تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :عقب‌نشینی نهنگ‌های دوج‌کوین چه معنایی دارد؟

  • کد خبر : 2622409
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دوج‌کوین با کاهش ۱ درصدی تراکنش‌های نهنگ‌ها دست به گریبان است. فعالیت کمتر و کاهش اشتیاق بر قیمت DOGE تأثیر می‌گذارد و برای احیا به شاخص‌های فنی بهبود یافته نیاز دارد.
خلاصه‌ی خبر حجم تراکنش‌های دوج‌کوین ۱% کاهش یافت. فقدان تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ی احساسات کاهش‌یافته در دوج‌کوین است. کاهش تراکنش‌های نهنگ‌های DOGE دوج‌کوین (DOGE) علیرغم افزایش فعالیت معاملاتی با مشکل مواجه است. طبق گزارش IntoTheBlock (ITB)، حجم تراکنش‌های بزرگ این ارز دیجیتال در هفته‌ی گذشته شاهد افت ۱ درصدی بوده است. تراکنش‌های بزرگ این ارز دیجیتال در مجموع کمی بیش از یک میلیارد دلار بوده است. در طول دوره‌ی هفت روزه تا به امروز (WTD)، Dogecoin تقریباً ۷۵۶ تراکنش را ثبت کرده که کاهش قابل توجهی نسبت به ۱۰۰۵ تراکنش ثبت شده در ۲ اکتبر است.
فعالیت و احساسات تضعیف شده کاهش تراکنش‌های نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ی احساسات ضعیف فعلی پیرامون دوج‌کوین است. داده‌های ITB همچنین نشان‌دهنده‌ی کاهش ۱٫۳۲ درصدی در آدرس‌های فعال روزانه است که در مجموع کمی بیش از ۴۵۰۰۰ مورد است. با وجود این محیط چالش برانگیز، قیمت Dogecoin با رشد ضع..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دوج‌کوین با کاهش ۱ درصدی تراکنش‌های نهنگ‌ها دست به گریبان است. فعالیت کمتر و کاهش اشتیاق بر قیمت DOGE تأثیر می‌گذارد و برای احیا به شاخص‌های فنی بهبود یافته نیاز دارد.

خلاصه‌ی خبر

  • حجم تراکنش‌های دوج‌کوین ۱% کاهش یافت.
  • فقدان تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ی احساسات کاهش‌یافته در دوج‌کوین است.

کاهش تراکنش‌های نهنگ‌های DOGE

دوج‌کوین (DOGE) علیرغم افزایش فعالیت معاملاتی با مشکل مواجه است. طبق گزارش IntoTheBlock (ITB)، حجم تراکنش‌های بزرگ این ارز دیجیتال در هفته‌ی گذشته شاهد افت ۱ درصدی بوده است. تراکنش‌های بزرگ این ارز دیجیتال در مجموع کمی بیش از یک میلیارد دلار بوده است. در طول دوره‌ی هفت روزه تا به امروز (WTD)، Dogecoin تقریباً ۷۵۶ تراکنش را ثبت کرده که کاهش قابل توجهی نسبت به ۱۰۰۵ تراکنش ثبت شده در ۲ اکتبر است.

فعالیت و احساسات تضعیف شده

کاهش تراکنش‌های نهنگ‌ها نشان‌دهنده‌ی احساسات ضعیف فعلی پیرامون دوج‌کوین است. داده‌های ITB همچنین نشان‌دهنده‌ی کاهش ۱٫۳۲ درصدی در آدرس‌های فعال روزانه است که در مجموع کمی بیش از ۴۵۰۰۰ مورد است. با وجود این محیط چالش برانگیز، قیمت Dogecoin با رشد ضعیف ۰٫۶۶ درصدی، طبق گفته CoinMarketCap، به ۰٫۰۶۱۴۲ دلار رسیده است. با این حال، این بازیابی قیمت شکننده است و برای ادامه‌ی روند افزایشی، نیاز به عوامل بنیادی قانع‌کننده‌تری حس می‌شود.

احیای DOGE: مسیر رو به جلو

برای احیای قیمت Dogecoin، شاخص‌های فنی کلیدی مانند تعداد کل تراکنش‌ها، میانگین حجم معاملات، تراکنش‌های بزرگ و احساسات اجتماعی باید احیا شوند. در حالی که رشد متوسط ۲ درصدی در حجم معاملات وجود دارد، پایداری این روند صعودی نه تنها برای تثبیت قیمت DOGE بلکه برای ترسیم یک مسیر رشد جدید حیاتی است.

Dogecoin در حال حاضر به دلیل کاربرد محدود با مقاومت روبرو می‌شود. مسیر پیش روی DOGE در تقویت این شاخص‌های فنی برای افزایش علاقه و اعتماد به ارز دیجیتال نهفته است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها