تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :عبور شیباریوم از ۱ میلیون کیف پول!

  • کد خبر : 2610473
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Shibarium، راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ شیبا اینو، به ۱ میلیون کیف پول دست یافت. این در حالیست که، SHIB و توکن‌های وابسته، با کاهش قابل توجهی در ارزش روبرو هستند.
خلاصه‌ی خبر Shibarium از یک میلیون کیف پول عبور کرد. ارزش توکن SHIB در یک ماه بیش از ۱۸% کاهش یافته است. Shibarium در یک روز شاهد ۱۳۲۰۰۰ انتقال بود، اما کل ارزش قفل شده (TVL) از ۱٫۴۶ میلیون دلار به ۱٫۰۵ میلیون دلار کاهش یافت. توکن‌های SHIB، BONE و LEASH همگی به طور قابل توجهی ارزش خود را از دست داده‌اند. شیباریوم به ۱ میلیون کیف پول رسید، توکن SHIB 18% کاهش یافت بر اساس گزارش shibariumscan.io، شیباریوم، پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی مقیاس بندی لایه ۲ شیبا اینو، با بیش از ۱ میلیون کیف پول به نقطه‌ای تاریخی رسیده است. با این حال، مسیر SHIB و توکن‌های مرتبط با آن چندان هموار نبوده، به طوری که SHIB در ماه گذشته کاهش قابل توجه ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
رشد چشمگیر شیباریوم در میان چالش‌ها شیباریوم که در ابتدا با موانعی روبرو بود، اکنون رشد کرده است. تنها در یک هفته، شیباریوم از حدود ۱۵۷۶۸۵ کیف پول در ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ به بیش از ۱٫۱ میلیون رسید…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Shibarium، راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ شیبا اینو، به ۱ میلیون کیف پول دست یافت. این در حالیست که، SHIB و توکن‌های وابسته، با کاهش قابل توجهی در ارزش روبرو هستند.

خلاصه‌ی خبر

  • Shibarium از یک میلیون کیف پول عبور کرد.
  • ارزش توکن SHIB در یک ماه بیش از ۱۸% کاهش یافته است.
  • Shibarium در یک روز شاهد ۱۳۲۰۰۰ انتقال بود، اما کل ارزش قفل شده (TVL) از ۱٫۴۶ میلیون دلار به ۱٫۰۵ میلیون دلار کاهش یافت.
  • توکن‌های SHIB، BONE و LEASH همگی به طور قابل توجهی ارزش خود را از دست داده‌اند.

شیباریوم به ۱ میلیون کیف پول رسید، توکن SHIB 18% کاهش یافت

بر اساس گزارش shibariumscan.io، شیباریوم، پروژه‌ی جاه‌طلبانه‌ی مقیاس بندی لایه ۲ شیبا اینو، با بیش از ۱ میلیون کیف پول به نقطه‌ای تاریخی رسیده است. با این حال، مسیر SHIB و توکن‌های مرتبط با آن چندان هموار نبوده، به طوری که SHIB در ماه گذشته کاهش قابل توجه ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.

بخوانید  شیباریوم موفقیت‌های جدید خود را جشن می‌گیرد!

رشد چشمگیر شیباریوم در میان چالش‌ها

شیباریوم که در ابتدا با موانعی روبرو بود، اکنون رشد کرده است. تنها در یک هفته، شیباریوم از حدود ۱۵۷۶۸۵ کیف پول در ۳۰ آگوست ۲۰۲۳ به بیش از ۱٫۱ میلیون رسید. افزایش باورنکردنی ۵۹۸ درصدی!

نوسانات حجم تراکنش و TVL

شیباریوم در ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ به اوج ۱۳۲۰۰۰ انتقال رسید و حجم تراکنش‌های روزانه‌ی آن بین ۴۰۰۰۰ تا ۹۹۰۰۰ نوسان داشت. در مجموع ۹۸۶۷۱۶ تراکنش پردازش شده و بلاک‌ها هر ۵ ثانیه یکبار اعتبارسنجی می‌شوند. از ۴ سپتامبر ۲۰۲۳، defillama.com ارزش کل قفل شده (TVL) را ۱٫۰۵ میلیون دلار گزارش کرد. با این حال، TVL شیباریوم از ۱٫۴۶ میلیون دلار در ۲۹ اوت کاهش یافته است. بخش اعظم این ارزش در دو پلتفرم تبادل غیرمتمرکز (dex) شیباریوم قرار دارد: Dogswap (620,362 دلار) و Marswap (271,547 دلار). Woofswap، سومین مورد در این لیست، حدود ۷۳۱۰۲ دلار در اختیار دارد. در روز گذشته، هر ۹ پلتفرم شیباریوم‌محور کاهش TVL را تجربه کردند.

بخوانید  شیبا اینو با مشارکت عمده به کانادا می آید

سقوط آزاد توکن‌ها

با نگاهی به توکن‌ها، SHIB در هفته گذشته ۴% و در برابر دلار آمریکا ۱۸% کاهش یافت. BONE وضعیت بهتری نداشت و در یک هفته ۱۶% و در یک ماه ۳۹% سقوط کرد. LEASH همچنین در یک هفته کاهش ۱۴ درصدی و در ماه گذشته کاهش قابل توجهی ۳۲ درصدی را تجربه کرد. علیرغم رشد چشمگیر Shibarium، توکن ها در اکوسیستم Shiba Inu با چالش‌های قابل توجهی مواجه شده‌اند که منجر به کاهش ارزش آن‌ها شده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610473

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها