تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :صرافی FTX به دنبال فروش دارایی خود در صندوق‌های گری‌اسکیل و بیت‌وایز

  • کد خبر : 2629262
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
لورس :صرافی FTX به دنبال فروش دارایی خود در صندوق‌های گری‌اسکیل و بیت‌وایز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی FTX به دنبال فروش دارایی خود در صندوق‌های گری‌اسکیل و بیت‌وایز بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : صرافی FTX درخواست خود برای دریافت مجوز فروش بخشی از دارایی‌های خود در تراست‌ها (صندوق‌های) شرکت‌های گری اسکیل (Grayscale) و بیت وایز (Bitwise) را به دادگاه ورشکستگی ارسال کرد. بر اساس این درخواست، این دارایی‌ها حدود ۷۴۴میلیون دلار ارزش دارند و فروش آنها از طریق یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد. به نقل از کوین‌دسک و بر اساس متن این درخواست، هدف از فروش این دارایی‌های امانی آمادگی برای جبران خسارت دلاری طلبکاران در آینده است. همچنین، ازآنجاکه بدهکاران (صرافی FTX) ممکن است دارایی‌های خود در این صندوق‌ها را در یک یا چند معامله به یک یا چند خریدار بفروشند، پیروی از روش‌های پیشنهادشده برای فروش این دارایی‌ها می‌تواند از هزینه‌های اضافی و تاخیرهای ناشی از ارسال درخواست‌های جداگانه برای هر معامله جلوگیری کند. ۶۹۱ میلیون دلار از دارایی‌های مذکور در پنج صندوق تراست ارز دیجیتال گری اسکیل و ۵۳میلیون دلار آن در یک صندوق تراست تحت مدیریت شرکت بیت وایز نگهداری می‌شود. تراست‌ها نوعی صندوق‌ها..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی FTX به دنبال فروش دارایی خود در صندوق‌های گری‌اسکیل و بیت‌وایز بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : صرافی FTX درخواست خود برای دریافت مجوز فروش بخشی از دارایی‌های خود در تراست‌ها (صندوق‌های) شرکت‌های گری اسکیل (Grayscale) و بیت وایز (Bitwise) را به دادگاه ورشکستگی ارسال کرد. بر اساس این درخواست، این دارایی‌ها حدود ۷۴۴میلیون دلار ارزش دارند و فروش آنها از طریق یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری انجام خواهد شد. به نقل از کوین‌دسک و بر اساس متن این درخواست، هدف از فروش این دارایی‌های امانی آمادگی برای جبران خسارت دلاری طلبکاران در آینده است. همچنین، ازآنجاکه بدهکاران (صرافی FTX) ممکن است دارایی‌های خود در این صندوق‌ها را در یک یا چند معامله به یک یا چند خریدار بفروشند، پیروی از روش‌های پیشنهادشده برای فروش این دارایی‌ها می‌تواند از هزینه‌های اضافی و تاخیرهای ناشی از ارسال درخواست‌های جداگانه برای هر معامله جلوگیری کند.

۶۹۱ میلیون دلار از دارایی‌های مذکور در پنج صندوق تراست ارز دیجیتال گری اسکیل و ۵۳میلیون دلار آن در یک صندوق تراست تحت مدیریت شرکت بیت وایز نگهداری می‌شود. تراست‌ها نوعی صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به هولد ارزهای دیجیتال به‌صورت مستقیم، در آنها سرمایه‌گذاری کنند. در متن درخواست صرافی FTX آمده است: FTX معتقد است اقدامات پیشگیرانه برای کاهش ریسک نوسانات قیمت، به بهترین شکل از ارزش دارایی‌های امانی محافظت می‌کند. بنابراین سرمایه بازگشتی به طلبکاران به حداکثر مقدار خود رسیده است و به توزیع عادلانه‌تر وجوه طبق طرح راه‌اندازی مجدد این صرافی منجر می‌شود.

صرافی FTX علاوه بر استفاده از یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری در پروسه فروش، پیشنهاد داده است یک کمیته قیمت‌گذاری با حضور نمایندگان طلبکاران تشکیل شود. همچنین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری موظف است قبل از فروش دارایی‌ها، حداقل ۲ پیشنهاد خرید از طرف‌های مختلف دریافت کند FTX یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان بود؛ اما در نوامبر سال گذشته به دنبال انتشار گزارشی که نشان می‌داد مدیران این صرافی از وجوه مشتریان خود سوءاستفاده کرده‌اند، ورشکست شد. چند روز پیش نیز سم بنکمن فرید (SBF)، بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق FTX در هر ۷ اتهام خود مجرم شناخته شد. حکم نهایی در تاریخ ۲۸مارس۲۰۲۴ صادر خواهد شد؛ اما فعلا پیش‌بینی شده وی ممکن است با حداکثر ۱۱۵سال زندان مواجه شود. البته کارشناسان حقوقی معتقدند این حکم نهایتا بین ۱۵ تا ۲۰ سال خواهد بود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629262

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها