تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :فاجعه در پخش زنده؛ افشای تصادفی کلید خصوصی!

  • کد خبر : 2608624
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یک یوتوبر برزیلی پس از افشای تصادفی کلیدهای خصوصی خود در جریان پخش زنده، ۶۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال و NFT از دست داد. هکرها به سرعت دارایی‌های او را دزدیدند، اما در یک اتفاق مرموز این یوتوبر شاهد بازگشت برخی از دارایی‌های خود بود.
خلاصه‌ی خبر
او در یک اشتباه پرهزینه، به طور تصادفی کلید خصوصی خود را به بینندگان نشان داد. یک دزد پشیمان ۸۶۶۰۰ توکن MATIC به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار را به بیانکو برگرداند. سوتی‌ای که ۶۰۰۰۰ دلار آب خورد یوتوبر برزیلی، ایوان بیانکو، مجری کانال Fraternidade Crypto، در اواخر اوت گذشته ضربه‌ی مالی ویرانگری را متحمل شد. او هنگام تلاش برای ایجاد یک کیف پول جدید در جریان پخش زنده، به طور تصادفی یک سند متنی حاوی کلیدهای خصوصی خود را برای مخاطبان خود افشا کرد. در عرض چند دقیقه، هکرها از این فرصت استفاده کردند و حدود ۸۷۰۰۰ توکن MATIC به ارزش ۵۰۴۶۰ دلار و ۳٫۳۵ ETH را که در آن زمان ۵۷۵۰ دلار ارزش داشت، به سرقت بردند.
اتفاق غیرمنتظره: دزد مهربان ۵۰۰۰۰ دلار توکن را برمی‌گرداند در یک اتفاق عجیب و شگفت‌انگیز، یک دزد پشیمان که هویتش فاش نشده است، با بیانکو در Discord تماس گرفت و ۸۶۶۰۰ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یک یوتوبر برزیلی پس از افشای تصادفی کلیدهای خصوصی خود در جریان پخش زنده، ۶۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال و NFT از دست داد. هکرها به سرعت دارایی‌های او را دزدیدند، اما در یک اتفاق مرموز این یوتوبر شاهد بازگشت برخی از دارایی‌های خود بود.

خلاصه‌ی خبر

  • او در یک اشتباه پرهزینه، به طور تصادفی کلید خصوصی خود را به بینندگان نشان داد.
  • یک دزد پشیمان ۸۶۶۰۰ توکن MATIC به ارزش ۵۰۰۰۰ دلار را به بیانکو برگرداند.

سوتی‌ای که ۶۰۰۰۰ دلار آب خورد

یوتوبر برزیلی، ایوان بیانکو، مجری کانال Fraternidade Crypto، در اواخر اوت گذشته ضربه‌ی مالی ویرانگری را متحمل شد. او هنگام تلاش برای ایجاد یک کیف پول جدید در جریان پخش زنده، به طور تصادفی یک سند متنی حاوی کلیدهای خصوصی خود را برای مخاطبان خود افشا کرد. در عرض چند دقیقه، هکرها از این فرصت استفاده کردند و حدود ۸۷۰۰۰ توکن MATIC به ارزش ۵۰۴۶۰ دلار و ۳٫۳۵ ETH را که در آن زمان ۵۷۵۰ دلار ارزش داشت، به سرقت بردند.

اتفاق غیرمنتظره: دزد مهربان ۵۰۰۰۰ دلار توکن را برمی‌گرداند

در یک اتفاق عجیب و شگفت‌انگیز، یک دزد پشیمان که هویتش فاش نشده است، با بیانکو در Discord تماس گرفت و ۸۶۶۰۰ توکن MATIC به ارزش تقریبی ۵۰۰۰۰ دلار را پس داد. در حالی که برخی از مخاطبان او صحت این حادثه را زیر سوال بردند، بیانکو مصمم است تا با مجریان قانون در تعقیب باقی‌مانده‌ی دارایی های سرقت شده همکاری کند.

درس حیاتی: از کلیدهای خصوصی خود محافظت کنید

این حادثه یادآور آسیب‌پذیری‌های دنیای ارزهای دیجیتال است. چنین اتفاقی بر نیاز حیاتی برای محافظت از کلیدهای خصوصی -کدهای مخفی که دارایی‌های دیجیتال را کنترل می‌کنند- تأکید می‌کند. از دست دادن کلید خصوصی به معنای از دست رفتن دارایی‌های شماست. بنابراین، در دنیای کریپتو، امنیت را در اولویت قرار دهید و به یاد داشته باشید: “کلیدهای شما، کریپتوی شما.”

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608624

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها