تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :فراگی Froggy (FROGGY) به زودی در صرافی بیت مارت

  • کد خبر : 2625414
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
لورس :فراگی Froggy (FROGGY) به زودی در صرافی بیت مارت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
نام صرافی میزبان: بیت مارت
سایت ارز فراگی : لینکقیمت فراگی در حال حاضر : $ ۰.۰۰۰۰۰۴
ارز فراگی چیست ؟ فراگی یک پروژه ارز دیجیتال جدید است که توسط توسعه دهندگان باتجربه در Binance Smart Chain پشتیبانی می شود. هدف فراگی بازگرداندن رونق بازار ارزهای دیجیتال و ایجاد یک تغییر بزرگ در این صنعت است. فراگی با ارائه فرصت های سرمایه گذاری سودآور، قصد دارد به بزرگترین و سودآورترین جامعه ارز دیجیتال تبدیل شود.
فراگی توسط تیمی پرشور توسعه داده شده است که می خواهند بازار ارزهای دیجیتال را در Binance Smart Chain احیا کنند. فراگی از حمایت بسیاری از توسعه دهندگان Based on BSC و جوامع بزرگ در سراسر جهان برخوردار است. تیم Froggy معتقد است که این پروژه در این دوران سخت بازار ارز دیجیتال، به یک یونی کورن تبدیل خواهد شد.
اهداف فراگیفراگی شما را به یک سفر جسورانه با برنامه های جدید برای فتح ارتفاعات جدید ارزهای دیجیتا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
  • نام صرافی میزبان: بیت مارت
  • سایت ارز فراگی : لینک
  • قیمت فراگی در حال حاضر : $ ۰.۰۰۰۰۰۴

ارز فراگی چیست ؟

فراگی یک پروژه ارز دیجیتال جدید است که توسط توسعه دهندگان باتجربه در Binance Smart Chain پشتیبانی می شود. هدف فراگی بازگرداندن رونق بازار ارزهای دیجیتال و ایجاد یک تغییر بزرگ در این صنعت است. فراگی با ارائه فرصت های سرمایه گذاری سودآور، قصد دارد به بزرگترین و سودآورترین جامعه ارز دیجیتال تبدیل شود.

فراگی توسط تیمی پرشور توسعه داده شده است که می خواهند بازار ارزهای دیجیتال را در Binance Smart Chain احیا کنند. فراگی از حمایت بسیاری از توسعه دهندگان Based on BSC و جوامع بزرگ در سراسر جهان برخوردار است. تیم Froggy معتقد است که این پروژه در این دوران سخت بازار ارز دیجیتال، به یک یونی کورن تبدیل خواهد شد.

اهداف فراگی

فراگی شما را به یک سفر جسورانه با برنامه های جدید برای فتح ارتفاعات جدید ارزهای دیجیتال می برد که هیچ پروژه دیگری تا به حال به آن دست نیافته است.

فراگی یک پروژه ویژه است که توسط توسعه دهندگان مبتنی بر BSC پشتیبانی می شود. تیم فراگی معتقد است که Binance Smart Chain هرگز قدیمی نمی شود و همیشه بهترین شبکه برای ارزهای دیجیتال است.

تیم فراگی از ۲۰ عضو اجرایی و ۵ عضو کلیدی تشکیل شده است. همه اعضای تیم دارای تجربه در بازار ارز دیجیتال هستند و با موفقیت پروژه های زیادی را در زمینه های مختلف مانند GameFi، DeFi، Memecoin و غیره توسعه داده اند.

ویژگی‌های فراگی

  1. با تمرکز بر روی امنیت: فراگی به امنیت تراکنش‌های خود اهمیت زیادی می‌دهد. این ارز دیجیتال از تکنولوژی بلاکچین بهره می‌برد تا تمام تراکنش‌ها به صورت عمومی و تایید شده در سیستم ثبت شوند. این برای جلوگیری از تقلب و تغییر تراکنش‌ها بسیار حائز اهمیت است.

  2. تکنولوژی هوش مصنوعی: یکی از نکات برجسته فراگی ، استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در سیستم خود است. این تکنولوژی به فراگی این امکان را می‌دهد که تراکنش‌ها را بهبود دهد و سرعت آن‌ها را افزایش دهد.

  3. کاربری آسان: فراگی به کاربران خود امکان استفاده آسان از ارز دیجیتال را فراهم می‌کند. اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های ساده و کارآمدی برای خرید و فروش Froggy ارائه می‌دهد.

  4. جامعه فعال: جامعه فراگی فعالی دارد و تیم توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال با توجه به بازخوردهای کاربران خود به بهبود‌های مداوم در سیستم فراگی می‌پردازد.

قورباغه ای

منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

کلمات کلیدی : Froggy فراگی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625414

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها