تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :علت استفاده از ربات اسپات گرید چیست؟ ۷ دلیل ترید با ربات ها

  • کد خبر : 2612556
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
لورس :علت استفاده از ربات اسپات گرید چیست؟ ۷ دلیل ترید با ربات ها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قبل از اشاره به علت استفاده از ربات اسپات گرید اجازه دهید ماهیت واقعی این نوع ابزارها را در بازار رمزارزها توضیح دهیم؛ یک ربات معامله‌گر برنامه‌ای است که طبق یک چهارچوب از پیش تعیین شده و به طور کاملاً خودکارارزهای دیجیتال را خریدو‌فروش می‌کند. به‌عبارت‌دیگر از یک ربات گرید می‌توان برای انجام معاملات و طبق شاخص‌ها یا استراتژی‌های شخصی‌ استفاده کرد. این نوع ابزار‌ها طراحی شده‌اند تا ۷/۲۴ فعال باشند و بازار را نظارت کنند. سپس در بهترین فرصت موقعیت معاملاتی اتخاذ کنند؛ بنابراین با استفاده از این ابزارها دیگر نیازی به پیگیری مداوم بازار از جانب شما نیست.
فروش و خرید تتربا کمترین کارمزد
بازار ارزهای دیجیتال به نوسانات شدید مشهور است و قیمت‌ این نوع دارایی‌ها در عرض چند دقیقه می‌تواند تغییرات زیادی تجربه کند. همچنین این بازار ساعت مشخصی ندارد و سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که در هر ساعت از روز و در هر نقطه از جهان به معامله و خرید‌وفروش ارزهای دیجیتال بپردازند. این موضوع اگرچه از نظر اغلب کاربران مزیت محسوب می‌شود، اما از چند جهت اثربخشی معاملات انسانی (معاملات انجام شده توسط یک شخص واق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قبل از اشاره به علت استفاده از ربات اسپات گرید اجازه دهید ماهیت واقعی این نوع ابزارها را در بازار رمزارزها توضیح دهیم؛ یک ربات معامله‌گر برنامه‌ای است که طبق یک چهارچوب از پیش تعیین شده و به طور کاملاً خودکارارزهای دیجیتال را خریدو‌فروش می‌کند. به‌عبارت‌دیگر از یک ربات گرید می‌توان برای انجام معاملات و طبق شاخص‌ها یا استراتژی‌های شخصی‌ استفاده کرد. این نوع ابزار‌ها طراحی شده‌اند تا ۷/۲۴ فعال باشند و بازار را نظارت کنند. سپس در بهترین فرصت موقعیت معاملاتی اتخاذ کنند؛ بنابراین با استفاده از این ابزارها دیگر نیازی به پیگیری مداوم بازار از جانب شما نیست.

بخوانید  جی‌ پی مورگان: بازار کریپتو در انتهای روند نزولی خود به سر می‌برد

فروش و خرید تتربا کمترین کارمزد

بازار ارزهای دیجیتال به نوسانات شدید مشهور است و قیمت‌ این نوع دارایی‌ها در عرض چند دقیقه می‌تواند تغییرات زیادی تجربه کند. همچنین این بازار ساعت مشخصی ندارد و سرمایه‌گذاران این فرصت را دارند که در هر ساعت از روز و در هر نقطه از جهان به معامله و خرید‌وفروش ارزهای دیجیتال بپردازند. این موضوع اگرچه از نظر اغلب کاربران مزیت محسوب می‌شود، اما از چند جهت اثربخشی معاملات انسانی (معاملات انجام شده توسط یک شخص واقعی نه یک ربات) در بازار رمزارزها را محدود می‌کند. زیرا امکان رصد ۲۴ ساعته بازار و دسترسی به همه فرصت‌ها برای یک انسان، عملاً غیرممکن خواهد بود. ربات‌ها بهترین راه‌حل برای استفاده از این ویژگی و افزایش اثربخشی معاملات در بازار رمزارزها هستند.

استراتژی ربات گرید چیست؟

معامله شبکه‌ای یا گرید تریدینگ (Grid trading) یک نوع استراتژی اسکالپینگ است که از چند سطح ورود و خروج مختلف برای گرفتن سود از تغییرات کوچک قیمت استفاده می‌کند. استراتژی ربات گرید نیز بر همین اساس است؛ به طوری که از آن می‌توان هم برای معاملات میان‌مدت و هم برای خریدوفروش کوتاه‌مدت مبتنی بر نوسان‌های لحظه‌ای بازار استفاده کرد. به‌این‌ترتیب، معامله‌گران از این ربات اغلب برای کسب درآمد از تغییر قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی هفت علت استفاده از ربات اسپات گرید خواهیم پرداخت.

بخوانید  احتمال تغییر در حکم دادگاه ریپل، SEC دست از سر ریپل برنمیدارد!

هشت مورد از ابزارهای تحلیل آنچین در سال ۲۰۲۳

علت استفاده از ربات اسپات گرید

ربات اسپات گرید هم برای معامله‌گران حرفه‌ای و هم برای افراد مبتدی قابل‌استفاده است. به‌طور‌کلی، دلایل زیادی برای استفاده از این ربات وجود دارد که در زیر برخی از مهم‌ترین آن‌ها معرفی شده‌اند.

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ معامله در بهترین قیمت

ربات گرید یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای ورود به معامله در بهترین زمان و بهترین قیمت، استفاده کنید. این بدان معناست که اگر در زمان مناسب وارد شوید، شانس شما برای سود بردن از معامله به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. به‌عنوان‌مثال، فرض کنید قیمت یک رمزارز در روندی صعودی به طور پیوسته افزایش‌یافته است. سپس ناگهانی و خیلی سریع ۴۰ درصد کاهش می‌یابد و دوباره به‌سرعت بخشی از ریزش قوی خود را جبران می‌کند. استفاده از ربات اسپات گرید، یکی از بهترین گزینه برای خرید در سطح ۴۰ درصدی اصلاح شده قیمت و فروش بعد از افزایش قیمت دوباره آن رمزارز است. در حالی که گرفتن این سود برای یک انسان چالش برانگیز هست.

بخوانید  ایلان ماسک اطلاعات کاربران را با مقامات دولتی به اشتراک می گذارد!

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ استفاده آسان و قابل‌تنظیم توسط کاربر

استفاده از ربات اسپات گرید خیلی ساده و ابزار قابل تنظیمی است. برای معامله با این ربات نیاز نیست که یک برنامه‌‎نویس باشید، شما می‌توانید پارامترهای ورودی ربات را در یک قالب ساده و کاربرپسند تنظیم کنید. سپس اجازه دهید که ربات به فعالیت خود ادامه دهد و طبق استراتژی شخصی شما خرید‌وفروش کند.

علت استفاده از ربات اسپات گرید او ام پی فینکس

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ افزایش سطح خودکار بودن و کاهش پیامد‌ رفتارهای هیجانی

یکی از مهم‌ترین موردی که می‌توان به‌عنوان علت استفاده از ربات اسپات گرید نام برد، بخش خودکار بودن این ابزار است. ربات گرید بعد از اینکه مقادیر ورودی خود را گرفت و فعال شد، همه کارها: از خرید‌وفروش گرفته تا مدیریت سرمایه و حتی مدیریت ریسک را اتوماتیک انجام می‌دهد. در نتیجه، با استفاده از ربات گرید لازم نیست که معامله‌گر نگران چیزی باشد، زیرا مراحل انجام معاملات بدون دخالت هیچ رفتار هیجانی پیش می‌روند. این ویژگی از ربات‌های معاملاتی، آن‌ها را به انتخابی ایدئال برای معامله‌گرانی تبدیل می‌کند که به دنبال به حداکثر رساندن کارایی و به‌حداقل‌رساندن مداخله دستی در فعالیت‌های معاملاتی خود هستند.

بخوانید  الگوی تکراری ریپل؛ آیا باید منتظر یک جهش قیمتی در پایان سال باشیم؟

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ سود گرفتن از بازار در هر روند و دوره‌ای

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، استفاده از ربات گرید راهی برای سود گرفتن از نوسان‌های بازار است. اگر اخیراً اخبار را دنبال کرده‌اید و متوجه شده‌اید که بازار رمزارزها در یک دوره پرتلاطم و ریسکی قرار دارد. قرار نیست معامله را کنار بگذارید و منتظر تعیین روند بازار بمانید. در عوض، می‌توانید به ربات اسپات گرید تکیه کنید و در نوسان‌های شدید آن دوره از بازار به کسب درآمد خود ادامه دهید. از طرف دیگر، وقتی بازار خیلی آرام است و موقعیت‌های ایدئال شما ظاهر نمی‌شوند، می‌توانید به استفاده از ربات اسپات گرید بپردازید و زمان خود را صرف کارهای دیگری مانند؛ مسافرت، خواب و… کنید.

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ افزایش مدیریت ریسک

اگر سابقه ترید کردن داشته باشید احتمالاً برای شما نیز اتفاق افتاده که در برخی معاملات اولیه خود باوجوداینکه معامله شما به حد ضررش رسید باشد، اما از بستن آن اجتناب کرده‌اید. در برخی از این موقعیت‌ها به امید اینکه بازار دوباره معکوس و آن موقعیت سودده شود، مجبور به تحمل زیان بیشتری و حتی ریسک ازدست‌رفتن کل حساب معاملاتی خواهید شد، زیرا عملاً به مدیریت ریسک خود پایبند نیستید.

بخوانید  تحلیل اتریوم و بررسی روند قیمت امروز، ۲۵ مرداد
علت استفاده از ربات اسپات گرید چیست؟

یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در شغل معامله‌گری، موضوع مدیریت ریسک است. استفاده از ربات گرید می‌تواند به شما کمک کند که به روش سنجیده‌تری ریسک معاملات خود را مدیریت کنید و به‌سرعت از یک معامله یا موقعیت زیان‌ده خارج شوید. در واقع ربات اسپات گرید اجازه نمی‌دهد هر موقعیت معاملاتی، بیشتر از حد ضرر تعیین‌شده‌اش زیان حاصل کند. زیرا به طور خودکار تمام پوزیشن‌های باز را با رسیدن به سطح حد ضرر می‌بندد.

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ تأمین نقدینگی بازار

یکی دیگر از موارد علت استفاده از ربات گرید، تزریق نقدینگی به بازار‌ است. یک ربات گرید فعال در بازار رمزارزها، می‌تواند با قراردادن سفارش‌ها در فواصل زمانی منظم و اجازه‌دادن به دیگر معامله‌گران برای استفاده از دفتر سفارش‌ها (Order Book)، نقدینگی آن بازار را فراهم کند.

علت استفاده از ربات اسپات گرید؛ سازگاری و تطبیق‌پذیری

ربات اسپات گرید می‌تواند در هر بازار و بازه زمانی مورداستفاده قرار گیرد. این ابزارها با هر استراتژی و روش معاملاتی از جمله؛ استراتژی معاملات روزانه ارز دیجیتال (Day Trading)، استراتژی معاملاتی آربیتراژ (Arbitrage)، استراتژی معاملات نوسانی (Swing trading)، استراتژی خرید پلکانی (Dollar Cost Averaging)، سبک اسکالپینگ و غیره سازگار هستند. همچنین ربات معاملاتی گرید ابزار بسیار مناسبی برای معامله‌گران کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، افراد با سرمایه اندک و کسانی که سرمایه زیادی برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها دارند، خواهد بود.

بخوانید  آشنایی و بررسی صرافی بینگ ایکس مزایای ثبت نام در BingX
ربات اسپات گرید در صرافی او ام پی فینکس

مزایای ترید با ربات گرید

در بازار پویای امروزی ارزهای دیجیتال، ربات‌های معامله‌گر گرید ابزار قدرتمند و کارآمدی را برای معامله‌گرانی که به دنبال بهینه‌سازی عملکرد و به‌حداقل‌رساندن ریسک هستند، ارائه می‌کنند. با وجود این مزایا، ربات‌های معاملاتی گرید می‌توانند تجربه معاملاتی شما را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند و به شما کمک کنند تا به نتایج بهتری در بازار ارزهای دیجیتال برسید. چه یک مبتدی یا یک معامله‌گر باتجربه باشید، ربات‌ اسپات گرید ابزار ارزشمندی برای ساده‌کردن فعالیت‌های معاملاتی شما، مدیریت ریسک و سرمایه‌گذاری در همه فرصت‌های بازار ارائه می‌دهند.

بازار گاوی در ارز دیجیتال؛ ۷ عامل در تشخیص روند صعودی کریپتو

سوالات متداول علت استفاده از ربات اسپات گرید

  • چرا باید از ربات اسپات گرید استفاده کنیم؟

    معامله‌ با ربات‌ گرید به کاربران کمک می‌کند که موقعیت‌هایی را در بازار که شناسایی و یافتن دستی آن‌ها دشوار است، اتخاذ کنند و از چالش نظارت مداوم بازار‌ها رهایی یابند. همچنین پرهیز از خرید‌وفروش احساسی دلیل اصلی دیگری برای استفاده از ربات‌های معامله‌گر خواهد بود.

  • معامله اتوماتیک با ربات گرید چیست؟

    معامله اتوماتیک با ربات اسپات گرید، بر اساس سبک معامله شبکه‌ای یا گرید تریدینگ است. این روش یک نوع استراتژی اسکالپینگ هست که از چند سطح ورود و خروج مختلف برای گرفتن سود از تغییرات کوچک قیمت استفاده می‌کند.

  • فواید استفاده از ربات گرید چیست؟

    ربات گرید با قرار دادن سفارش‌ها در سطوح مختلف قیمت، از نوسانات بازار بهره می‌برد. این ابزار به معامله‌گران اجازه می‌دهد، هم‌زمان با بالا و پایین شدن قیمت‌ها و بدون نیاز به پیش‌بینی روند، بتوانند در هر دو جهت به خرید و فروش بپردازند و سود کسب کنند.

  • ربات‌ گرید چگونه سود می‌کنند؟

    همان‌طور که از نام آن پیداست، این ابزار از استراتژی معامله شبکه‌ای استفاده می‌کند. در واقع ربات اسپات گرید متناسب با یک بازه قیمتی از‌ پیش‌ تعیین‌ شده فعال می‌شود. سپس با این هدف که از نوسان‌ قیمت‌های بازار در آن بازه سود کسب کند، شروع به قرار دادن یک سری سفارش خرید و فروش به ترتیب در سطوح پایین و بالای آن بازه‌ می‌کند.

بخوانید  تحلیل قیمت ریپل: این بار گاوها قیمت را به ۱ دلار می‌رسانند؟

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها