تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :فروش بخشی سهام مایکرواستراتژی توسط مایکل سیلور همزمان با تایید ETF بیت کوین

  • کد خبر : 2633976
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در آستانهٔ تایید ETFهای اسپات بیت کوین، مایکل سیلور بخشی از سهام مایکرواستراتژی را فروخته است تا آن را به‌صورت مستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.
خلاصهٔ خبر مایکل سیلور سهام مایکرواستراتژی را قبل از تأیید ETF بیت‌کوین توسط SEC فروخت. سود فروش سیلور، که اولین فروش سهام در حدود ۱۲ سال است، به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسید. ارزش دارایی‌های بیت کوین مایکرواستراتژی افزایش یافت و اکنون سودآوری این شرکت ۴۰ درصد است. مایکل سیلور، از بنیان‌گذاران مایکرواستراتژی، مجموعه‌ای از سهام این شرکت را تا قبل از تأیید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) توسط کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا (SEC) به فروش رساند تا آن‌ها را مستقیماً در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کند. گمان می‌رود که سیلور بخش بیشتری از سهام مایکرواستراتژی را به فروش برساند و وجوه حاصل از این فروش‌ را برای سرمایه‌گذاری شخصی BTC مورد استفاده قرار دهد.
بنابر داده‌های گردآوری‌شده توسط بلومبرگ، سیلور ۳۸۸۲ تا ۵۰۰۰ سهم مایکرواسراتژی را در روزهای مشخصی بین ۲ تا ۱۰ ژانویه، همزمان با اطلاعیهٔ SEC، به فروش رساند. تخمین زده می‌شود این معاملات بیش از ۲۰ می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در آستانهٔ تایید ETFهای اسپات بیت کوین، مایکل سیلور بخشی از سهام مایکرواستراتژی را فروخته است تا آن را به‌صورت مستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

خلاصهٔ خبر

  • مایکل سیلور سهام مایکرواستراتژی را قبل از تأیید ETF بیت‌کوین توسط SEC فروخت.
  • سود فروش سیلور، که اولین فروش سهام در حدود ۱۲ سال است، به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسید.
  • ارزش دارایی‌های بیت کوین مایکرواستراتژی افزایش یافت و اکنون سودآوری این شرکت ۴۰ درصد است.

مایکل سیلور، از بنیان‌گذاران مایکرواستراتژی، مجموعه‌ای از سهام این شرکت را تا قبل از تأیید صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) توسط کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا (SEC) به فروش رساند تا آن‌ها را مستقیماً در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کند. گمان می‌رود که سیلور بخش بیشتری از سهام مایکرواستراتژی را به فروش برساند و وجوه حاصل از این فروش‌ را برای سرمایه‌گذاری شخصی BTC مورد استفاده قرار دهد.

بنابر داده‌های گردآوری‌شده توسط بلومبرگ، سیلور ۳۸۸۲ تا ۵۰۰۰ سهم مایکرواسراتژی را در روزهای مشخصی بین ۲ تا ۱۰ ژانویه، همزمان با اطلاعیهٔ SEC، به فروش رساند. تخمین زده می‌شود این معاملات بیش از ۲۰ میلیون دلار برای سیلور سود داشته باشد که نشان می‌دهد اولین باری است که سیلور سهام شرکت را در حدود ۱۲ سال گذشته به فروش رسانده است. این تحول مصادف بود با فروش سهام مایکروسافت به ارزش ۲۱۶ میلیون دلار که هفتهٔ گذشته اتفاق افتاد.

یکی از سخنگویان مایکرواستراتژی با تأیید اینکه سیلور اخیراً سهام را خود را به فروش رسانده است، عنوان کرد که این معاملات بخشی از برنامهٔ قبلی است که سال گذشته به درخواست SEC به‌طور رسمی اعلام شد. این سخنگو همچنین تأکید کرد که این معاملات هیچ ربطی به تأیید ETFهای اسپات بیت‌کوین توسط SEC ندارد. این فروش‌های برنامه‌ریزی‌شده، که فروش بیش از ۵۰۰۰ سهم در روز را امکان‌پذیر می‌کند، در فاصلهٔ روزهای ۲ ژانویهٔ ۲۰۲۴ و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ انجام خواهد شد و انتظار می‌رود طی این مدت درمجموع ۴۰۰ هزار سهم مایکرواستراتژی به فروش برسد.

مایکرواستراتژی یک شرکت نرم‌افزاری است که دارایی‌ قابل‌توجهی در بیت‌کوین دارد، در زمستان کریپتویی گذشته با ضررهای قابل توجهی مواجه شد. این شرکت به دلیل سقوط بازار رمزارز متحمل ضرر سنگینی شد. با بهبود چشمگیر بازار رمزارز، ارزش دارایی‌های بیت‌کوین مایکرواستراتژی به حدود ۸.۳ میلیارد دلار افزایش یافت و این به شرکت کمک کرد به سودآوری برسد. مایکرواستراتژی درحال حاضر از محل سرمایه‌گذاری‌های بیت کوین خود ۴۰ درصد سود کسب می‌کند.

سهام مایکرواستراتژی، که بازیگری پیشرو در بخش نرم‌افزار است، از ابتدای سال ۲۳ درصد سقوط کرده است. این افت قیمت تا حدی ناشی از تأیید ETFهای اسپات بیت‌کوین است، که جذابیت سهام این شرکت را به‌منزلهٔ گزینهٔ سرمایه‌گذاری کاهش می‌دهد.

مایکرواستراتژی، واقع در تایسونز کرنر، مدت‌ها است که به‌دلیل داشتن مقادیر زیادی BTC در ترازنامهٔ خود، از شرکت‌های طرفدار بیت‌کوین به حساب می‌آید، اما این وضعیت با چراغ سبز SEC برای یازده ETF اسپات بیت‌کوین در ۱۰ ژانویه تغییر کرد. سیلور احتمال نمی‌دهد تأیید ETFهای اسپات بیت‌کوین توسط SEC تأثیر منفی بر سهام مایکرواستراتژی داشته باشد.

نوشته فروش بخشی سهام مایکرواستراتژی توسط مایکل سیلور همزمان با تایید ETF بیت کوین اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها