تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :صدور استیبل‌کوین USTC در شبکه تراکلاسیک متوقف شد

  • کد خبر : 2620027
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
لورس :صدور استیبل‌کوین USTC در شبکه تراکلاسیک متوقف شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صدور استیبل‌کوین USTC در شبکه تراکلاسیک متوقف شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : جامعه حاکمیتی پروژه ترا کلاسیک به توقف صدور (مینت کردن) استیبل‌کوین Terra Classic USD رای مثبت داد. به این ترتیب، استیبل‌کوین الگوریتمی USTC که پیش از این با نام UST شناخته می‌شد و در فروپاشی اکوسیستم ترا نقش کلیدی داشت دیگر در این شبکه بلاک‌چینی صادر نخواهد شد.به نقل از د بلاک، سال گذشته، پروژه بلاکچینی ترا با راه‌اندازی استیبل‌کوین الگوریتمی UST، امکان تبدیل آزادانه این استیبل کوین به توکن لونا و بالعکس را فراهم کرد. با این حال، خیلی زود این مکانیسم شکست خورد؛ زیرا هنگامی که UST در ماه مه۲۰۲۲ دی پگ شد، چندین تریلیون‌ توکن LUNA ضرب شد و قیمت UST به زیر یک سنت رسید. اتفاقی که در نهایت به فروپاشی اکوسیستم ترا و به وجود آمدن دو شبکه ترا و تراکلاسیک منجر شد.حالا پس از گذشت بیش از یک سال از آن اتفاق، پروپوزالی برای توقف مکانیسم تبدیل توکن لونا به USTC با هدف محافظت از جامعه کاربری و سرمایه‌گذارانی که به خاطر به‌دست آوردن پگ دلاری، در حال سوزاندن این استیبل کوین هستند، با ۵۹درصد آرا تصویب شده است.جامعه ترا کل..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صدور استیبل‌کوین USTC در شبکه تراکلاسیک متوقف شد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : جامعه حاکمیتی پروژه ترا کلاسیک به توقف صدور (مینت کردن) استیبل‌کوین Terra Classic USD رای مثبت داد. به این ترتیب، استیبل‌کوین الگوریتمی USTC که پیش از این با نام UST شناخته می‌شد و در فروپاشی اکوسیستم ترا نقش کلیدی داشت دیگر در این شبکه بلاک‌چینی صادر نخواهد شد.به نقل از د بلاک، سال گذشته، پروژه بلاکچینی ترا با راه‌اندازی استیبل‌کوین الگوریتمی UST، امکان تبدیل آزادانه این استیبل کوین به توکن لونا و بالعکس را فراهم کرد.

با این حال، خیلی زود این مکانیسم شکست خورد؛ زیرا هنگامی که UST در ماه مه۲۰۲۲ دی پگ شد، چندین تریلیون‌ توکن LUNA ضرب شد و قیمت UST به زیر یک سنت رسید. اتفاقی که در نهایت به فروپاشی اکوسیستم ترا و به وجود آمدن دو شبکه ترا و تراکلاسیک منجر شد.حالا پس از گذشت بیش از یک سال از آن اتفاق، پروپوزالی برای توقف مکانیسم تبدیل توکن لونا به USTC با هدف محافظت از جامعه کاربری و سرمایه‌گذارانی که به خاطر به‌دست آوردن پگ دلاری، در حال سوزاندن این استیبل کوین هستند، با ۵۹درصد آرا تصویب شده است.جامعه ترا کلاسیک امیدوار است بتواند با سوزاندن تریلیون‌ها USTC که در طول فروپاشی اکوسیستم ترا در این شبکه صادر شده است، این استیبل‌کوین بتواند دوباره پگ یک‌دلاری خود را به‌دست آورد. بر اساس داده‌های LUNC Metrics، تاکنون تنها ۷۵میلیارد واحد لونای کلاسیک معادل یک‌درصد از عرضه ۶تریلیون واحدی آن سوزانده شده است. در حال حاضر، هر واحد USTC با قیمت ۰۱۲/ ۰دلار معامله می‌شود.به دنبال فروپاشی اکوسیستم ترا، دو کوان (Do Kwon)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت ترا فورم لبز فورک جدیدی از بلاکچین ترا را با نام «ترا ۰/ ۲» راه‌اندازی کرد. با این حال، برخی در جامعه ترا تصمیم گرفتند همچنان در بلاک‌چین اصلی که اکنون «ترا کلاسیک» نامیده می‌شود، فعالیت کنند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها