تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

لورس :شیلنگ حرارتی چسب گرم هات ملت

  • کد خبر : 2596868
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :شیلنگ حرارتی چسب گرم هات ملت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :یکی از مهمترین ابزارهایی که به منظور انتقال انعطاف پذیر گازها و مایعات کاربرد دارد شیلنگ حرارتی می باشد که در این پروسه حرارت حفظ خواهد شد و از بین نمیرود. به بیان ساده تر استفاده از شیلنگ حرارتی بدون از دست رفتن حرارت است و زمانی که […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از مهمترین ابزارهایی که به منظور انتقال انعطاف پذیر گازها و مایعات کاربرد دارد شیلنگ حرارتی می باشد که در این پروسه حرارت حفظ خواهد شد و از بین نمیرود. به بیان ساده تر استفاده از شیلنگ حرارتی بدون از دست رفتن حرارت است و زمانی که نیاز به حفظ ویسکوزیته سیال باشد و بخواهیم آنها را از یخ زدگی در یک دمای پایه حفاظت کنیم، شیلنگ حرارتی یک انتخاب عالی است که می تواند منجر به برطرف کردن نیازهای ما شود.

شیلنگ حرارتی چسب گرم هات ملت

شیلنگ های حرارتی با توان های متنوعی در اندازه های گوناگونی در سطح و طول طراحی می شوند. ساخت شیلنگ حرارتی به گونه ای است که انعطاف پذیر هستند و استفاده از آنها در اتصال متحرک یا غیر همسطح وجود دارد. فروشگاه های متعددی وجود دارد که میتوان برای خرید شیرینگ حرارتی در برند رباتیک، برند نورتون، برند ملتون و… از آنها استفاده کرد.

شیلنگ حرارتی به منظور افزایش دمای سیالات نبوده و برای ثابت نگه داشتن دمای سیالات عبوری است. در ماشین های صنعتی ثابت یا قابل حمل وقتی نیاز به ثابت ماندن دما وجود داشته باشد از شیلنگ های حرارتی انعطاف پذیر استفاده شده که نقش متصل کنندگی قسمت های متفاوت این ماشین ها را به عهده دارند.

شیلنگ حرارتی کاربردهای متفاوتی نظیر استفاده در تجهیزات بسته بندی، تجهیزات پردازش وکس و موم، ماشین آلات شیشه ای عایق بندی شده، دستگاه های ذوب داغ، اندازه گیری دز آنالیز، دستگاه های پرکننده و اکسترود، سیستم های روغن سوخت سنگین، تجهیزات فرآوری مواد غذایی و… داشته است و در یک عبارت کلی میتوان برای محافظت از یخ‌زدگی سیالات، جلوگیری از تراکم و غلظت در زمان انتقال، انتقال مواد با ویسکوزیته بالا در وضعیت سیال، نگهداری مایعات و گازها در دمای کاری، انتقال تحت دمای خاص و… استفاده گردد.

عملکرد شیلنگ حرارتی

ساخت شیلنگ حرارتی از مجرای عبور سیال داغ در درون یک المنت سراسری است. می توان کارکرد آن را به یک المنت لوله ای شکل شبیه دانست و تحت عنوان شیلنگ المنت دار از آن یاد کرد که در ابعاد بلند یک شیلنگ طراحی شده است. به بیان ساده تر شیلنگ حرارتی یک المنت پیچیده شده اطراف یک لوله فلزی یا منعطف لاستیکی بوده که با درجه مقاومت حرارتی زیاد است.

شیلنگ حرارتی یک المنت سراسری از ابتدا تا انتها داشته و در نهایت همیشه طول شیلنگ حرارتی داغ می باشد؛ البته این میزان گرما با توجه به طراحی المنت با تنظیمات جریان متغیر می باشد. به واسطه اتصال الکتریکی المنت این شیلنگها گرم خواهند شد و به دنبال آن مدل های المنت ای سی AC و دی سی DC با سطح جریان کشی متفاوت طراحی و تولید شده اند.

  • اگر چندین مورد در ساخت شیلنگ حرارتی لحاظ گردد می توان آن را ایده ال دانست که یکی از این ویژگی ها استفاده از شیلنگ حرارتی به منظور عبور انواع گازهای داغ و مایعات می باشد.
  • در تمام طول شلنگ دما دارای توزیع دستی باشد و همچنین در پایدار و ثابت نگه داشتن دمای سیال عبوری قابلیت کافی نیز دارا باشد.
  • از طول عمر مفید بالایی برخوردار بوده و در زمان کار با توجه به نوسانات دمایی فرسوده نگردد و در طراحی و ساخت شیلنگ حرارتی از المنت مرغوب و مقاوم هم استفاده شده باشد.
  • و….

شیلنگ حرارتی و مزیت های آن

این نمونه شیلنگ ها از کیفیت بالا و تضمین شده ای برخوردارند و با انعطاف پذیری و ساختار مقاوم شان می توانند پایداری دما و توزیع دمای خوب را به دنبال داشته باشند.  امکان طراحی و تولید سفارشی با ویژگی های مد نظر مشتری و الگوهای از قبل مشخص شده وجود دارد و تحمل فشار بالا و دمای بسیار زیاد را نیز داشته اند.

به علت کیفیت زیاد و کنترل بهینه تولید آنها دارای طول عمر بالایی هستند و به منظور انتقال گازها و مایعات گزینه مناسبی به شمار می‌رود و همچنین از مونتاژ عالی بهره‌مند هستند.

شیلنگ حرارتی چسب گرم (شیلنگ حرارتی چسب داغ) یکی از نمونه های شیلنگ حرارتی است که اساس ساخت آن بر پایه استانداردهای جهانی بوده و در سایزهای یک متر تا ۵۰ متر می باشد. شیلنگ حرارتی چسب گرم برای دستگاه های تولید دستمال کاغذی و نوار بهداشتی گزینه مناسبی هستند و از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و می‌توانند تا ۲۸۰ درجه‌ی سانتیگراد دما را تحمل کنند.

صنایع حرارتی کریمی

امروزه مجموعه های زیادی اقدام به عرضه و تامین انواع شیلنگ حرارتی، شیلنگ چسب داغ، شیلنگ حرارتی برق و… می نمایند اما شما باید به سراغ مجموعه هایی بروید که می‌توانند بهترین ها را در بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار بدهند.

صنایع حرارتی کریمی با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری تمام تلاش خود را به کار گرفته تا انواع شلنگ حرارتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد و به عنوان بزرگترین تولید کننده شیلنگ حرارتی مرغوب و باکیفیت بوده که بدون واسطه و با بهترین قیمت و ضمانت این قطعات را ارائه می کند. http://www.elementkarimi.com/

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596868

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها