تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :ضربه‌ای دیگر از سوی ایلان ماسک به جامعه هوادار رمزارزها، احراز هویت در X اجباری می‌شود؟

  • کد خبر : 2599231
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :ضربه‌ای دیگر از سوی ایلان ماسک به جامعه هوادار رمزارزها، احراز هویت در X اجباری می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهرسانه اجتماعی X (توییتر سابق)، در تلاشی برای حل مشکلات جعل هویت، احراز هویت اختیاری را برای کاربران برتر (Premium) خود معرفی می‌کند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که تلاش‌های قبلی ایلان ماسک برای مبارزه با جعل هویت، به دلیل اینکه شامل احراز هویت نمی‌شد، شکست خورد. با این حال، معرفی احراز هویت، نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. کاربران سنتی رمزارزها با بررسی هویت مخالف هستند؛ زیرا با اخلاق مالی غیرمتمرکز و ناشناس بودن این صنعت در تضاد است. برخی استدلال می‌کنند که درخواست‌های دولتی برای احراز هویت به طور احتمالی می‌تواند هویت‌های دنیای واقعی را با حساب‌های رمزارزی ناشناس مرتبط کند و در نتیجه، حریم خصوصی را به خطر بیندازد. بحثی در مورد اینکه آیا احراز هویت، فعالان حوزه رمزارز را از فردی ناشناس به فردی شناخته‌شده تبدیل می‌کند یا خیر، وجود دارد؛ به خصوص اگر نام واقعی آن‌ها به صورت عمومی نمایش داده شود.
برخی از مفسران پیشنهاد می‌کنند که ریسکی که کاربران ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند، عمدتاً به نشت داده‌های احتمالی از سوابق کاربران X مربوط می‌شود..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه اجتماعی X (توییتر سابق)، در تلاشی برای حل مشکلات جعل هویت، احراز هویت اختیاری را برای کاربران برتر (Premium) خود معرفی می‌کند. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که تلاش‌های قبلی ایلان ماسک برای مبارزه با جعل هویت، به دلیل اینکه شامل احراز هویت نمی‌شد، شکست خورد. با این حال، معرفی احراز هویت، نگرانی‌هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. کاربران سنتی رمزارزها با بررسی هویت مخالف هستند؛ زیرا با اخلاق مالی غیرمتمرکز و ناشناس بودن این صنعت در تضاد است. برخی استدلال می‌کنند که درخواست‌های دولتی برای احراز هویت به طور احتمالی می‌تواند هویت‌های دنیای واقعی را با حساب‌های رمزارزی ناشناس مرتبط کند و در نتیجه، حریم خصوصی را به خطر بیندازد. بحثی در مورد اینکه آیا احراز هویت، فعالان حوزه رمزارز را از فردی ناشناس به فردی شناخته‌شده تبدیل می‌کند یا خیر، وجود دارد؛ به خصوص اگر نام واقعی آن‌ها به صورت عمومی نمایش داده شود.

بخوانید  پل شبکه شیباریوم به صورت کامل راه‌اندازی شد

برخی از مفسران پیشنهاد می‌کنند که ریسکی که کاربران ارزهای دیجیتال با آن روبرو هستند، عمدتاً به نشت داده‌های احتمالی از سوابق کاربران X مربوط می‌شود، نه به احراز هویت مستقیم. ویتالیک بوترین، یک چهره برجسته در فضای ارزهای دیجیتال و بنیان‌گذار اتریوم، قبلاً نام واقعی خود را به دست توییتر و نام نمایشی خود که با آدرس‌های کیف پول اتریوم و شیبا اینو مرتبط است، نمایان کرده است. دولت‌ها به طور فزاینده‌ای از ابزارهای پیشرفته برای ردیابی فعالیت‌های درون زنجیره‌ای استفاده می‌کنند، و مواردی از نگرانی‌هایی در مورد نشراطلاعات شخصی کاربران رمزارزها در ارتباط با بازارهای جدید وجود داشته است. معرفی احراز هویت برای کاربران برتر در X می‌تواند به طور احتمالی با دیدگاه گسترده‌تر ایلان ماسک برای تبدیل X به یک ابربرنامه مشابه WeChat Tencent هماهنگ باشد. بخشی از این چشم‌انداز شامل ادغام خدمات مالی است که برای مبارزه با پولشویی نیازمند رعایت مقررات شناخت مشتری (KYC) است. هم‌اکنون، X کاربران برتر خود را از طریق تیک آبی، نام‌های نمایشی، عکس‌های نمایه، سابقه فعالیت و تصدی حساب شناسایی می‌کند. این روش تأیید جدید ممکن است اجرای فرآیندهای احراز هویت را زمانی که X به یک ابربرنامه تبدیل شود، بررسی کند.

بخوانید  کمک‌های خیریه با ارزهای دیجیتال چقدر طرفدار دارد؟ نتایج یک نظرسنجی!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ضربه‌ای دیگر از سوی ایلان ماسک به جامعه هوادار رمزارزها، احراز هویت در X اجباری می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599231

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها