تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :شیبا یا دوج کوین، انتخاب سرمایه‌گذاران بزرگ بازار کدام است؟

  • کد خبر : 2610246
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
لورس :شیبا یا دوج کوین، انتخاب سرمایه‌گذاران بزرگ بازار کدام است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهدر دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، نبرد بین میم کوین‌های دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) همچنان توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کند. در حالی که هر دو ارز دیجیتال به طور محکم جایگاه خود را به عنوان دو میم کوین برتر از نظر ارزش بازار تثبیت کرده‌اند، دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که می‌توان دوج کوین را برتر از شیبا اینو در نظر گرفت.
یکی از معیارهای کلیدی که دوج کوین را از شیبا اینو متمایز می‌کند، درصد سرمایه‌گذارن در سود است. طبق داده‌های IntoTheBlock، تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۳، حدود ۴۲ درصد از دارندگان دوج کوین در سود بودند، در حالی که شیبا اینو تنها می‌توانست به ۱۱ درصد از سرمایه‌گذاران در سود خود ببالد.
این اختلاف قابل توجه نشان می‌دهد که دوج کوین در زمان‌های اخیر بازدهی مطلوب‌تری را به سرمایه‌گذاران خود ارائه، و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال سودآوری هستند، تبدیل کرده است.تجزیه و تحلیل عملکرد هر دو ارز دیجیتال بر اساس تغییرات از ابتدای سال نیز قدرت نسبی دوج کوین را نشان می‌دهد. در حالی که دوج کوین ۹٫۶۹ درصد کاهش یافته بود، شیبا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، نبرد بین میم کوین‌های دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) همچنان توجه سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان را به خود جلب می‌کند. در حالی که هر دو ارز دیجیتال به طور محکم جایگاه خود را به عنوان دو میم کوین برتر از نظر ارزش بازار تثبیت کرده‌اند، دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که می‌توان دوج کوین را برتر از شیبا اینو در نظر گرفت.

یکی از معیارهای کلیدی که دوج کوین را از شیبا اینو متمایز می‌کند، درصد سرمایه‌گذارن در سود است. طبق داده‌های IntoTheBlock، تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۳، حدود ۴۲ درصد از دارندگان دوج کوین در سود بودند، در حالی که شیبا اینو تنها می‌توانست به ۱۱ درصد از سرمایه‌گذاران در سود خود ببالد.

این اختلاف قابل توجه نشان می‌دهد که دوج کوین در زمان‌های اخیر بازدهی مطلوب‌تری را به سرمایه‌گذاران خود ارائه، و آن را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال سودآوری هستند، تبدیل کرده است.holding-doge-is-a-better-idea-than-shib-heres-whyتجزیه و تحلیل عملکرد هر دو ارز دیجیتال بر اساس تغییرات از ابتدای سال نیز قدرت نسبی دوج کوین را نشان می‌دهد. در حالی که دوج کوین ۹٫۶۹ درصد کاهش یافته بود، شیبا اینو کاهش ۵٫۶۹ درصد را تجربه کرد. اما در طول ۳۶۵ روز گذشته، قیمت دوج کوین مشابه قیمت فعلی بوده است در صورتی که شیبا با یک کاهش ۳۷ درصدی مواجه شده است.

بخوانید  سقوط اکسی اینفینیتی به پایین‌ترین سطح سودآوری؛ عمر این بازی محبوب به پایان رسید؟

این امر نشان می‌دهد که دوج کوین در مواجهه با نوسانات بازار، ثبات و انعطاف‌پذیری بیشتری از خود نشان داده است، که می‌تواند برای سرمایه‌گذاران ریسک‌گریز جذاب باشد.

علاوه بر این، تسلط اجتماعی، معیاری که منعکس‌کننده سطح بحث‌ها و توجه پیرامون یک دارایی است، دوج کوین را نسبت به شیبا اینو ترجیح می‌دهد. تسلط اجتماعی دوج کوین در مقایسه با ۰٫۷۱ درصد شیبا اینو به ۱٫۰۸ درصد رسید. holding-doge-is-a-better-idea-than-shib-heres-whyبا این حال، شایان ذکر است که به نظر می‌رسد نهنگ‌ها، یا همان دارندگان بزرگ، دیدگاه متفاوتی دارند. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که ۶۳ درصد از نهنگ‌ها شیبا اینو را در سبد سرمایه‌گذاری خود دارند، در حالی که ۴۴ درصد دوج کوین را نیز در میان دارایی‌های خود جای داده‌اند. این امر نشان می‌دهد که نهنگ‌ها ممکن است چیزی را در شیبا اینو ببینند که برایشان جذاب باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  دارایی‌های مدیرعامل سابق سلسیوس توقیف شد! طلبکاران به پول خود می‌رسند؟

نوشته شیبا یا دوج کوین، انتخاب سرمایه‌گذاران بزرگ بازار کدام است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610246

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها