تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :فروش ۱۰۵ میلیون XRP توسط ریپل

  • کد خبر : 2619463
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل، غول ارزهای دیجیتال، ۱۰۵ میلیون توکن XRP به ارزش ۵۲٫۸ میلیون دلار را جابه‌جا کرد و سؤالاتی در مورد انگیزه‌های آن ایجاد کرد. قیمت XRP نیز ۳٫۹۶% افزایش یافت.
خلاصه‌ی خبر در ۱۴ ساعت گذشته، Ripple Labs، نزدیک به ۸۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرد. ۷۵ میلیون XRP توسط Ripple به یکی از کیف پول‌های آن منتقل شد و سپس بنا بر ادعای Bithomp، ۴۶ میلیون XRP به یک آدرس ناشناس ارسال شد. ارزش XRP از روز دوشنبه، ۴٫۳۸% افزایش یافته است. در حال حاضر XRP با قیمت ۰٫۵۰۸۹۶ دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود. جلب توجه انتقال عظیم ۱۰۵ میلیون XRP توسط ریپل ریپل، غول بلاک‌چین، در حال انجام تحرکاتی است و ۱۰۵ میلیون سکه‌ی XRP را به ارزش تقریبی ۵۲٫۸ میلیون دلار منتقل کرده است.
۸۰ میلیون XRP به کیف پول «ناشناس» طبق گزارش Whale Alert، طی ۱۴ ساعت گذشته، ریپل لبز، که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد، در انتقالی عظیم، نزدیک به ۸۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناس ارسال کرده است. این انتقال چشمگیر، گمانه‌زنی‌ها در مورد هدف از این حرکت را در جامعه‌ی ارزهای دیجیتال برانگیخته است.
حرکات مرموز ر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ریپل، غول ارزهای دیجیتال، ۱۰۵ میلیون توکن XRP به ارزش ۵۲٫۸ میلیون دلار را جابه‌جا کرد و سؤالاتی در مورد انگیزه‌های آن ایجاد کرد. قیمت XRP نیز ۳٫۹۶% افزایش یافت.

خلاصه‌ی خبر

  • در ۱۴ ساعت گذشته، Ripple Labs، نزدیک به ۸۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرد.
  • ۷۵ میلیون XRP توسط Ripple به یکی از کیف پول‌های آن منتقل شد و سپس بنا بر ادعای Bithomp، ۴۶ میلیون XRP به یک آدرس ناشناس ارسال شد.
  • ارزش XRP از روز دوشنبه، ۴٫۳۸% افزایش یافته است. در حال حاضر XRP با قیمت ۰٫۵۰۸۹۶ دلار در صرافی Bitstamp معامله می‌شود.

جلب توجه انتقال عظیم ۱۰۵ میلیون XRP توسط ریپل

ریپل، غول بلاک‌چین، در حال انجام تحرکاتی است و ۱۰۵ میلیون سکه‌ی XRP را به ارزش تقریبی ۵۲٫۸ میلیون دلار منتقل کرده است.

۸۰ میلیون XRP به کیف پول «ناشناس»

طبق گزارش Whale Alert، طی ۱۴ ساعت گذشته، ریپل لبز، که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد، در انتقالی عظیم، نزدیک به ۸۰ میلیون XRP را به یک کیف پول ناشناس ارسال کرده است. این انتقال چشمگیر، گمانه‌زنی‌ها در مورد هدف از این حرکت را در جامعه‌ی ارزهای دیجیتال برانگیخته است.

حرکات مرموز ریپل

در یک حرکت عجیب، ریپل خود را بیشتر درگیر این بازی کرد. آن‌ها در انتقالی دیگر ۳۰ میلیون XRP را به صرافی Bitstamp منتقل کرده‌اند. علاوه بر این، ۷۵ میلیون XRP توسط ریپل به یکی از کیف پول‌های آن منتقل شد و ۴۶ میلیون XRP نیز به یک آدرس ناشناس ارسال شد. انگیزه‌ی پشت این حرکات نامشخص است و سؤالاتی را در مورد اینکه آیا این انتقال‌ها معاملات خارج از بورس (OTC) هستند یا ریپل توزیع مجدد استراتژیک وجوه را هماهنگ کرده است، ایجاد می‌کند.

افزایش قیمت XRP

علیرغم انتقالات اخیر ریپل، قیمت XRP انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان داده است. از روز دوشنبه، این ارز دیجیتال شاهد افزایش ۴٫۳۸ درصدی بوده و ارزش فعلی آن درBitstamp تقریبا ۰٫۵۰۸۹۶ دلار است. دنیای رمزارز مشتاقانه منتظر اخبار بیشتر است زیرا اهداف ریپل همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها