تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است!

  • کد خبر : 2632743
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
لورس :صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است! صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است! ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲ صرافی HTX که قبلا با نام هوبی شناخته می ‌شد، در ماه نوامبر یک هک بزرگ را تجربه کرد که منجر به ضرر ۳۰ میلیون دلاری در توکن‌ های کریپتو شد. پس از هک، بیش از ۲۵۶ میلیون دلار از صرافی بین ۲۵ نوامبر تا ۱۰ دسامبر برداشت شد که باعث نگرانی در مورد امنیت و اعتماد در جامعه کریپتو شد.
به نقل از کوین پاپریکا، صرافی به کاربران اطمینان داد که این حادثه را بررسی خواهند کرد و به طور کامل خسارات وارده را جبران خواهند کرد، اما شک و تردیدهایی به وجود آمده است، به خصوص با توجه به وابستگی این صرافی به جاستین سان، که به پلتفرم های دیگری که هک شده اند مرتبط است.
توکن TRX نیز که با Sun مرتبط است به دلیل کلاهبرداری تحت نظارت و بازرسی است. همچنین این موضوع که کمیسیون بورس و اوراق بهادار سان و شرکت هایش را به دستکاری در بازار متهم کرده است، وضعیت را پیچیده تر می کند. علیرغم بازیا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است! صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است! ۲۰ آذر ۱۴۰۲

  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲

صرافی HTX که قبلا با نام هوبی شناخته می ‌شد، در ماه نوامبر یک هک بزرگ را تجربه کرد که منجر به ضرر ۳۰ میلیون دلاری در توکن‌ های کریپتو شد. پس از هک، بیش از ۲۵۶ میلیون دلار از صرافی بین ۲۵ نوامبر تا ۱۰ دسامبر برداشت شد که باعث نگرانی در مورد امنیت و اعتماد در جامعه کریپتو شد.

به نقل از کوین پاپریکا، صرافی به کاربران اطمینان داد که این حادثه را بررسی خواهند کرد و به طور کامل خسارات وارده را جبران خواهند کرد، اما شک و تردیدهایی به وجود آمده است، به خصوص با توجه به وابستگی این صرافی به جاستین سان، که به پلتفرم های دیگری که هک شده اند مرتبط است.

توکن TRX نیز که با Sun مرتبط است به دلیل کلاهبرداری تحت نظارت و بازرسی است. همچنین این موضوع که کمیسیون بورس و اوراق بهادار سان و شرکت هایش را به دستکاری در بازار متهم کرده است، وضعیت را پیچیده تر می کند. علیرغم بازیابی ۸ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده قبلی، هوبی همچنان با چالش هایی مواجه است زیرا هکرها کنترل ۳۰ میلیون دلاری را که در نقض اخیر گرفته شده است، در دست دارند. تحولات جاری نیاز حیاتی به اقدامات امنیتی قوی و شفافیت در چشم انداز دارایی دیجیتال را برجسته می کند.

درباره ی هک بیشتر بخوانید

  • نشست مشترک امریکا، کره جنوبی و ژاپن درباره سرقت‌های کریپتو
  • هکر Kyber در ازای پس دادن وجوه، خواستار حاکمیت کل شرکت است!
  • خزانه داری آمریکا شرکت سندباد را به دلیل حملات سایبری کره شمالی تحریم کرد

صرافی هوبی یا HTX اعتماد کاربرانش را از دست داده است!

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:کوین پاپریکا اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه میم کوین بانک مبتنی بر سولانا به به سومین میم کوین بزرگ تبدیل شد! شیبا اینو شاهد تجمع تریلیون ها توکن شیب توسط نهنگ های بزرگ است گوگل دستورالعمل های تبلیغات کریپتو را به روزرسانی کرد رالی ۲۷ درصدی کاردانو تنها در ۲۴ ساعت! همه شگفت زده شدند! متحول شدن اکوسیستم سولانا با ایردراپ جیتو چرا سولانا در بازار گاوی عملکرد بهتری نسبت به اتریوم خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها