تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :غول مدیریت دارایی بیت‌وایز به کلاهبرداری متهم شد! ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 2629823
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
لورس :غول مدیریت دارایی بیت‌وایز به کلاهبرداری متهم شد! ماجرا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهدادستان ایالات متحده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور، بنیانگذاران بیت‌وایز (Bitwise)، یک شرکت مدیریت دارایی رمزارزی را به کلاهبرداری متهم کرده و آنها را دستگیر کرده‌اند. مقامات ادعا می‌کنند که بنیانگذاران این شرکت، اطلاعات مالی را جعل کرده‌ و از این طریق، ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده‌اند. دفتر دادستانی ایالات متحده و کمیسیون SEC، بنیانگذاران بیت‌وایز، یعنی ایرما اولگوین جونیور (Irma Olguin Jr.) و جیک سوبرال (Jake Soberal) را به یک سری اقدامات مالی فریبنده متهم کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، این دو فرد متهم به جعل صورت‌حساب‌های بانکی و ارائه اطلاعات مالی نادرست به سرمایه‌گذاران و هیئت مدیره خود هستند. علاوه بر این، دستمزدهای قابل‌توجهی که توسط بنیانگذاران بیت‌وایز دریافت می‌شود، در میان آشفتگی مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است. این اتهامات پس از اخراج ۹۰۰ کارمند بیت‌وایز و ایجاد اختلالات قابل‌توجه در عملیات آن مطرح می‌شود. این اتهامات، تصویری تلخ از یک شرکت در آستانه سقوط را علی‌رغم پیش‌بینی‌های عمومی از رشد و ثبات بازار ترسیم می‌کن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دادستان ایالات متحده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این کشور، بنیانگذاران بیت‌وایز (Bitwise)، یک شرکت مدیریت دارایی رمزارزی را به کلاهبرداری متهم کرده و آنها را دستگیر کرده‌اند. مقامات ادعا می‌کنند که بنیانگذاران این شرکت، اطلاعات مالی را جعل کرده‌ و از این طریق، ۱۰۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران کلاهبرداری کرده‌اند.
دفتر دادستانی ایالات متحده و کمیسیون SEC، بنیانگذاران بیت‌وایز، یعنی ایرما اولگوین جونیور (Irma Olguin Jr.) و جیک سوبرال (Jake Soberal) را به یک سری اقدامات مالی فریبنده متهم کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، این دو فرد متهم به جعل صورت‌حساب‌های بانکی و ارائه اطلاعات مالی نادرست به سرمایه‌گذاران و هیئت مدیره خود هستند. علاوه بر این، دستمزدهای قابل‌توجهی که توسط بنیانگذاران بیت‌وایز دریافت می‌شود، در میان آشفتگی مالی این شرکت مورد بررسی قرار گرفته است.

این اتهامات پس از اخراج ۹۰۰ کارمند بیت‌وایز و ایجاد اختلالات قابل‌توجه در عملیات آن مطرح می‌شود. این اتهامات، تصویری تلخ از یک شرکت در آستانه سقوط را علی‌رغم پیش‌بینی‌های عمومی از رشد و ثبات بازار ترسیم می‌کند.
لازم به ذکر است که بیت‌وایز به طور فعال در بازار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) فعالیت دارد و درخواستی را هم برای راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت کوین ارائه کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته غول مدیریت دارایی بیت‌وایز به کلاهبرداری متهم شد! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها