تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :صرافی‌های HTX (هوبی) و کوکوین به لیست هشدار بریتانیا اضافه شدند

  • کد خبر : 2623451
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
لورس :صرافی‌های HTX (هوبی) و کوکوین به لیست هشدار بریتانیا اضافه شدند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی‌های HTX (هوبی) و کوکوین به لیست هشدار بریتانیا اضافه شدند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : اداره رفتار مالی (FCA)، تنظیم‌کننده بازارهای مالی بریتانیا، یکشنبه (۸ اکتبر) شلوغی را پشت سر گذاشت؛ زیرا چندین صرافی ارز دیجیتال را به لیست هشدار شرکت‌های غیرمجاز خود اضافه کرد که مشتریان «باید از معامله با آنها اجتناب کنند.» طبق گزارش‌ها، در مجموع ۱۴۳ نهاد جدید، از جمله صرافی‌های بزرگی مانند HTX (هوبی سابق) و کوکوین (KuCoin)، به لیست هشدار این سازمان اضافه شدند. این لیست هشدار به جز این جمله که «شما باید از معامله با این شرکت‌ها خودداری کنید»، اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد. در بریتانیا، شرکت‌هایی که مجاز به «انجام فعالیت‌های مرتبط با دارایی رمزارزی» هستند یا باید در FCA ثبت‌شده باشند یا برای فعالیت به آنها اعتبار موقت داده شده باشد. در ماه ژوئیه، جیسون پروبین، مدیر بخش تبلیغات مالی ارزهای دیجیتال در FCA اظهار کرد که عدم رعایت این موارد می‌تواند منجر به اتهامات جنایی شود. در ماه اوت، FCA فاش کرد که از سال۲۰۲۰، این سازمان ۲۹۱درخواست برای ثبت‌نام دریافت کرده و تنها ۳۸مورد از آنها (حدود ۱۳درصد)..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی‌های HTX (هوبی) و کوکوین به لیست هشدار بریتانیا اضافه شدند بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : اداره رفتار مالی (FCA)، تنظیم‌کننده بازارهای مالی بریتانیا، یکشنبه (۸ اکتبر) شلوغی را پشت سر گذاشت؛ زیرا چندین صرافی ارز دیجیتال را به لیست هشدار شرکت‌های غیرمجاز خود اضافه کرد که مشتریان «باید از معامله با آنها اجتناب کنند.» طبق گزارش‌ها، در مجموع ۱۴۳ نهاد جدید، از جمله صرافی‌های بزرگی مانند HTX (هوبی سابق) و کوکوین (KuCoin)، به لیست هشدار این سازمان اضافه شدند. این لیست هشدار به جز این جمله که «شما باید از معامله با این شرکت‌ها خودداری کنید»، اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد.

در بریتانیا، شرکت‌هایی که مجاز به «انجام فعالیت‌های مرتبط با دارایی رمزارزی» هستند یا باید در FCA ثبت‌شده باشند یا برای فعالیت به آنها اعتبار موقت داده شده باشد. در ماه ژوئیه، جیسون پروبین، مدیر بخش تبلیغات مالی ارزهای دیجیتال در FCA اظهار کرد که عدم رعایت این موارد می‌تواند منجر به اتهامات جنایی شود. در ماه اوت، FCA فاش کرد که از سال۲۰۲۰، این سازمان ۲۹۱درخواست برای ثبت‌نام دریافت کرده و تنها ۳۸مورد از آنها (حدود ۱۳درصد) را تایید کرده است. تا زمان نگارش این خبر، ارائه‌دهندگان خدمات رمزارزی ثبت‌‌شده در فهرست FCA، شامل ۴۲ نهاد، مانند بیتاستمپ (Bitstamp)، ریوالوت (Revolut) و جمینی (Gemini)، است. لازم به ذکر است که غول پرداخت پی‌پال اخیرا تراکنش‌های رمزارزی را برای مشتریان بریتانیایی خود متوقف کرد و این وضعیت تا زمان مطابقت با الزامات FCA ادامه خواهد داشت. صرافی رمزارزی بای‌بیت (Bybit) مستقر در دبی نیز، در اواخر ماه سپتامبر و به‌دلیل تغییرات قانونی، کلیه خدمات خود را در بریتانیا به حالت تعلیق درآورد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623451

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها