تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :صرافی FTX جابه‌جایی آلت کوین‌های خود را شروع کرد

  • کد خبر : 2608163
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
لورس :صرافی FTX جابه‌جایی آلت کوین‌های خود را شروع کرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی FTX جابه‌جایی آلت کوین‌های خود را شروع کرد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : داده‌های موجود نشان می‌دهد کیف پول‌ مرتبط با صرافی FTX در چند روز گذشته فعال شده‌ و حدود ۱۰میلیون دلار از آلت کوین‌های مختلف، از جمله چین لینک (LINK) و سوشی سوآپ (SUSHI) را جابه‌جا کرده‌ است. درباره این جابه‌جایی گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده که هنوز صحت آنها مورد تایید قرار نگرفته است. به نقل از کوین‌گیپ، صرافی FTX در حال تسویه حساب با طلبکاران خود است و این جابه‌جایی می‌تواند به همین منظور باشد. طبق اطلاعات موجود، FTX آلت‌کوین‌های مختلفی از جمله چین لینک، توکن «MATH» و حتی توکن بومی خود یعنی FTT را که همگی در پل ورم هول (Wormhole) قرار دارند، جابه‌جا کرده است. البته برخی دیگر از این جابه‌جایی‌ها با استفاده از شبکه‌های میان‌زنجیره‌ای دیگری انجام شده است. بر اساس داده‌های پلتفرم وو بلاک‌چین (Wu Blockchain)، صرافی FTX علاوه بر چین لینک توکن‌های سوشی سواپ، ترا (LUNA) و یرن فایننس (YFI) را هم جابه‌جا کرده است. این پلتفرم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفته است: آدرسی که در بلاک‌چین سولانا که به‌عنوان کیف پول ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی FTX جابه‌جایی آلت کوین‌های خود را شروع کرد بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : داده‌های موجود نشان می‌دهد کیف پول‌ مرتبط با صرافی FTX در چند روز گذشته فعال شده‌ و حدود ۱۰میلیون دلار از آلت کوین‌های مختلف، از جمله چین لینک (LINK) و سوشی سوآپ (SUSHI) را جابه‌جا کرده‌ است. درباره این جابه‌جایی گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده که هنوز صحت آنها مورد تایید قرار نگرفته است.

به نقل از کوین‌گیپ، صرافی FTX در حال تسویه حساب با طلبکاران خود است و این جابه‌جایی می‌تواند به همین منظور باشد. طبق اطلاعات موجود، FTX آلت‌کوین‌های مختلفی از جمله چین لینک، توکن «MATH» و حتی توکن بومی خود یعنی FTT را که همگی در پل ورم هول (Wormhole) قرار دارند، جابه‌جا کرده است. البته برخی دیگر از این جابه‌جایی‌ها با استفاده از شبکه‌های میان‌زنجیره‌ای دیگری انجام شده است. بر اساس داده‌های پلتفرم وو بلاک‌چین (Wu Blockchain)، صرافی FTX علاوه بر چین لینک توکن‌های سوشی سواپ، ترا (LUNA) و یرن فایننس (YFI) را هم جابه‌جا کرده است. این پلتفرم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفته است: آدرسی که در بلاک‌چین سولانا که به‌عنوان کیف پول سرد صرافی FTX شناخته می‌شود، در حال انتقال توکن‌های خود است. این کیف پول توکن‌هایی مثل چین لینک، سوشی سوآپ، ترا و یرن فایننس را با استفاده از پل‌هایی مثل ورم هول از شبکه سولانا به شبکه اتریوم منتقل کرده است.

بخوانید  بیش از ۱۵۵ سال حبس در انتظار مدیرعامل سابق صرافی FTX در صورت محکومیت!

وو بلاک‌چین تاکید کرد که جابه‌جایی‌های مذکور از ۳۱اوت (۹ شهریور) آغاز شده است و حجم آنها به ۱۰میلیون دلار می‌رسد. داده‌های پلتفرم آرکهام (Arkham) نیز نشان می‌دهد صرافی FTX در حال حاضر بیشتر از ۶۷۵میلیون دلار رمزارز دارد و توکن FTT بیشترین ذخایر آن را (۲۵۹میلیون دلار) تشکیل می‌دهد. این صرافی حدود ۱۰۰میلیون دلار بیت‌کوین (BTC) هم خریداری کرده است که دومین رمزارز بزرگ موجود در ذخایر آن محسوب می‌شود. از سوی دیگر، حساب کاربری «Rho Rider» در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) به این جابه‌جایی با دید شک و تردید نگاه کرده و احتمال یک دامپ جدید را مطرح کرده است: آدرس سولانای FTX با بیشتر از ۵/ ۱میلیارد دلار سولانا، شت‌‌کوین‌های مبتنی بر استاندارد SPL و رپد بیت‌کوین جابه‌جایی توکن‌هایش را آغاز کرده و احتمالا آماده دامپ و فروش است.۲۰۰میلیون دلار رپد بیت‌کوین روی شبکه سولانا هم جزئی از دارایی‌های آن است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها