تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :صعود XLM استلار در میان هیجان “افشای عظیم”

  • کد خبر : 2610471
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

XLM به بالای ۰٫۱۲ دلار رسیده که نشان از یک اعلامیه‌ی مهم در ۱۲ سپتامبر دارد. Santiment یک افزایش احتمالی را پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر این، افزایش علاقه به فروش کوتاه مدت، بازار را پر از هیجان کرده است.
خلاصه‌ی خبر XLM به دلیل افزایش قیمت قابل توجه خود در صدر اخبار قرار گرفته و در حال حاضر بالای ۰٫۱۲ دلار معامله می‌شود. شرکت تجزیه و تحلیل بازار Santiment، آینده‌ی امیدوار‌کننده‌ای را برای XLM پیش‌بینی می‌کند و به پتانسیل افزایش قیمت قابل توجه اشاره می‌کند. صعود چشمگیر XLM XLM استلار با عبور از مرز ۰٫۱۲ دلار، عملکرد بهتری ‌نسبت به سایر رمزارزها داشته و باعث ایجاد علاقه‌ی شدید سرمایه‌گذاران شده است. انتظارات بازار برای یک اعلامیه قابل توجه در ۱۲ سپتامبر رو به افزایش است.
پیش‌بینی جهش استلار توسط Santiment شرکت تجزیه و تحلیل Santiment آینده‌‌ی امیدوار‌کننده‌ای برای XLM پیش‌بینی می‌کند و از یک “تغییر اساسی” بالقوه خبر می‌دهد. این پیش‌بینی آن‌ها، استلار را به یک موضوع داغ در میان تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.
هیجان و پیام اسرارآمیز Stellar با ارسال یک پیام رمزآلود هیجان زیادی ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

XLM به بالای ۰٫۱۲ دلار رسیده که نشان از یک اعلامیه‌ی مهم در ۱۲ سپتامبر دارد. Santiment یک افزایش احتمالی را پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر این، افزایش علاقه به فروش کوتاه مدت، بازار را پر از هیجان کرده است.

خلاصه‌ی خبر

  • XLM به دلیل افزایش قیمت قابل توجه خود در صدر اخبار قرار گرفته و در حال حاضر بالای ۰٫۱۲ دلار معامله می‌شود.
  • شرکت تجزیه و تحلیل بازار Santiment، آینده‌ی امیدوار‌کننده‌ای را برای XLM پیش‌بینی می‌کند و به پتانسیل افزایش قیمت قابل توجه اشاره می‌کند.

صعود چشمگیر XLM

XLM استلار با عبور از مرز ۰٫۱۲ دلار، عملکرد بهتری ‌نسبت به سایر رمزارزها داشته و باعث ایجاد علاقه‌ی شدید سرمایه‌گذاران شده است. انتظارات بازار برای یک اعلامیه قابل توجه در ۱۲ سپتامبر رو به افزایش است.

بخوانید  تحلیل فاندامنتال لایت کوین

پیش‌بینی جهش استلار توسط Santiment

شرکت تجزیه و تحلیل Santiment آینده‌‌ی امیدوار‌کننده‌ای برای XLM پیش‌بینی می‌کند و از یک “تغییر اساسی” بالقوه خبر می‌دهد. این پیش‌بینی آن‌ها، استلار را به یک موضوع داغ در میان تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است.

هیجان و پیام اسرارآمیز

Stellar با ارسال یک پیام رمزآلود هیجان زیادی ایجاد کرده است: “برای یک تغییر هیجان‌انگیز آماده شوید. با ما همراه باشید!” این اعلامیه که برای ۱۲ سپتامبر تعیین شده است، کنجکاوی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. Santiment همچنین به افزایش احتمالی قیمت اشاره می‌کند و باعث افزایش علاقه به Stellar می‌شود.

تحلیل بازار XLM/USD

در روز گذشته، قیمت XLM از ۰٫۱۱۶ دلار به ۰٫۱۲۶ دلار افزایش یافت. XLM حالا با مقاومت بالقوه‌ی ۰٫۱۲۶ دلار و حمایت ۰٫۱۲۰ دلار مواجه است. ارزش بازار آن در حالی ۵٫۸۹% افزایش یافته که حجم معاملات نیز ۱۱۲٫۹۲% افزایش یافته است. این مساله نشان‌دهنده‌ی افزایش بهره و فعالیت است. اکنون توجهات به اطلاعیه‌ی آینده‌ی استلار معطوف شده که به یک لحظه‌ی احتمالا حیاتی اشاره دارد.

بخوانید  شاخص‌ها نشان می‌دهند که بیت‌کوین پس از فروش شدید ممکن است ۶۰ درصد افزایش یابد
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها