تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟

  • کد خبر : 2620105
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
لورس :صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟ صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟ ۰۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۲ صرافی ارز دیجیتال هوبی، اخیراً هدف یک حمله سایبری قرار گرفت که منجر به سرقت ۵۰۰۰ ETH به ارزش ۷.۹ میلیون دلار شد. این حمله در یکی از کیف‌ پول‌ های داغ Huobi، که به راحتی قابل دسترسی هستند، صورت گرفت. CyversAlerts، یک شرکت امنیت رمزارز، اولین نهادی بود که این حمله را گزارش کرد.
این شرکت امنیتی آدرس کیف پول کریپتو هک شده و هویت مجرمان دخیل را شناسایی کرده و با پیشنهادی با اعضای صرافی تماس گرفته است. مقامات صرافی خواهان بازگرداندن وجوه در یک بازه زمانی مشخص شده اند و ۵ درصد وجوه را به عنوان پاداش برای این شرکت در نظر گرفته اند. اگر وجوه دزدیده شده در بازه زمانی مشخص بازگردانده نشود، هوبی مجری قانون را درگیر خواهد کرد. مشخص نیست که آیا این حمله به گروه لازاروس – یک سازمان حمله سایبری وابسته به کره شمالی که در گذشته صرافی‌ های ارزهای دیجیتال را هدف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟ صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟ ۰۵ مهر ۱۴۰۲

  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲

صرافی ارز دیجیتال هوبی، اخیراً هدف یک حمله سایبری قرار گرفت که منجر به سرقت ۵۰۰۰ ETH به ارزش ۷.۹ میلیون دلار شد. این حمله در یکی از کیف‌ پول‌ های داغ Huobi، که به راحتی قابل دسترسی هستند، صورت گرفت. CyversAlerts، یک شرکت امنیت رمزارز، اولین نهادی بود که این حمله را گزارش کرد.

این شرکت امنیتی آدرس کیف پول کریپتو هک شده و هویت مجرمان دخیل را شناسایی کرده و با پیشنهادی با اعضای صرافی تماس گرفته است. مقامات صرافی خواهان بازگرداندن وجوه در یک بازه زمانی مشخص شده اند و ۵ درصد وجوه را به عنوان پاداش برای این شرکت در نظر گرفته اند. اگر وجوه دزدیده شده در بازه زمانی مشخص بازگردانده نشود، هوبی مجری قانون را درگیر خواهد کرد. مشخص نیست که آیا این حمله به گروه لازاروس – یک سازمان حمله سایبری وابسته به کره شمالی که در گذشته صرافی‌ های ارزهای دیجیتال را هدف قرار می داد – مرتبط است یا خیر.

درباره ی هک بیشتر بخوانید

  • هشدار کلاهبرداری: کلیدهای API بازار ان اف تی OpenSea لو رفت!
  • پلتفرم نانسن هم درگیر حملات سایبری شد!
  • «دونالد ترامپ مرده است» اکانت پسر ترامپ هک شد!

صرافی هوبی هم در دام حملات سایبری و هک افتاد! ماجرا چه بود؟

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kiosk

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:کریپتونیوز اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه BingX حمایت استراتژیک خود را برای اجلاس آینده بلاک چین دبی در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد ViaBTC برای بررسی روندهای آینده در استخراج دیجیتال اسپانسر WDMS 2023 می‌شود آیا دولت ایالات متحده تعطیل می شود؟ چه بلایی سر ارزهای دیجیتال می آید؟! شیبا اینو یا دوج کوین؟ کدام یک در سال ۲۰۲۳ بهتر عمل خواهد کرد؟ ChatGPT پاسخ می دهد مایکروسافت می خواهد کریپتو را به ایکس باکس بیاورد! نهنگ ها همچنان به شکار شیبا اینو ادامه می دهند؛ منتظر صعود باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها