تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :ظهور بیش از ۴۰۰ توکن با نام ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک در بازار!

  • کد خبر : 2628971
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :ظهور بیش از ۴۰۰ توکن با نام ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک در بازار!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبر اساس داده‌های منتشرشده در پلتفرم DEXTools، از روز گذشته نزدیک به ۴۰۰ توکن مختلف با نام گروک (GROK) توسط توسعه‌دهندگان ناشناس منتشر شده‌ که ارزش بازار آنها مجموعاً به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد. اگرچه این توکن‌ها با سرویس واقعی گروک – ربات هوش مصنوعی معرفی‌شده توسط ایلان ماسک – ارتباطی ندارند، اما به سرعت در میان معامله‌گران با سرمایه پایین طرفدارانی پیدا کرده‌اند.
داده‌های بلاکچینی نشان می‌دهند که اولین توکن GROK اوایل روز شنبه در شبکه اتریوم منتشر شد و تا صبح روز دوشنبه، به ارزش بازار ۱۰ میلیون دلاری دست یافت. این توکن در حال حاضر دارای ۴،۶۰۰ دارنده است و ۱۰ میلیون دلار از آن در قالب جفت اتر (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته معامله شده است. طبق گزارش‌ها، سود تحقق‌نیافته دارندگان این توکن، بیش از ۱۵۰ هزار دلار است.
یکی دیگر از توکن‌های با نام GROK در شبکه بیس (Base) معرفی شده که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات ۳٫۵ میلیون دلاری را ثبت کرده و ارزش بازار آن به ۴٫۳۲ میلیون دلار رسیده است.
با این حال، در نظر داشته باشید که هر ارز دیجیتال جدیدی با نیت خوب صادر نمی‌شود. هر کسی می‌توا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بر اساس داده‌های منتشرشده در پلتفرم DEXTools، از روز گذشته نزدیک به ۴۰۰ توکن مختلف با نام گروک (GROK) توسط توسعه‌دهندگان ناشناس منتشر شده‌ که ارزش بازار آنها مجموعاً به ده‌ها میلیون دلار می‌رسد. اگرچه این توکن‌ها با سرویس واقعی گروک – ربات هوش مصنوعی معرفی‌شده توسط ایلان ماسک – ارتباطی ندارند، اما به سرعت در میان معامله‌گران با سرمایه پایین طرفدارانی پیدا کرده‌اند.
ظهور بیش از ۴۰۰ توکن با نام ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک در بازار!داده‌های بلاکچینی نشان می‌دهند که اولین توکن GROK اوایل روز شنبه در شبکه اتریوم منتشر شد و تا صبح روز دوشنبه، به ارزش بازار ۱۰ میلیون دلاری دست یافت. این توکن در حال حاضر دارای ۴،۶۰۰ دارنده است و ۱۰ میلیون دلار از آن در قالب جفت اتر (ETH) در ۲۴ ساعت گذشته معامله شده است. طبق گزارش‌ها، سود تحقق‌نیافته دارندگان این توکن، بیش از ۱۵۰ هزار دلار است.

یکی دیگر از توکن‌های با نام GROK در شبکه بیس (Base) معرفی شده که در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات ۳٫۵ میلیون دلاری را ثبت کرده و ارزش بازار آن به ۴٫۳۲ میلیون دلار رسیده است.
با این حال، در نظر داشته باشید که هر ارز دیجیتال جدیدی با نیت خوب صادر نمی‌شود. هر کسی می‌تواند تنها با چند سنت، یک قرارداد هوشمند را اجرا و یک توکن را در اتریوم (یا سایر بلاکچین‌ها) صادر کند، و وجود صرافی‌های غیرمتمرکز هم به این معنی است که این توکن‌ها می‌توانند فوراً صادر شوند، نقدینگی عرضه کنند و بلافاصله پس از آن معامله شوند.
در همین راستا، گزارش‌ها حاکی از آنند که توسعه‌دهندگان حداقل ۱۰ نسخه مختلف از توکن GROK تاکنون نسبت به کلاهبرداری راگ پول اقدام کرده و نقدینگی پروژه خود را به سرقت برده‌اند که منجر به زیان تجمعی بیش از ۱ میلیون دلار برای معامله‌گران شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ظهور بیش از ۴۰۰ توکن با نام ربات هوش مصنوعی ایلان ماسک در بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها