تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :صعود بیت کوین به بالای ۴۰۰۰۰ دلار؛ چهار آلت کوین دارای پتانسیل رشد بالا

  • کد خبر : 2633037
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
لورس :صعود بیت کوین به بالای ۴۰۰۰۰ دلار؛ چهار آلت کوین دارای پتانسیل رشد بالا
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صعود بیت کوین به بالای ۴۰۰۰۰ دلار؛ چهار آلت کوین دارای پتانسیل رشد بالا اخبارآلت کویناتریوم توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۴ دسامبر ۲۰۲۳ ۰ ۳۷۹ اشتراک قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از ماه مه ۲۰۲۲ به بالای سطح ۴۰۰۰۰ دلار افزایش یافت، در حالی که قیمت اتریوم از سطح ۲۲۰۰ دلار عبور کرد.
طبق داده های شاخص های کوین دسک، بیت کوین در روزهای اخیر در نزدیک سطح ۴۰۰۰۰ دلار در نوسان بود، اما در نهایت به بالای آن شکست و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح ۴۱۳۵۰ دلار نوسان می کرد. اکثر ۱۰ ارز بزرگ بازار افزایش اندکی داشتند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین
قیمت بیت کوین در آوریل ۲۰۲۲ به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما در چند ماه گذشته به دلیل اظهار نظرهای مثبت مقامات بانک مرکزی آمریکا مبنی بر تغیر از سیاست پولی انقباضی به انبساطی و امید به تایید ETF اسپات توسط SEC در حال افزایش بوده است.
اتریوم نیز از ماه مه ۲۰۲۲ بالاتر از سطح ۲۲۰۰ دلار معامله نش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صعود بیت کوین به بالای ۴۰۰۰۰ دلار؛ چهار آلت کوین دارای پتانسیل رشد بالا اخبارآلت کویناتریوم توسط حسام شایق ۰ ۳۷۹ اشتراک

قیمت بیت کوین برای اولین بار پس از ماه مه ۲۰۲۲ به بالای سطح ۴۰۰۰۰ دلار افزایش یافت، در حالی که قیمت اتریوم از سطح ۲۲۰۰ دلار عبور کرد.

طبق داده های شاخص های کوین دسک، بیت کوین در روزهای اخیر در نزدیک سطح ۴۰۰۰۰ دلار در نوسان بود، اما در نهایت به بالای آن شکست و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح ۴۱۳۵۰ دلار نوسان می کرد. اکثر ۱۰ ارز بزرگ بازار افزایش اندکی داشتند.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

قیمت بیت کوین در آوریل ۲۰۲۲ به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلار سقوط کرد، اما در چند ماه گذشته به دلیل اظهار نظرهای مثبت مقامات بانک مرکزی آمریکا مبنی بر تغیر از سیاست پولی انقباضی به انبساطی و امید به تایید ETF اسپات توسط SEC در حال افزایش بوده است.

اتریوم نیز از ماه مه ۲۰۲۲ بالاتر از سطح ۲۲۰۰ دلار معامله نشده، اگرچه چند بار به این سطح نزدیک شده است.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

خروج بیت کوین از صرافی ها

کوین دسک در هفته گذشته گزارش داد که هولدرهای بیت کوین ۳۷۰۰۰ کوین را بین ۱۷ نوامبر تا ۱ دسامبر از صرافی ها برداشت کرده اند و به کیف پول های شخصی خود انتقال داده اند تا کنترل مستقیم بر دارایی های خود داشته باشند.

این حرکت چند روز پس از آن صورت گرفت که قیمت قراردادهای آتی طلا بعد از سخنرانی اخیر جروم پاول (رئیس فدرال رزرو) به رکورد ۲۰۸۷ دلار رسید. نظرات پاول حاکی از آن است که دوره سیاست انقباضی به پایان خود نزدیک شده و بازده اوراق قرضه کاهش خواهد یافت.

لوسی هو، تحلیلگر ارشد متالفا (Metalpha) در یادداشتی نوشت:

اکثر فعالان بازار انتظار کاهش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ را دارند و سرمایه گذاران نسبت به چشم انداز ETFهای اسپات ثبت شده توسط برخی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری بسیار خوش بین هستند. این یک سیگنال از روند صعودی بوده و قیمت ممکن است در هفته های آینده افزایش بیشتری داشته باشد.

معامله گران در هفته های اخیر موقعیت های خرید زیادی را در بخش معاملات اختیار باز کرده اند و روی افزایش بیت کوین به سطح ۴۵۰۰۰ دلار تا پایان ماه دسامبر شرط بندی کرده اند.

هفته پیش رو شاهد انتشار داده های شاخص PMI و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) آمریکا برای ماه نوامبر خواهیم بود. رشد NFP ممکن است منجر به بی اعتبار شدن پیش بینی های کاهش نرخ بهره در سال ۲۰۲۴ و کند شدن روند صعودی بیت کوین شود.

ارزهایی که ممکن است از بیت کوین پیشی بگیرند

آلت کوین هایی مانند اتریوم، سولانا، چین لینک، پالیگان و پولکادات توجهات زیادی را به خود جلب کرده اند. این آلت کوین ها پتانسیل پیشی گرفتن از بیت کوین را دارند و می توانند یکی از بهترین سرمایه گذاری های بلندمدت در سال ۲۰۲۴ باشند.
آلت کوین ها چه هستند؟آنچه باید درباره آنها بدانید

اتریوم: در جهت پذیرش گسترده در بین نهادهای سرمایه گذاری

اتریوم در حال حاضر شاهد پیشرفت های قابل توجهی در جهت تایید درخواست ETF اسپات آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. SEC در حال بحث در مورد یک قانون پیشنهادی است که به شرکت فیدلیتی اجازه می دهد تا سهام ETF اسپات اتریوم خود را به صورت عمومی عرضه کند.

پیشنهاد ETF فیدلیتی (در صورت تایید) ممکن است جای خالی محصولات ارز رمزنگاری تنظیم شده و قابل معامله در بورس را در بازار آمریکا پر کند؛ اتفاقی که قبلا در اروپا رخ داده است. تایید احتمالی این ETF می تواند حفاظت از سرمایه گذاران را در فضای ارزهای رمزنگاری ایالات متحده افزایش دهد.

با این حال، موضع محتاطانه SEC حاکی از موانع بالقوه نظارتی است. تایید ETF فیدلیتی می تواند منجر به پذیرش بیشتر اتریوم و سایر ارزهای رمزنگاری در بین نهادهای سرمایه گذاری شود و بر پویایی بازار تاثیر مثبتی بگذارد.

سولانا: نوآوری فناوری و افزایش پذیرش

سولانا اخیرا به عنوان پنجمین ارز رمزنگاری از لحاظ حجم معاملات جهانی مورد توجه قرار گرفته و این نشان دهنده افزایش پذیرش و علاقه به قابلیت های آن است. افزایش پذیرش و حجم معاملات آن به احساسات قوی بازار اشاره می کنند که راه را برای روند صعودی قیمت SOL به دلیل علاقه فزاینده به فناوری کارآمد آن هموار می کند.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

سولانا

آینده سولانا به دلیل پیشرفت های فناوری و پذیرش رو به افزایش آن امیدوارکننده به نظر می رسد. علیرغم مواجهه با چالش هایی مانند مقیاس پذیری و رقابت، نوآوری پایدار و کارایی شبکه سولانا می تواند به افزایش قابل توجه قیمت آن کمک کند.

چین لینک: افزایش قابل توجه در تراکنش های نهنگ ها

چین لینک شاهد افزایش قابل توجه ۴۰۱ درصدی در تراکنش های بزرگ بوده که این نشان دهنده علاقه و فعالیت سرمایه گذاران بزرگ یا “نهنگ ها” به این ارز است. این افزایش به معنای افزایش اعتماد در بین سرمایه گذاران بزرگ است.
چین لینک چیست وچگونه کار می کند؟

مسیر قیمت آتی LINK احتمالا تحت تاثیر این تراکنش های بزرگ قرار خواهد گرفت. توانایی چین لینک برای حفظ این علاقه و تبدیل آن به رشد بلندمدت برای حرکات آتی قیمت آن بسیار مهم خواهد بود.

پالیگان: جذب نهنگ ها در میان نوسانات بازار

پالیگان اخیرا با ورودی سرمایه ۹۰ میلیون دلاری توجهات را به خود جلب کرده و این نشان دهنده افزایش احتمالی قیمت آن است. این حرکت از سوی سرمایه گذاران بزرگ نشان دهنده اعتماد به آینده MATIC و احساسات صعودی در بین آنها است.
پالیگان چیست؟ چگونه می تواند مشکل مقیاس پذیری اتریوم را بر طرف کند؟

پالیگان

با این حال، رشد قیمت MATIC به توانایی آن در بهره گیری از این سرمایه گذاری ها و حفظ موقعیتش در بازار بستگی دارد. تعادل بین اعتماد سرمایه گذاران و توسعه تکنولوژیکی فعلی برای مسیر قیمت این توکن بسیار مهم است.

پولکادات: سرمایه گذاری در اوراق قرضه توکن سازی شده

پولکادات با سرمایه گذاری ۱ میلیون دلاری بنیاد وب ۳٫۰ در اوراق قرضه توکن سازی شده توجهات سرمایه گذاران بازار را به خود جلب کرده است. این حرکت استراتژیک نشان دهنده اعتماد به زیرساخت های پولکادات و تعهد به گسترش در دنیای واقعی است.
پولکادات رقیب اتریوم؛ هر آنچه باید در مورد پولکادات بدانید

سرمایه گذاری در اوراق قرضه توکن سازی شده با استراتژی پولکادات برای رشد و ثبات بلندمدت مطابقت دارد که این ممکن است بر قیمت DOT تاثیر مثبت بگذارد. این می تواند سرمایه گذاران و کاربران بیشتری را جذب کند و باعث افزیش بیشتر قیمت این توکن شود.

منبع coindesk investorsobserver ETF اتریومپالیگانپولکاداتچین لینکسولاناشرکت فیدلیتیقیمت بیت کوینکمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ۰ ۳۷۹ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

بیت کوین به منطقه ۴۱۰۰۰ دلاری بازگشت

مقاله بعدی

تتر به سود ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار از نگهداری بیت کوین رسید

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها