تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :شیتوشی کوساما از برنامه‌های آینده شیبا پرده برداری کرد

  • کد خبر : 2626852
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شیتوشی کوساما از شیبا اینو، با اشاره به برخی همکاری‌های قابل توجه و تاکید بر سودمندی توکن، هیجان زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند.
خلاصه‌ی خبر کوساما تاکید کرد که مصمم است فعالانه از رشد جامعه حمایت کند. کوساما ارتباط مستقیم بین استفاده از توکن‌ها و کاهش عرضه‌ی آن‌ها را توضیح داد. در مورد پذیرش، کوساما در مورد علاقه‌ی روزافزون به ادغام شیبا اینو با خرده‌فروشان بزرگ صحبت کرد. برنامه‌های آینده‌ی شیبا اینو: مشارکت و تمرکز بر جامعه پیام‌های اخیر در تلگرام از شیتوشی کوساما، شخصیت مرموز پشت Shiba Inu، حاکی از همکاری‌های هیجان‌انگیز و تاکید مجدد بر استفاده عملی از توکن است. این پیام‌های شیتوشی کوساما در جامعه‌ی شیبا اینو سر و صدایی ایجاد کرده. کوساما، رهبر مخفی شیبا اینو، به گفتگو با “افراد بسیار مهم” و چهره‌های کلیدی جامعه برای گام‌های بعدی پروژه اشاره کرد. کوساما تاکید کرد که مصمم است فعالانه از رشد جامعه حمایت کند و بر تلاش‌های انجام شده در جهت تقویت پلتفرم‌هایی که به جامعه‌ی شیبا اینو خدمت می‌کنند، تاکید کرد. اظهارنظر جذاب او مبنی بر این‌که “گاهی اوقات سکوت بهترین سلاح است” گمانه زنی ها را..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شیتوشی کوساما از شیبا اینو، با اشاره به برخی همکاری‌های قابل توجه و تاکید بر سودمندی توکن، هیجان زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • کوساما تاکید کرد که مصمم است فعالانه از رشد جامعه حمایت کند.
  • کوساما ارتباط مستقیم بین استفاده از توکن‌ها و کاهش عرضه‌ی آن‌ها را توضیح داد.
  • در مورد پذیرش، کوساما در مورد علاقه‌ی روزافزون به ادغام شیبا اینو با خرده‌فروشان بزرگ صحبت کرد.

برنامه‌های آینده‌ی شیبا اینو: مشارکت و تمرکز بر جامعه

پیام‌های اخیر در تلگرام از شیتوشی کوساما، شخصیت مرموز پشت Shiba Inu، حاکی از همکاری‌های هیجان‌انگیز و تاکید مجدد بر استفاده عملی از توکن است. این پیام‌های شیتوشی کوساما در جامعه‌ی شیبا اینو سر و صدایی ایجاد کرده. کوساما، رهبر مخفی شیبا اینو، به گفتگو با “افراد بسیار مهم” و چهره‌های کلیدی جامعه برای گام‌های بعدی پروژه اشاره کرد. کوساما تاکید کرد که مصمم است فعالانه از رشد جامعه حمایت کند و بر تلاش‌های انجام شده در جهت تقویت پلتفرم‌هایی که به جامعه‌ی شیبا اینو خدمت می‌کنند، تاکید کرد. اظهارنظر جذاب او مبنی بر این‌که “گاهی اوقات سکوت بهترین سلاح است” گمانه زنی ها را در مورد مشارکت‌های احتمالی و همکاری‌های قابل توجه در کارها برانگیخته است.

استفاده از توکن: اولویت بر Burns

کوساما با تاکید بر ارتباط حیاتی بین استفاده از توکن و سوختن به نگرانی‌ها در مورد نرخ سوختن پایین توکن SHIB پرداخت. وی اظهار داشت

مسئله سوختن نیست، بحث استفاده است.

رهبر شیبا اینو با تأکید بر اهمیت استفاده در جامعه‌ی غیرمتمرکز توضیح داد:

لطفاً درک کنید که “سوختن” با افزایش استفاده از Shibarium و Shib (و همه توکن‌های موجود در اکوسیستم) افزایش می‌یابد. بنابراین من به دنبال راه‌هایی در سطح کوچک‌تر برای افزایش استفاده با دیگران در جامعه‌ی غیرمتمرکزمان بوده‌ام.

برنامه‌های بزرگ شیبا اینو

وقتی صحبت از پذیرش به میان می‌آید، کوساما به پرسش رو به رشد در مورد ادغام احتمالی شیبا اینو با خرده‌فروش‌های بزرگی مانند مک‌دونالد و برگر کینگ پرداخت. او به پذیرش SHIB در خرده‌فروشان مختلف اشاره کرد، اما همچنین چالش‌های ساده‌سازی این مشارکت‌های پرداخت گسترده را نیز برجسته کرد. کوساما با اشاره به مذاکرات یا استراتژی‌های محرمانه گفت:

گاهی اوقات سکوت بهترین سلاح است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها