تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :طلا به بیت‌کوین می‌‌‌‌‌‌بازد

  • کد خبر : 2628055
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :طلا به  بیت‌کوین می‌‌‌‌‌‌بازد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کارشناس بلومبرگ: طلا به بیت‌کوین می‌‌‌‌‌‌بازد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : مایک مک‌‌‌‌‌‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، در توییت جدید خود اظهار کرده که طلا و ETFهای مرتبط با آن، اخیرا شاهد کاهش شدید ذخایر خود بوده‌‌‌‌‌‌اند. این کارشناس در ادامه دیدگاه خود را در مورد اینکه چرا برتری بیت‌کوین نسبت به طلا در سطح بالایی قرار دارد، به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که در درازمدت، این ارز دیجیتال پیشرو احتمالا «جایگزین شمش طلا» خواهد شد. البته، وی در ادامه همچنین اظهار کرد که بلومبرگ چشم‌‌‌‌‌‌انداز مثبت خود را در مورد صعودی بودن طلا، حتی در مواجهه با رکود اقتصادی ایالات‌متحده، حفظ کرده‌است. شایان ذکر است که بیت‌کوین و طلا اغلب در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند، اگرچه هدف متداول تبدیل بیت‌کوین به ابزار ذخیره‌‌‌‌‌‌ ارزش قابل‌مقایسه با طلای دیجیتال، هنوز دور از دسترس است، اما این امر بر نرخ پذیرش این دارایی کریپتویی در چند هفته گذشته تاثیری نداشته‌است. در اوایل این ماه، درست زمانی‌که طلا به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود سقوط کرد، بیت‌کوین سطوح قیمتی جدیدی را ثبت کرد. در واقع، طلا به‌جای اینک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کارشناس بلومبرگ:

طلا به بیت‌کوین می‌‌‌‌‌‌بازد بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : مایک مک‌‌‌‌‌‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، در توییت جدید خود اظهار کرده که طلا و ETFهای مرتبط با آن، اخیرا شاهد کاهش شدید ذخایر خود بوده‌‌‌‌‌‌اند. این کارشناس در ادامه دیدگاه خود را در مورد اینکه چرا برتری بیت‌کوین نسبت به طلا در سطح بالایی قرار دارد، به اشتراک گذاشت و تاکید کرد که در درازمدت، این ارز دیجیتال پیشرو احتمالا «جایگزین شمش طلا» خواهد شد. البته، وی در ادامه همچنین اظهار کرد که بلومبرگ چشم‌‌‌‌‌‌انداز مثبت خود را در مورد صعودی بودن طلا، حتی در مواجهه با رکود اقتصادی ایالات‌متحده، حفظ کرده‌است. شایان ذکر است که بیت‌کوین و طلا اغلب در جهت مخالف هم حرکت می‌کنند، اگرچه هدف متداول تبدیل بیت‌کوین به ابزار ذخیره‌‌‌‌‌‌ ارزش قابل‌مقایسه با طلای دیجیتال، هنوز دور از دسترس است، اما این امر بر نرخ پذیرش این دارایی کریپتویی در چند هفته گذشته تاثیری نداشته‌است.

در اوایل این ماه، درست زمانی‌که طلا به پایین‌ترین سطح دو ماهه خود سقوط کرد، بیت‌کوین سطوح قیمتی جدیدی را ثبت کرد. در واقع، طلا به‌جای اینکه به‌عنوان پناهگاهی برای سرمایه‌گذاران در بحبوحه بحران مالی جهانی باقی‌بماند، تا حدی کاهش یافت و از سطح حمایت بحرانی خود در ۱۸۸۰دلار به ازای هر اونس عبور کرد. با افزایش انتظارات برای تایید ETF اسپات بیت‌کوین، کارشناسان صنعت مانند مایک نووگراتز، آنتونی اسکاراموچی و رابرت کیوساکی، بر این باورند که بیت‌کوین برای رشد قابل‌توجهی آماده می‌شود. در همین راستا، رابرت کیوساکی این احتمال را مطرح می‌کند که در صورت تایید ETF اسپات بیت‌کوین توسط SEC، قیمت این ارز دیجیتال به ۱۳۵‌هزار دلار خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها