تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :عبور Base از اتریوم در تراکنش‌های روزانه

  • کد خبر : 2617299
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Base کوین‌بیس، یک راه حل لایه ۲، به لطف محبوبیت Friend.Tech، در تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. مقیاس‌پذیری Base برنامه‌های اجتماعی مانند Friend.Tech را به خود جذب می‌کند.
خلاصه‌ی خبر Base کوین‌بیس در ۱۴ سپتامبر با ۱٫۸۴ میلیون تراکنش روزانه از اتریوم پیشی گرفت. پلتفرم اجتماعی Tech، باعث رشد Base می‌شود و به ریکاوری آن پس از افت کمک می‌کند. مقیاس‌پذیری Base برنامه‌های اجتماعی بیشتری را جذب می‌کند و موجب تقویت موقعیت آن می‌شود. Base کوین‌بیس در تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفت به گفته آرتمیس، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین، راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ کوین‌بیس، یعنی Base، در حجم تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. Base که تنها یک ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد، ۱٫۸۴ میلیون تراکنش روزانه را در ۱۴ سپتامبر ثبت کرد که از ۱٫۲۸ میلیون تراکنش اتریوم در همان روز بیشتر بود. پس از آن، Base به طور مداوم حجم تراکنش‌های بالاتری نسبت به اتریوم داشت.
Friend.Tech محبوبیت Base را افزایش می‌دهد افزایش فعالیت‌های Base از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ناشی نمی‌شود، بلکه عمدتاً در اث..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Base کوین‌بیس، یک راه حل لایه ۲، به لطف محبوبیت Friend.Tech، در تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. مقیاس‌پذیری Base برنامه‌های اجتماعی مانند Friend.Tech را به خود جذب می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • Base کوین‌بیس در ۱۴ سپتامبر با ۱٫۸۴ میلیون تراکنش روزانه از اتریوم پیشی گرفت.
  • پلتفرم اجتماعی Tech، باعث رشد Base می‌شود و به ریکاوری آن پس از افت کمک می‌کند.
  • مقیاس‌پذیری Base برنامه‌های اجتماعی بیشتری را جذب می‌کند و موجب تقویت موقعیت آن می‌شود.

Base کوین‌بیس در تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفت

به گفته آرتمیس، یک شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین، راه حل مقیاس‌بندی لایه ۲ کوین‌بیس، یعنی Base، در حجم تراکنش‌های روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. Base که تنها یک ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد، ۱٫۸۴ میلیون تراکنش روزانه را در ۱۴ سپتامبر ثبت کرد که از ۱٫۲۸ میلیون تراکنش اتریوم در همان روز بیشتر بود. پس از آن، Base به طور مداوم حجم تراکنش‌های بالاتری نسبت به اتریوم داشت.

بخوانید  ورلد کوین، دنیای بی مرز بر پایه انسانیت

Friend.Tech محبوبیت Base را افزایش می‌دهد

افزایش فعالیت‌های Base از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ناشی نمی‌شود، بلکه عمدتاً در اثر پذیرش Friend.Tech، یک پلتفرم غیرمتمرکز رسانه‌های اجتماعی است. Friend.Tech کاربران را قادر می‌سازد تا سهام توکن‌شده‌ی سازندگان و اینفلوئنسرها را معامله کنند. در حالی که Friend.Tech در ماه آگوست شاهد کاهش ۹۶ درصدی در معاملات روزانه نسبت به اوج خود در ۲۱ آگوست بود، اخیراً از بالاترین رکورد خود فراتر رفته است. بنا بر گزارش IntoTheBlock، این بازگشت به لطف کاربرانی است که برای امتیاز در ایردراپ آینده رقابت می‌کنند.

یک رقیب قوی برای برنامه‌های اجتماعی

لوکاس اوتومورو، تحلیلگر IntoTheBlock می‌گوید:

Base به سرعت به یک راه حل لایه ۲ با منحصربه‌فرد‌ترین آدرس‌ها و تراکنش‌ها تبدیل شده که به واسطه‌ی گستردگی کوین‌بیس تقویت می شود و آن را به یک کاندیدای قوی برای برنامه‌های اجتماعی مانند FriendTech تبدیل می‌کند.

مقیاس‌پذیری Base و پایگاه کاربری گسترده‌ی کوین‌بیس آن را به یک پلتفرم جذاب برای شکوفایی برنامه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.

بخوانید  رییس غول پرداخت پی‌پال: بیت کوین می‌تواند پرداخت‌های بین‌المللی را متحول کند!
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها