تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :عرضه کل اتریوم بعد از مدت‌ها افزایش پیدا کرد

  • کد خبر : 2624838
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

عرضه‌ی اتریوم به دلیل کاهش کارمزد تراکنش‌ها و ضرب‌های روزانه در حال افزایش است. با این حال، به لطف انتقال به اثبات سهام (PoS)، تورم آن بسیار کمتر از بیت‌کوین است.
خلاصه‌ی خبر عرضه‌‌ی اتریوم برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۲، در حال افزایش است. در ۱۵ سپتامبر سال گذشته، اتریوم یک به‌روز‌رسانی مهم به نام Merge را انجام داد. انتقال اتریوم به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS)، نرخ تورم این کوین را تا حد زیادی کاهش داده است. افزایش عرضه‌ی اتریوم طبق داده‌های اتریوم، عرضه‌ی ETH پس از مدت‌ها افزایش یافته است. در حالی که عرضه‌ی اتریوم (ETH) برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۲ در حال افزایش است، این روند به کارمزدهای پایین تراکنش و افزایش ضرب روزانه‌ی این ارز دیجیتال نسبت داده می‌شود.
تورم اتریوم در مقابل بیت‌کوین تورم اتریوم به میزان قابل توجهی کمتر از بیت‌کوین است و عرضه‌ی خالص سالانه ۰٫۴۴% افزایش می‌یابد. در حال حاضر، عرضه‌ی اتریوم ۱۲۰٫۲۶ میلیون است.
تاثیر انتقال PoS در ۱۵ سپتامبر سال گذشته، اتریوم تحت یک به‌روزرسانی بزرگ به نام Merge قرار گرفت. با این به‌روزرسانی، ETH بلاک‌چین خود را از مکانیزم اجماع ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

عرضه‌ی اتریوم به دلیل کاهش کارمزد تراکنش‌ها و ضرب‌های روزانه در حال افزایش است. با این حال، به لطف انتقال به اثبات سهام (PoS)، تورم آن بسیار کمتر از بیت‌کوین است.

خلاصه‌ی خبر

  • عرضه‌‌ی اتریوم برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۲، در حال افزایش است.
  • در ۱۵ سپتامبر سال گذشته، اتریوم یک به‌روز‌رسانی مهم به نام Merge را انجام داد.
  • انتقال اتریوم به مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS)، نرخ تورم این کوین را تا حد زیادی کاهش داده است.

افزایش عرضه‌ی اتریوم

طبق داده‌های اتریوم، عرضه‌ی ETH پس از مدت‌ها افزایش یافته است. در حالی که عرضه‌ی اتریوم (ETH) برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۲ در حال افزایش است، این روند به کارمزدهای پایین تراکنش و افزایش ضرب روزانه‌ی این ارز دیجیتال نسبت داده می‌شود.

تورم اتریوم در مقابل بیت‌کوین

تورم اتریوم به میزان قابل توجهی کمتر از بیت‌کوین است و عرضه‌ی خالص سالانه ۰٫۴۴% افزایش می‌یابد. در حال حاضر، عرضه‌ی اتریوم ۱۲۰٫۲۶ میلیون است.

تاثیر انتقال PoS

در ۱۵ سپتامبر سال گذشته، اتریوم تحت یک به‌روزرسانی بزرگ به نام Merge قرار گرفت. با این به‌روزرسانی، ETH بلاک‌چین خود را از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) به سیستم اثبات سهام (PoS) تبدیل کرد. پس از این آپدیت، ۱,۰۱۳,۰۶۸ ETH سوزانده شد و ۷۴۷,۷۷۴ ETH استخراج شد که باعث کاهش عرضه‌ی خالص به میزان ۲۶۵,۳۹۴ ETH شد.

کاهش نرخ تورم

تغییر اتریوم از PoW به PoS مزایای قابل توجهی به همراه داشته است. بدون این تغییر، ۱,۰۱۳,۰۶۹ ETH سوزانده می‌شد و در همین مدت ۵,۱۵۶,۷۸۸ ETH صادر می‌شد که منجر به افزایش عرضه‌ی اتریوم به مقدار ۴,۱۴۳,۷۱۹ می‌شد. مکانیسم PoS از فعالان بازار می‌خواهد که حداقل تعداد ETH را برای تأیید تراکنش‌ها در ازای دریافت پاداش نگه‌دارند. این با طرح قبلی PoW متفاوت است، جایی که ماینرها مشکلات تراکنش را برای دریافت پاداش حل می‌کردند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها