زیادی از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند که صرافی ارز دیچیتال ایرانی والکس یکی از معتبرترین آنها است.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2592571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها